Tippeligaen -09

Musikkmannen

Æresmedlem
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
30.575
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Hvem havner på hvilken plass?

Hvilke spillere går hvor?

Hvilke trenere går hvor?

Ja alt om Tippeligaen-09

Tanker og drømmer, forhåpninger og ønsker - og litt sant...

Sett igang.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.915
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Viking vinner.
Telenor Arena revner allerede i februar. High Voltage, mate!

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Jeg kan fortelle deg alt dette om et år. :)

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Da er det vel naturlig å nevne at Ålesund beget plassen etter å ha pulverisert Sogndal med tilsammen 7-2.

Så må det nevnes at Lyn kan bli degradert til 2. divisjon :eek: grunnet manglende soliditet og inntjening, og dermed kan HamKam redde plassen i 12. time.

Fortsatt dramatikk altså.

Billa

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.06.2007
Antall liker
467
Torget vurderinger
2
Rosenborg vinner, "business as usual" endelig.......

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
Det jeg ønsker er en regel som sier at man skal få tilbake 1 krone på billettprisen per støttepasning hjemmelaget foretar. I såfall hadde det blitt lønnsomt å gå på Lerkendal med dagens spillestil.

Rune S

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.04.2002
Antall liker
1.257
Torget vurderinger
11
Håper bare at RBK får denne biletten ; http://www.rbk.no/incoming/article122442.ece , for RBK mot europeiske lag er nesten alltid høydepunktene for meg i løpet av et fotballår når det gjelder underholdning,ved siden av endel gode Champions League kamper!

Tror RBK blir et av topplagene neste år.Ser ikke vekk fra at Lillestrøm kan få et bra løft med ny trener.
Beholder Stabæk Daniel Nannskog og de fleste andre på dagens lag,så kommer de helt sikkert til å kjempe i toppen neste år også.Håper de får sving på sakene i CL også!

S

sornes

Gjest
Med den stabiliteten som har regjert i Tippeligaen siden Eggen, er jo årets vinner en enkel sak å tippe. Først så ser du på lagene som endte mellom 6. til 9. plass forrige sesong. Dvs. Viking, Lyn, Brann og Molde. Ettersom Viking var en "het" kandidat både i 2007 og i 2008 så er de uaktuelle, dessuten klarer de ikke å erstatte Ijeh. Lyn vil være Lyn uansett, altså aldri en kandidat for tittelen, mer sannsynlig er tomme tribuner! Brann vant jo tross alt i 2007, det er vel nå 61(?) år til neste gang. Da står vi igjen med Molde, som etter all sannsynlighet vil kjempe i toppen i år. Tross dårlige forberedelser (les: ingen) og tynn spillerstall. Men de er i en perfekt posisjon, "nyopprykkede underdogs!"

Mitt kjære RBK vil ha Rush tilbake, så jeg har nå også mista troen på de... :(

Gleder meg!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Legg ned hele skiten!

edit: hvis noen lurer, så er det mitt svar på pkt. " Tanker og drømmer, forhåpninger og ønsker "

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
For noen måneder siden ble jeg med en tidligere klassekamerat på pub for å se på fotballkamp (engelsk tippeliga) og klientellet som går på sportsbarer for å se på kamp er tydeligvis nærmere apene enn gjennomsnittet.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Anonym skrev:
For noen måneder siden ble jeg med en tidligere klassekamerat på pub for å se på fotballkamp (engelsk tippeliga) og klientellet som går på sportsbarer for å se på kamp er tydeligvis nærmere apene enn gjennomsnittet.
;D

Psychonaut

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.01.2008
Antall liker
6
sornes skrev:
Med den stabiliteten som har regjert i Tippeligaen siden Eggen, er jo årets vinner en enkel sak å tippe. Først så ser du på lagene som endte mellom 6. til 9. plass forrige sesong. Dvs. Viking, Lyn, Brann og Molde. Ettersom Viking var en "het" kandidat både i 2007 og i 2008 så er de uaktuelle, dessuten klarer de ikke å erstatte Ijeh. Lyn vil være Lyn uansett, altså aldri en kandidat for tittelen, mer sannsynlig er tomme tribuner! Brann vant jo tross alt i 2007, det er vel nå 61(?) år til neste gang. Da står vi igjen med Molde, som etter all sannsynlighet vil kjempe i toppen i år. Tross dårlige forberedelser (les: ingen) og tynn spillerstall. Men de er i en perfekt posisjon, "nyopprykkede underdogs!"

Gleder meg!
61 år (du mener vell 44) til neste gang?? Neida, de vinner i år de,hehe
Heia brann heia brann!!!!

Sleiven

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2003
Antall liker
22
Er blitt grundlig lei fotball pga den vanvittige overeeksponeringen i media.... la oss få fred for hysteriet...
Sleiven

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.915
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
NRK Klassisk er bortimot fotballfritt.

S

sornes

Gjest
Psychonaut skrev:
sornes skrev:

Gleder meg!
61 år (du mener vell 44) til neste gang?? Neida, de vinner i år de,hehe
Heia brann heia brann!!!!
Ok, 44 år. Var forøvrig et skudd fra hofta fra min del :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Driter i hvem som vinner. Men skal prøve å få med meg Brann-Start hvis Mykland er i troppen og det ikke regner for mye.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.761
Torget vurderinger
12
Fotball? Finnes det enda? Hvorfor det?

Topp Bunn