I overfloden av fonter er det nettopp denne, kjedelige, som regjerer, tiår etter tiår. Hvorfor kan ikke f.eks. "Broadway", eller t.o.m. "Informal Roman", være med på å sette litt stil på hverdagen? Dette er av eksistensiell betydning!
t.o. på norsk så omtales «sans serif» som groteske fornter.frans skrev:...
Når man foretrekker "serif" fonter isteder for "sans serif" kan det ha forskjellige grunner. En er lesbarheten.
...
Leser de typer uten seriffer raskere på papir også? Det er interressant.Audiophile-Arve skrev:Som pedagog vil eg peike på aspektet med kor god ein font er å lese. Ein lesesvak vil lese Times New Roman relativt dårleg.
Størst lesefart oppnår "mine" dyslektikarar med font Arial, men Verdana ligg hakk i hæl, og eg tykkjer estetikken i Verdane er best. Men som papirutskrift er Times New Roman grei til sånn passeleg offisielle brev og sånn. Til vising på skjerm brukar eg alltid Arial eller Verdana til skule- og førelesingsbruk.
Skjermbildet var utgangspunktet for den testen eg har lese (og Verdana/Arial er også best ut frå dei erfaringar eg har med svake lesarar. Ikkje nokon undersøking med stor validitet, det dreier seg vel om ein 20 - 30 elevar dei siste åra. Lesefarten går ned ved å legge om fontane til Times New Roman.Valentino skrev:Leser de typer uten seriffer raskere på papir også? Det er interressant.Audiophile-Arve skrev:Som pedagog vil eg peike på aspektet med kor god ein font er å lese. Ein lesesvak vil lese Times New Roman relativt dårleg.
Størst lesefart oppnår "mine" dyslektikarar med font Arial, men Verdana ligg hakk i hæl, og eg tykkjer estetikken i Verdane er best. Men som papirutskrift er Times New Roman grei til sånn passeleg offisielle brev og sånn. Til vising på skjerm brukar eg alltid Arial eller Verdana til skule- og førelesingsbruk.
Er sjølv lærar og synes det du nemner her er interessant.Audiophile-Arve skrev:Skjermbildet var utgangspunktet for den testen eg har lese (og Verdana/Arial er også best ut frå dei erfaringar eg har med svake lesarar. Ikkje nokon undersøking med stor validitet, det dreier seg vel om ein 20 - 30 elevar dei siste åra. Lesefarten går ned ved å legge om fontane til Times New Roman.Valentino skrev:Leser de typer uten seriffer raskere på papir også? Det er interressant.Audiophile-Arve skrev:Som pedagog vil eg peike på aspektet med kor god ein font er å lese. Ein lesesvak vil lese Times New Roman relativt dårleg.
Eg burde kanskje køyrt ei samanlikning der dei same elevane les einsarta tekst med ulike fontar på ulike dagar. Det kunne avklart mykje. Men eg gidd ikkje skrive ca 2000 ord på god nynorsk med kontroll av forståing a la Carlsten-testen - nokon som har gjort grovarbeidet?