C
Cyber
Gjest
Er på jakt etter en god og rimelig XLR -> XLR signalkabel som skal gå mellom en Parasound-forforsterker og på sikt 2 Abrahamsen v4.0 effekttrinn. Har dere noen tips til noen rimelige og gode?
Jeg er skeptisk overfor "innbrenning" af kabler. Tror udelukkende det drejer sig om tilvænning.Elektron skrev:Rimelig er jo et relativt begrep men se litt på xtreme-cables. Disse krever imidlertid lang innspillingstid før de presterer. (ca 100 timer). Men da presterer de veldig bra.
Skeptisk var jeg også........ Men har i de siste årene erfart at det virkelig er tilfelle.Duelund_Support skrev:Jeg er skeptisk overfor "innbrenning" af kabler. Tror udelukkende det drejer sig om tilvænning.Elektron skrev:Rimelig er jo et relativt begrep men se litt på xtreme-cables. Disse krever imidlertid lang innspillingstid før de presterer. (ca 100 timer). Men da presterer de veldig bra.
Jeg er helt innforstått med at det også finnes en psykologisk side her og at tilvenning selvsagt også har betydning. Imidlertid er jeg helt enig med Olaps i at forskjellen på uinnspilt og innspilt kabel er hørbar.Duelund_Support skrev:Jeg er skeptisk overfor "innbrenning" af kabler. Tror udelukkende det drejer sig om tilvænning.Elektron skrev:Rimelig er jo et relativt begrep men se litt på xtreme-cables. Disse krever imidlertid lang innspillingstid før de presterer. (ca 100 timer). Men da presterer de veldig bra.
Da er i tilfelle forskjellen garantert målbar også!Elektron skrev:Jeg er helt innforstått med at det også finnes en psykologisk side her og at tilvenning selvsagt også har betydning. Imidlertid er jeg helt enig med Olaps i at forskjellen på uinnspilt og innspilt kabel er hørbar.Duelund_Support skrev:Jeg er skeptisk overfor "innbrenning" af kabler. Tror udelukkende det drejer sig om tilvænning.Elektron skrev:Rimelig er jo et relativt begrep men se litt på xtreme-cables. Disse krever imidlertid lang innspillingstid før de presterer. (ca 100 timer). Men da presterer de veldig bra.
Elektron
Hysj! - ikke forstyrre salmesangen!realist skrev:Da er i tilfelle forskjellen garantert målbar også!
Pass deg! Pass deg for fesingen! Stoooore giftige piggar!Lagga skrev:Hysj! - ikke forstyrre salmesangen!realist skrev:Da er i tilfelle forskjellen garantert målbar også!