Nei, det hører ikke historien til.I vanlig CD kvalitet, låter Tidal bedre enn Spotify eller hører det historien til?
Det er selve 1. opptaket i innspillingen som er mest avgjørende. Formatet er ikke avgjørende, men kan hjelpe "noe" på resultatet.
Nei, det hører ikke historien til.I vanlig CD kvalitet, låter Tidal bedre enn Spotify eller hører det historien til?
Jøss, så Spotify kjører ikke i CD kvalitet, eller gjør de det men Tidal bare bedre?Nei, det hører ikke historien til.I vanlig CD kvalitet, låter Tidal bedre enn Spotify eller hører det historien til?
Det er stort sett gratis å avgjøre dette på eget anlegg.Jøss, så Spotify kjører ikke i CD kvalitet, eller gjør de det men Tidal bare bedre?Nei, det hører ikke historien til.I vanlig CD kvalitet, låter Tidal bedre enn Spotify eller hører det historien til?
Spotify strømmer ikke tapsfritt, med Tidal HiFi får du tapsfri strømning.Jøss, så Spotify kjører ikke i CD kvalitet, eller gjør de det men Tidal bare bedre?Nei, det hører ikke historien til.I vanlig CD kvalitet, låter Tidal bedre enn Spotify eller hører det historien til?
Jeg har gått vekk fra vinyl for over 20 år siden, og har gått vekk fra CD for 10 år siden.Jøss, så Spotify kjører ikke i CD kvalitet, eller gjør de det men Tidal bare bedre?Nei, det hører ikke historien til.I vanlig CD kvalitet, låter Tidal bedre enn Spotify eller hører det historien til?
Test her og husk at Spotify har bedre lydkodek enn det Wav filene testes mot. Gi tilbakemelding hvordan det gikk:I vanlig CD kvalitet, låter Tidal bedre enn Spotify eller hører det historien til?
...samlet i en liste etter tips fra andre her på HS, mye god musikkAMAROK som er nevnt her likte jeg godt
Haha wow. Tenk om alle kunne gitt ut musikk med sånn lyd. Veldig bra.Albumet «So many of us» med Bliss. Sjeldent bra lyd.
Eller har de blitt blandet på et vis?Det er noen andre som også heter Bliss, de har også bra lyd på det jeg har hørt. Forskjellen på de er slik på Tidal: BLISS og Bliss
Bra lyd, men ikke helt min type musikk. Så du liker Robbie Robertson?Hvorfor spille Nils Lofgren på demo'er når man har Jake Shimabukuro's "While my guitar gently weeps"...
Hele albumet har seriøst god lyd.
https://listen.tidal.com/album/56063855
Vis vedlegget 661106
Har du hørt Bliss med albumet A way of life og sangen Highlanders Heart? Har du mulighet til å spille dyp bass må denne prøves.Albumet «So many of us» med Bliss. Sjeldent bra lyd.
Det er helt riktig som du sier,,,,,,sjeldent bra lydAlbumet «So many of us» med Bliss. Sjeldent bra lyd.
Bra lyd, men ikke helt min musikk
Seriøst bra plate også. Takk for 10ps.Hvorfor spille Nils Lofgren på demo'er når man har Jake Shimabukuro's "While my guitar gently weeps"...
Hele albumet har seriøst god lyd.
https://listen.tidal.com/album/56063855
Vis vedlegget 661106