Sånn. Litt mer peace of mind i stua.
Ut med heslige(men praktiske når man har småtasser) skap og gutterom/lytterom-rack, inn med...IKEA!

Jeg er jo egentlig en Montana-mann, men akkurat her og nå ble dette en bedre løsning(høyden er viktig, for å unngå ivrige barnehender noen måneder til), vil ikke skru bein på
montana-hyller, alle mine moduler derfra blir nå brukt til bøker og fyller en vegg et annet sted.
Så får vi se om det holder da..jeg er ikke veldig fan av kvaliteten på IKEA-saker, men så koster det også nær null.
I dette tilfellet ser det lovende ut!
Lydmessig ble det en markant forbedring også, mer luft rundt galloene gjør sitt, i tillegg til at det blir mindre rot
mellom dem. Bredere og dypere lydbilder som resultat, og klarere mellomtone. Som en bonus fikk jeg ryddet og ordnet i kabelhelvetet - og ikke minst plassert det blytunge PSUet til ASR langt fra kontrollenheten. Den gode doktoren mener at dette er essensielt for best performance, noe jeg gir ham rett i.
Min kjære Zaptotecske Armadillo fra Oaxaca følger trofast med selvsagt, nå skal jeg bare finne en solid blokk å legge under vinylsnurreren, så skal far kunne kose seg med barbaresco i glasset og vellyd fra kjeller eller vinyl. Akkurat nå inne i en Bill Evans-periode(Riverside-perioden), så det er bare å glede seg
Forøvrig ingen endringer...ikke verst bare det!
O.