Jeg tror Molde vinner, men jeg er også unektelig påvirket av at jeg kommer derfra.Tor Nado skrev:Presisering: Du skal stemme på hvem du tror vinner, ikke hvor du kommer fra eller hvor du bor.![]()
En nødvendig presisering ;D ;DTor Nado skrev:Presisering: Du skal stemme på hvem du tror vinner, ikke hvor du kommer fra eller hvor du bor.![]()
For meg blir det akkurat det samme, heldigvis. Rosenborg vinner!Tor Nado skrev:Presisering: Du skal stemme på hvem du tror vinner, ikke hvor du kommer fra eller hvor du bor.![]()
Og Molde tar gull eller sølv i år. Ja, det er imponerende at en småby som Molde helt fra tidlig 70-tall nesten sammenhengende har vært i toppen av norsk fotball. Noen turer ned, men så rett opp igjen. Og nå med flere gode nye spillere, kan bli veldig bra dette.orso skrev:Imponerende hva "småklubber" som Molde og Stabæk får til.
Når ble Molde seriemester sist ?roesok skrev:. Ja, det er imponerende at en småby som Molde helt fra tidlig 70-tall nesten sammenhengende har vært i toppen av norsk fotball. Noen turer ned, men så rett opp igjen. Og nå med flere gode nye spillere, kan bli veldig bra dette.
Takk, Birdman. Siden Frigg ikke er i eliteserien i år, og jeg er odelsgutt til en håndfull tusen mål i Hedmarken var det et lett valg. Alle fingre og tær krysset for at RBK ikke vinner i år, selv om det ser mørkt ut. Og om det finnes noe rettferdighet går det ikke så bra for Vålerengens Idrettsforening heller.Birdman skrev:PS! Lykke til, dere som har stemt på Kongsvinger
Ikke på Odd og Start heller.. 8)BT skrev:Jeg tror ikke det bor så veldig mange innbyggere på Rosenborg heller.![]()
På Rosenborg i Oslo bor det ganske mange, faktisk.BT skrev:Jeg tror ikke det bor så veldig mange innbyggere på Rosenborg heller.![]()
He he, hadde tenkt å poste noe liknende i natt....Flaggerkatt skrev:På Rosenborg i Oslo bor det ganske mange, faktisk.BT skrev:Jeg tror ikke det bor så veldig mange innbyggere på Rosenborg heller.![]()
Men det var vel kanskje ikke den Rosenborg du tenkte på![]()