Jeg har blitt nødt til å bite i et sure eplet, å nedgradere anlegget på stua til noe som tar mindre plass. Dette er midlertidig, til jeg får pusset opp kjeller og ordnet lytterom der (Ikke at det skjer innen kort tid). Jeg er derfor på utkikk etter bokhyllehøyttaler, gjerne brukt. Budsjett er ikke satt, men tenker vel mellom 3 og 4000.
Jeg har kikket litt på Klipsch RB og RP seriene. Har alltid likt lyden i Klipsch generelt, selv om jeg kun har hørt større høyttalere. Har også sett på Dali Ikon 2, men har selv ikke hørt noe av denne serien, så har kun lest tester. Ser også at det finnes endel B&W i denne prisklassen, og selv om jeg aldri har eid B&W har jeg generelt likt lyden i de jeg har hørt av merket, og det begynner å bli noen.
Med dette tar jeg gjerne imot tips, råd og vink. Kom gjerne med deres mening om både de jeg har nevnt, eller peke meg i regning av andre høyttalere. Helst høyttalere som er tilgjengelig brukt.
Bør vel nevne at det høres mest på rock og metal og ses film/serier på stua.
Hvis noen trenger mer info om oppsett, så bare spør så skal jeg svare.
Jeg har kikket litt på Klipsch RB og RP seriene. Har alltid likt lyden i Klipsch generelt, selv om jeg kun har hørt større høyttalere. Har også sett på Dali Ikon 2, men har selv ikke hørt noe av denne serien, så har kun lest tester. Ser også at det finnes endel B&W i denne prisklassen, og selv om jeg aldri har eid B&W har jeg generelt likt lyden i de jeg har hørt av merket, og det begynner å bli noen.
Med dette tar jeg gjerne imot tips, råd og vink. Kom gjerne med deres mening om både de jeg har nevnt, eller peke meg i regning av andre høyttalere. Helst høyttalere som er tilgjengelig brukt.
Bør vel nevne at det høres mest på rock og metal og ses film/serier på stua.
Hvis noen trenger mer info om oppsett, så bare spør så skal jeg svare.