Thierry Henry har forlatt oss

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Innlegg
1.381
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."

Det er i slike øyeblikk at selv hifi blir irrelevant :'( :'( :'(
 

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
5.636
Antall liker
394
Kongen har forlatt oss

Noe særlig mer OT enn dette blir det vel ikke ???
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Kongen har forlatt oss

Jeg har alltid trodd at kongen forlot oss 16 august 1977.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Kongen har forlatt oss

Pesquera skrev:
"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."

Det er i slike øyeblikk at selv hifi blir irrelevant :'( :'( :'(
Kjøss (dialekt) meg i ræva. Henry er det beste eksemplet på at et lag ikke fungerer med stjerner. Så snart han gjør noe over middelmådig blir har genierklært. Bullshit sier jeg. En god spiller, intet mer. Kva pokker er Arsenal?
 

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Innlegg
5.984
Antall liker
326
Sted
Oslo Vest
Kongen har forlatt oss

Pesquera skrev:
"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."

Det er i slike øyeblikk at selv hifi blir irrelevant :'( :'( :'(


Blir interessant å se hvordan Arsenal klarer seg til høsten, tror de fixer det jeg, H var jo mye skadet forrige sesong
og det gikk vel sånn passe.

Poste intelligente ting her på ape-forumet er bortkasta.
Kun muslimer, staten, sosialister, skatt,omskjæring, bleier, nye unger, mc, biler og båter som gjelder her.
A4 menneskene ruler (tydeligvis,og de tror de ser sååååå med på det som skjer.) fuck
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Kongen har forlatt oss

Boffen skrev:
Pesquera skrev:
"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."

Det er i slike øyeblikk at selv hifi blir irrelevant :'( :'( :'(


Blir interessant å se hvordan Arsenal klarer seg til høsten, tror de fixer det jeg, H var jo mye skadet forrige sesong
og det gikk vel sånn passe.

Poste intelligente ting her på ape-forumet er bortkasta.
Kun muslimer, staten, sosialister, skatt, bleier, nye unger, mc, biler og båter som gjelder her.
A4 menneskene ruler (tydeligvis,og de tror de ser sååååå med på det som skjer.) fuck
Kom bli en katapult i krønikens komplette katapult. Kremen kjenner knapt kommende kandidaters kjempende kulminasjoner. Blæh.

EDIT: cheesy
 
S

slowmotion

Gjest
Kongen har forlatt oss

Pesquera skrev:
"Arsenal Football Club can confirm that it has reached an agreement with Barcelona for the transfer of Thierry Henry."

Det er i slike øyeblikk at selv hifi blir irrelevant :'( :'( :'(

Hmmm, så du mener at 22 idioter som løper etter en ball
er viktigere en musikk?

Jaja............

Jeg ønsker deg lykke til og håper du får mye glede av foppalen også i fremtiden.

;)
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Kongen har forlatt oss

Henry er vel en av de beste spillerene som har spilt på Arsenal noen gang, men nå er det slutt på Wenger/Henry tiden. Et par sesonger litt ned på listen etterfulgt av et oppkjøp av Ingvar Kamprad, Benreddik eller Storeulv og innhenting av det brasilianske landslaget så kommer de tilbake i god form.
 

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Innlegg
1.877
Antall liker
9
Kongen har forlatt oss

Gjestemedlem skrev:
Henry er vel en av de beste spillerene som har spilt på Arsenal noen gang, men nå er det slutt på Wenger/Henry tiden. Et par sesonger litt ned på listen etterfulgt av et oppkjøp av Ingvar Kamprad, Benreddik eller Storeulv og innhenting av det brasilianske landslaget så kommer de tilbake i god form.
På No camp?
 

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Innlegg
1.381
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Kongen har forlatt oss

rolfozzy skrev:
Jeg har alltid trodd at kongen forlot oss 16 august 1977.
Det har du selvsagt rett i, men konstitusjonen fordrer tronfølge og nå er tronen ledig.
Uansett, for noen av oss blir det en nervøs sommer og en forhåpentligvis spennende høst.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.961
Antall liker
6.043
Torget vurderinger
32
Kongen har forlatt oss

Det har vel ligget i kortene en stund at Henry var på vei bort. Han er 30 år i år, og har definitivt framtiden bak seg. Det har derimot ikke spillere som Bendtner, van Persie og Adebayor.

En målscorende ving er det vi trenger først og fremst, men jeg tror Arsenal kommer til å kjempe i toppen den kommnende sesongen også.

Roy
Arsenal Norway-medlem nr. 4929 og supporter siden 70-tallet.

PS. For øvrig ønsker jeg Titi lykke til i Barcelona. De spiller også fotball etter mitt hjerte.

PS2. Jeg registrerer at en del av intelligensiaen som vanlig rakker ned på oss som er glad i fotball. Dere får ha det fint der oppe på pidestallene deres. Det finnes en del av oss som fikser å være glad i både fotball, musikk og et skikkelig stereoanlegg.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Er vel en fortsettelse på Arsenals u-satsing dette. Wenger har vel en vane for at spillere rundt 30 ikke får lengre kontrakt enn et og et år. Lå vel litt i kortene etter at Vieira også forsvant. Ser ikke bort fra at det vil komme et par nye stortalenter til Arsenal denne sommeren også......
Tror Walcott vil få vist seg mer fram i Arsenal trøya denne sommeren, og at Wenger bygger et nytt Bergkamp/Henry angrep (Bergkamp som den kreative og Henry som løper fra alt og alle) men i en ny og yngre utgave Van Persie/Walcott.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Kanskje dette bringer noe positivt med seg? Nemlig at Eto'o kan vende snuten mot de regjerende CL-mesterne.
 

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Innlegg
1.381
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Holmium skrev:
Kanskje dette bringer noe positivt med seg? Nemlig at Eto'o kan vende snuten mot de regjerende CL-mesterne.
Og Kaka til London? :)
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Pesquera skrev:
Holmium skrev:
Kanskje dette bringer noe positivt med seg? Nemlig at Eto'o kan vende snuten mot de regjerende CL-mesterne.
Og Kaka til London? :)
Håper Kaka blir værende. Real har jo kontinuerlig prøvd seg i to år nå. Liker det ikke. :mad:
I London tror jeg neppe han havner.
 

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
1.120
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
He he, jeg måtte klikke meg inn hit for å se hvem denne Henry-fyren var. Trodde det var en musikant som hadde krepert, eller noe sånt...

Og så viser det seg at det handler om en voksen mann som ennå leker med fotball... ;D Enda godt det ikke var noe alvorlig. ;)
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
Jeg skjønner godt at Henry søker seg til en toppklubb. Han er jo så gammel at det begynner å haste hvis han skal rekke å vinne noe. ;)
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
oddgeir skrev:
Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
Jeg skjønner godt at Henry søker seg til en toppklubb. Han er jo så gammel at det begynner å haste hvis han skal rekke å vinne noe. ;)
Tja, fikk ikke Arsenal like mange poeng som Liverpool? Det er dog et hav av poeng opp til de to første. Så er Arsenal middelhavsfarer så.......
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Holmium skrev:
oddgeir skrev:
Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
Jeg skjønner godt at Henry søker seg til en toppklubb. Han er jo så gammel at det begynner å haste hvis han skal rekke å vinne noe. ;)
Tja, fikk ikke Arsenal like mange poeng som Liverpool? Det er dog et hav av poeng opp til de to første. Så er Arsenal middelhavsfarer så.......
Lurer på om ikke L'pool vant CL, men jeg kan naturligvis ta feil. Uansett, mine sympatier ligger hos Sir Alex. ;D
 

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Innlegg
1.381
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
oddgeir skrev:
Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
I Premier League er Man.U. i særklasse, Liverpool har vel enda til gode å vinne denne.... The Big Three blir da Man.U, Chelskov og Arsenal - det er ingen ting som tyder på at Liverool skal utvide trioen til en kvartett. Og dersom ser det hele i et historisk perspektiv faller definitivt Chelskov ut med sine to seriemesterkap i løpet av de siste 40-50 årene... Uansett, det blir en spennende sommer og enda mer spennende høst!
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.961
Antall liker
6.043
Torget vurderinger
32
Pesquera skrev:
oddgeir skrev:
Arsenal er jo en "middelhavsfarer", og nevnes ikke i samme setting som Man U, Chelski eller L'pool.
I Premier League er Man.U. i særklasse, Liverpool har vel enda til gode å vinne denne.... The Big Three blir da Man.U, Chelskov og Arsenal - det er ingen ting som tyder på at Liverool skal utvide trioen til en kvartett. Og dersom ser det hele i et historisk perspektiv faller definitivt Chelskov ut med sine to seriemesterkap i løpet av de siste 40-50 årene... Uansett, det blir en spennende sommer og enda mer spennende høst!
For ordens skyld, så vant Blackburn Premier League i 1995, da med en yngre utgave av dagens Lyn-trener som høyreback.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
I et intervju for et par måneder sa Arsene Wenger ( går ut fra at han vet hva han snakker om ) at Premier League snart ville få en slutt på the Big four siden at det var en noen få "sleeping giants" klubber med stolt fortid som snart ville innhente de. Klubbene han nevnte var Aston Villa, Tottenham og Newcastle. Wenger mente at det bare var et spm. om tid (noen få år) før en av disse "sleeping giants" ville blande seg inn blant de fire store og etterhvert bli med å kjempe om gull og ære. Noen med synsunkter om dette? Litt nysgjerrig siden jeg er tilhenger av en av disse sovende gigantene.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
784
Torget vurderinger
5
Spurs er liksom farmerlaget mitt, om man kan si det slik. Det laget jeg holder en knapp på i England.
Tror nok de fire i topp fortsatt vil være det en stund til. De har en tendens til å gi det lille ekstra når det trengs som mest. Spurs hadde jo sjansen til å bli nr 4 2006, men snublet i siste kamp. Uprofft.

Newcastle har jeg tro på hvert år, men de får det jo aldri til. Til tross for en på papiret meget god stall.

Villa, tja vet ikke jeg. Men de har vel fått en ok økonomi.

Kanskje Everton kan få til noe på sikt.

Tror ManU holder lengst og best av de fire på topp.
 

Pesquera

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2005
Innlegg
1.381
Antall liker
75
Torget vurderinger
11
Har "ventet" på at Liverpool skal slå tilbake i alle år uten at så har skjedd. Ser at Tottenham har kjøpt Bent og det er liten tvil om at de mener alvor og har de nødvendige ressursene til å melde seg på i toppen. Hadde vært forfriskende om et fjerde og femte lag kunne bli med, og da tror jeg det blir Liverpool og Tottenham. Ellers blir det artig å se hva "Big Sam" kan gjøre med Newcastle. Han er definitivt en type, og det er imponerende hva han fikk til Bolton.

Håper for sivilisasjonens skyld at mafiapengene til Chelskov ikke lenger er tilstrekkelig til å kjøpe seg mesterskap, men frykter det verste. Uansett, Terry, Lampard og Drogba er spillere som vill stått seg på ethvert lag.
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Bent på vei til spurvene og Torres på vei til Liverbirdene.

Carlos Tevez har takket nei til Inter Milan, da han ønsker å fortsette karrieren i Premier League. Manure og Liverpool kjemper om signaturen hans.

Gleder meg sinnsykt til sesongen er i gang igjen.

Lf
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Ikke glem Saviola og Owen på vei til Eriksson's himmelblåengler!!!
 
Topp Bunn