- Ble medlem
- 13.10.2005
- Antall liker
- 6.882
I så fall bør du kjøpe kuponger etter innfallsmetoden:
http://www.dagbladet.no/art/innenriks/lotto/3418702/
http://www.dagbladet.no/art/innenriks/lotto/3418702/
Og vi andre må betale toppskatt i stedet?Gjestemedlem skrev:Lotto er en ekstraskatt på folk som er dårlig i regning. Helt glimrende mao.
Det gjelder vel alle spill der huset tar en cut?Gjestemedlem skrev:Lotto er en ekstraskatt på folk som er dårlig i regning. Helt glimrende mao.
Nei, ikke nettpoker og slikt.erato skrev:Det gjelder vel alle spill der huset tar en cut?Gjestemedlem skrev:Lotto er en ekstraskatt på folk som er dårlig i regning. Helt glimrende mao.
Supert! Min tillit til menneskeheten er gjenopprettet.xerxes skrev:Nei, ikke nettpoker og slikt.erato skrev:Det gjelder vel alle spill der huset tar en cut?Gjestemedlem skrev:Lotto er en ekstraskatt på folk som er dårlig i regning. Helt glimrende mao.
Det styres av gentlemen med den høyeste etikk og moral, og kun de beste ønsker for samfunn og den enkelte borger.
De gir til og med penger til de som har tapt mye!
Genialt...ØivindJ skrev:Forskjelden er at på netpoker tjener tilbyder på at du spiller, selv når du går i pluss.
I tillegg tar de bare en liten brøkdel av hva Norsk tipping tar.
Værre er det ikke.
Da sier vi det.BT skrev:Den vesentlige forskjellen mellom Norsk Tipping og nettpoker er at fortjenesten til Norsk Tipping går til barneidrett og andre gode formål, mens fortjenesten til neppoker går i lomma til kjeltringer.
Joda, hyggelig med regler som gjør at penger fra gambling går til den gode sak: ...Komponenten skrev:Og pengene går til barn og unge ja, vi fikk tippemidler for noen år siden til å ruste opp lekeplasser, en kjempeordning.
Giskemannen har tapt mye integritet på den saken der.Gjestemedlem skrev:Joda, hyggelig med regler som gjør at penger fra gambling går til den gode sak: ...Komponenten skrev:Og pengene går til barn og unge ja, vi fikk tippemidler for noen år siden til å ruste opp lekeplasser, en kjempeordning.
Arbeiderpartiets lokallag i Oslo tjente 3,2 millioner kroner på bingoautomater i første halvår.
Kulturminister Trond Giske (Ap) fredet disse automatene fordi det ikke var dokumentert at folk ble hektet som på andre automater.
I fjor tapte spillere landet rundt 387 millioner kroner på bingoautomatene, men folks tap på disse automatene er doblet etter at statsråden forbød alle andre gevinstautomater i fjor sommer.
En gang fikk jeg tilbake på ekstraskatten, litt over 7000.- ;DGjestemedlem skrev:Lotto er en ekstraskatt på folk som er dårlig i regning. Helt glimrende mao.
Ikke nødvendigvis, men det fordrer at det ikke er tak på spillene!Gjestemedlem skrev:Spiller man poker påvirker man utfallet selv. Det gjør man ikke om man betaler lotto.
Det er mulig å spille poker på en slik måte at oddsen er i din favør, selv etter cut. Dette er ikke mulig i lotto, roulette eller andre rene tilfeldighetsspill. Spillerene sett under ett taper alltid til huset uasett hva man spiller, men på et individuelt plan er det store forskjeller. Det er ikke uten grunn at det er mennesker som lever av å spille poker, og det er ikke fordi de er så veldig heldige.
Jeg fikk tilbake 15.000 på den vanlige skatten sist oppgjør også, men det er nå i hovedsak en utgift likevel.realist skrev:En gang fikk jeg tilbake på ekstraskatten, litt over 7000.- ;DGjestemedlem skrev:Lotto er en ekstraskatt på folk som er dårlig i regning. Helt glimrende mao.
Men det er det jo alltid. Du kan ikke dobble innsatsen helt til du vinner tilbake.. der er i beste fall risikosport i terrakommuneklassen for å vinne tilbake noen hundrelapper. Og illustrerer også tankegangen til dem som taper mest.TJ skrev:Ikke nødvendigvis, men det fordrer at det ikke er tak på spillene!
Risikosport i Terrakommuneklassen ;DGjestemedlem skrev:Men det er det jo alltid. Du kan ikke dobble innsatsen helt til du vinner tilbake.. der er i beste fall risikosport i terrakommuneklassen for å vinne tilbake noen hundrelapper. Og illustrerer også tankegangen til dem som taper mest.TJ skrev:Ikke nødvendigvis, men det fordrer at det ikke er tak på spillene!
Hmm, noe å tenke over ja. Jeg er verdens uheldigste, det vet jeg bestemt. Jeg kjøper mit 1: 5.379.616 lod hver uke og i de 3 år jeg har "spillet" har jeg ikke vunnet noe som helst.....Fush skrev:Hmm. Sjansen for å vinne i lotto er vel 50%, er den ikke? Enten så vinner man, eller så vinner man ikke.