There is honor in being a Dog

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Morro! Gleder meg til å lese dine erfaringer :)
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Kanskje i kveld...da har den fått noen timer...og jeg :)

    Det lille jeg har hatt av tid; meget lovende. Men må gjennom lydløypa før noe mer euforisk evt blir skrevet ;-)

    O.
     

    authentic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Innlegg
    9.242
    Antall liker
    2.388
    Torget vurderinger
    13
    Crystal Cable altså, kabelkjøret igjen !?
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    På ingen måte, disse kablene har jeg hatt siden 2006 eller deromkring :)
    Jeg beveger meg strengt tatt vekk fra det latterlige og mot strømmen, bokstavelig talt :cool:

    O.
    Crystal Cable altså, kabelkjøret igjen !?
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Denne lille dacen fra Henry Audio er virkelig imponerende til prisen. Kunne sikkert ha levde lenge og godt med den.

    Men noe mangler..spesielt i kompleks musikk, litt lite luft og glede, bittelitt slank og snill bass. Men det er veldig bra.
    Kan ikke tenke meg noen kan konkurrere med denne på pris.

    Uansett, må ha noe litt vassere...
    Den skal være smart
    Den skal være ganske liten fysisk, og være bra bygget.
    Den skal være jævlig bra, men ikke nødvendigvis jålete dyr.
    Den skal først og fremst brukes som asynkron USB dac og må støtte 24/192 minimum. En haug med innganger er ikke viktig.
    Den må ha RCA ut
    Den må gjerne ha hodetelefon utgang for de gangene resten av familien ser på tv.

    Det finnes en haug i dette sjiktet, men hvilken er best og gir mest bang for the buck?
    Arcam? Rega? iFi Nano iDSD? (ser veldig spennende ut) Hvis dere vil slutte å krangle i andre tråder en liten stund, kan dere heller komme hit og dele velmente råd og anbefalinger. Husk: hifi som statusobjekter er jeg veldig ferdig med - ny og smart teknologi derimot - det liker jeg!

    Come to the dark side - we got beer!

    O.
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Eldste poden har kjøpt denne som vi skal teste ut: SOtM Headphone AMP - a combined USB DAC and headphone amplifier Etter sigende skal den være veldig bra. Den er liten, har veldig bra komponentkvalitet etter hva jeg kan se og støtter det meste av formater. Og den kan brukes som separat headamp :) At den har volumpot ville jeg ikke vært så redd for. Det har dCS dac'en min også. Setter den på full pupp og glemmer den, no problem og overhodet ingen lydmessig degradering som jeg klarer å høre...
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    winkel

    Medlem
    Ble medlem
    04.05.2012
    Innlegg
    44
    Antall liker
    15
    Torget vurderinger
    1
    Hugo usb dac for mye skryt den har alt du ønker der,bortsett fra : jålete dyr
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Takk! Ja, den er på radaren. Interessant å høre når du får testet denne i ditt oppsett, og får sammenlignet med grommere greier.

    O.

    Eldste poden har kjøpt denne som vi skal teste ut: SOtM Headphone AMP - a combined USB DAC and headphone amplifier Etter sigende skal den være veldig bra. Den er liten, har veldig bra komponentkvalitet etter hva jeg kan se og støtter det meste av formater. Og den kan brukes som separat headamp :) At den har volumpot ville jeg ikke vært så redd for. Det har dCS dac'en min også. Setter den på full pupp og glemmer den, no problem og overhodet ingen lydmessig degradering som jeg klarer å høre...
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Her skjer det grensesprengende ting; tilbake til fremtiden!

    Jeg er i ferd med å avslutte i Statoil etter nesten 9 år, og i den forbindelse måtte jeg levere inn 3 MacBooks...da jeg endelig hadde lokalisert dem, så fant jeg også en Squeezebox, som jeg trodde jeg hadde gitt bort/solgt/something. Men det hadde jeg altså ikke....
    Så da måtte jeg jo teste den seff!

    sq_1.jpg


    Siden jeg kjøpte den for lenge siden, så har jeg hatt et par streamere (Transporter, Naim NDX), før jeg gikk over til å ha MacMini + USB dac i oppsettet..der har jeg kjøpt & testet flere ulike...og syntes det var lurt. Men...har aldri likt tanken på å ha en datamaskin sammen med hifi-greier, så nå var det litt gøy å teste denne igjen, putte mac i kjelleren, håpe at serversoftware fortsatt virker (for dette er vel produkter som har gått ut for lenge siden), og håpe på det beste....og det virket! :)

    Jeg har nå bare den lille Henry-dacen hjemme, så jeg måtte bruke analog-utgangene på Squeezeboxen rett inn i min nye (og veldig gode!) preamp fra Clones Audio (kommer sikkert til å skrive mer om den etterhvert, men du verden så bra den er). Det første som slår meg;
    Dette låter jo....veldig bra! Fett! Bra match med både pre og First Watt-ampen, jeg ble ganske overrasket. Det mangler nok muligens litt på å være superoppløst, men det låter virkelig bra. Kult! Men så til noe jeg egentlig hadde glemt; Squeeze brukeropplevelse! Appene er jo ikke oppdatert siden 2011, men likevel: med den fysiske fjernkontrollen og appene har man fortsatt en mye bedre brukeropplevelse enn hva man har med bare Apple. Raskt, effektivt, enkelt, intuitivt, stabilt. Serveren surrer og går og har ingen problemer med 30000 låter i lossless eller hd flacs. Så enkelt var det altså før :) Må innrømme at jeg nå savner Transporteren...hvorfor solgte jeg den egentlig? Damn!
    Uansett, Logitech skulle aldri ha kjøpt Slimdevices - tenk så kule greier vi kunne hatt da. Greed is not good. Disse boksene yter på et helt annet nivå enn prisen skulle tilsi.

    sq2.jpg


    Så her er jeg, mens jeg forsøker å finne ut hvilken DAC jeg skal kjøpe, så har specen endret seg. Kanskje jeg vil ha en streamer? Hvis ikke, så vil jeg ha flere innganger for 24/192 enn USB, idet minste optisk. Slik at jeg kan gjøre det jeg gjorde for 6-7 år siden, bruke den lille dingsen som transport. For jeg tror ikke jeg vil ha en surrende mac eller pc i stua lenger.
    Det var så deilig å fjerne det...rydde opp. Zen. Harmoni. Love. :cool:


    sq3.jpg


    Oh well.

    O.
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    My boys are finally back!

    Det er godt over ett år siden mine riaa monoblokker døde fra meg, siden det har jeg spilt på en backup fra MF.
    Men nå har jeg fått dem fikset, hentet dem i kveld - for en glede!
    Little Big Phono Preamp fra Einstein spiller så usannsynlig bra, vinyl slik det skal være - hurra!

    image.jpg


    Første skive ut; Random Access Memories - det er tross alt fest!

    O.
     
    Sist redigert:

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Lenge siden sist jeg var inne her...ser at HFS har fått ny og mye bedre design! Grattis!
    Men at likes fra poster ser ut til å ha forsvunnet i dragsuget? Det er jo ikke så farlig..

    Ellers lite å melde på nerdefronten, fikk meg en anstendig dac igjen, er fortsatt überfornøyd med DYI-F5 / First Watt, den lille rare preampen fra Clones Audio og vinylrigg, blir mest musikkfokus her i gården.

    Hørte rykter på Facebook (!!!!) at en Roysen-tråd har blitt borte igjen, tenk det! Galskapen har begynt å nå UTENFOR hfs!
    Kunne noen lage en visuell statistikk på disse trådene fra Roysen som imploderer og forsvinner? Må ligge en mulig doktordiplom
    i et slikt arbeid, ikke noe problem med utvalget heller. Ser for meg ganske spennende forskning.

    Back to music and life.

    C U later ;-)

    O.
     
    M

    musicus

    Gjest
    My boys are finally back!

    Det er godt over ett år siden mine riaa monoblokker døde fra meg, siden det har jeg spilt på en backup fra MF.
    Men nå har jeg fått dem fikset, hentet dem i kveld - for en glede!
    Little Big Phono Preamp fra Einstein spiller så usannsynlig bra, vinyl slik det skal være - hurra!

    Vis vedlegget 266617

    Første skive ut; Random Access Memories - det er tross alt fest!

    O.
    Ahh, kult bilde & kommentar, så kult at jeg rapper det og bruker det i gismo tråden, som nybliven, men ikke ennu oppkoblet Circle & Nanotube One eier (foreløbig) ikke noe pu, men, med kommentar til gismo om å handle seg inn en slik sirkel, og som den Einstein fantasten han er passer jo både bilde og kommentar mer enn bare godt!! :cool:

    Ha meg isf unnskyldt om det ikke er ok så fixer jeg det...

    mvh
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    I am all about sharing the love - no worries!

    O.

    My boys are finally back!

    Det er godt over ett år siden mine riaa monoblokker døde fra meg, siden det har jeg spilt på en backup fra MF.
    Men nå har jeg fått dem fikset, hentet dem i kveld - for en glede!
    Little Big Phono Preamp fra Einstein spiller så usannsynlig bra, vinyl slik det skal være - hurra!

    Vis vedlegget 266617

    Første skive ut; Random Access Memories - det er tross alt fest!

    O.
    Ahh, kult bilde & kommentar, så kult at jeg rapper det og bruker det i gismo tråden, som nybliven, men ikke ennu oppkoblet Circle & Nanotube One eier (foreløbig) ikke noe pu, men, med kommentar til gismo om å handle seg inn en slik sirkel, og som den Einstein fantasten han er passer jo både bilde og kommentar mer enn bare godt!! :cool:

    Ha meg isf unnskyldt om det ikke er ok så fixer jeg det...

    mvh
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Sukk.

    Lysten til å bruke mye tid her har mer eller mindre blitt borte. Eller redusert. Kikker innom Torget innimellom..og det er det. Ikke bare pga de uendelige trådene om gromt utstyr som det aldri blir noe av, som raskt utvikler seg til krangel, furting og tilslutt sensur og nedstenging (her kunne moderatorer gjort en bedre jobb for å beskytte folk mot seg selv), eller det faktum at alt av temaer og spørsmål gjentar seg selv og ingen husker eller lærer, eller at det er lite eller ingen nyvinning å glede seg over (kanskje bortsett fra Devialet), eller alt tullballet rundt kabler og snakeoil generelt...ja, ikke bare pga dette.

    Men også fordi jeg nå har en set-up som av en eller merkelig grunn er så...bra. Har jo vært gjennom en god del utstyr jeg også, gjort mye rart, brukt mye penger, like stas hver gang..men nå har jeg greier som er nøkternt og lite eksotisk. Med unntak av hornene fra Avantgarde da, de er vel fortsatt litt eksotiske for massene. (men seriøst, hvordan kan man vurdere andre prinsipper enn lettdrevne høyttalere? Det er over min forstand). DACen er en straight Hegel HD11 jeg kjøpte på tilbud, bare for å ha en mens jeg skulle finne den EGENTLIGE dacen, Pre er en liten fin boks fra Clones Audio jeg hadde lyst til å teste, Effekt-trinnet en DYI First Watt Dual Mono jeg egentlig bare lånte (men du verden så bra den er. Nelson Pass is the dude!), RIAA er kanskje også litt eksotisk (kommer i trekasse med velourposer og greier) fra Einstein, og vinylriggen er en Circle fra WB. Veldig low-key alt sammen, svart er det også. Alt sammen. Ikke et rør i sikte heller. Og med tanke på at jeg mer eller mindre hører på musikk hver eneste dag, så kan vi trygt slå fast at det er noen synergier ute og går her. Etter 10 min oppvarming spiller oppsettet alltid som det skal. Hver dag. Totalt støyfritt, superoppløst, stort og dypt lydbilde, dynamisk og kraftfullt, nyansert og balansert. Du verden. Det er jo kult.

    Men også litt irriterende. For jeg vil jo gjerne..ha noe nytt. Men tør ikke. Ikke ennå. Jeg er sikker på at skal jeg oppleve signifikante forbedringer må jeg bygge et dedikert rom (og det vil jeg ikke, viktig at barna mine opplever musikk hver dag), eller så jeg må besøke Sluket eller LMC. De kjenner jeg ikke (slapp av karer, jeg kommer ikke plutselig på besøk med flakkende blikk), men det hadde nok blitt skjellsettende. Og dyrt. Og sikkert jævlig bra. For det de pusler med forstår jeg delvis rekkevidden av. Tuftet på logikk, innsikt og kunnskap, og ikke en eller annen pseduovitenskap eller etablert sannhet som er mer eller mindre marketing-orientert. Strøm og kunnskap, rett og slett.

    Det eneste jeg kan tenke på som en slags grunn til å skifte ut effekttrinnet er at det bruker for mye strøm. Ikke fordi det er et økonomisk problem, men det er dumt. Etter jeg ble Tesla-eier, har alt som lukter ineffektivitet irritert meg. Og dette irriterer. Klasse A sløser med strøm. Går det an å få bra lyd med mer effektive løsninger? Selvsagt. Så der har jeg kanskje noe...ja, dette må jeg tenke litt på. ;)

    P.S Dette ble en monolog gitt, det var ikke helt intensjonen. Men men. Og, god bedring til Høvdingen!

    O.
     
    Sist redigert:

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.891
    Antall liker
    13.923
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Godt å lese at du langtidstrives med anlegget, gjør meg bare sikrere på at sånne Unoer kunne jeg også trives med. :)

    mvh
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Det kan jeg garantere deg. Og har du en støyfri og høyoppløst forsterker & kilde, så er det fest. Det er så enkelt og rent som de kan bli.
    Ikke noe tullball :) Unoene er også veldig lette å integrere i rommet, merkelig nok.

    O.
    Godt å lese at du langtidstrives med anlegget, gjør meg bare sikrere på at sånne Unoer kunne jeg også trives med. :)

    mvh
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Direktive horn og justerbar bass = glede! :)
     

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Fin "sekketømming" det der Dog.
    Dog (no pun intended) så er vel faren for at du fjerner magi i anlegg om du begynner å bytte ut Power amp.
    If it's not broken, etc... Er vel ikke mange lav effekt kl D amper som jeg klarer å ramse opp på strak arm som kanskje passer deg der ute. (ingen)
    Gå heller for å skru av vann når man pusser tenna, sett i flere spare pærer, spis veggis i ny og ne.. En kl A forsterker er essensielt å ha.
    Uansett ikke et monster på energi forbruket. SLÅ den tanken fra deg. (Please)
    Herlig å høre at du har funnet din lyd. Og uten masse flashy hi end merker :) Kudos!
    Om jeg kunne driste meg til et forslag. Sjekk ut Andervikaudio. De har fine bilder med trykk som knerter problemer med første refleksjoner. De burde være lett å få integrert på side vegger. Effektiv og dekorativ oppgradering.
    Skulle selv ønske at jeg hadde vært der. Jeg er så langt i fra fornøyd som det går an å bli. Kaotisk. Drukner i duppedingser som får stua til å se ut som et ormebol.
    Fantaserer om en Integrert alt i en boks tidvis :/
    Fint oppsett du har. Cleant. En pre/streamer for å slå sammen noen bokser, og få brukt hi res filer. er det eneste jeg ville tenkt på om jeg hadde vært i dine sko.
    Sjekk Også ut boka The Power Of The Dog. !
    Gratulerer igjen med å ha oppnådd lytte glede :)

    AD
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    ceroxol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    1.217
    Antall liker
    186
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    9
    Har jo vært gjennom en god del utstyr jeg også, gjort mye rart, brukt mye penger, like stas hver gang..men nå har jeg greier som er nøkternt og lite eksotisk. Med unntak av hornene fra Avantgarde da, de er vel fortsatt litt eksotiske for massene. (men seriøst, hvordan kan man vurdere andre prinsipper enn lettdrevne høyttalere? Det er over min forstand).
    Amen!
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    Spissoy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    2.023
    Antall liker
    4.120
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    14
    Det kan jeg garantere deg. Og har du en støyfri og høyoppløst forsterker & kilde, så er det fest. Det er så enkelt og rent som de kan bli.
    Ikke noe tullball :) Unoene er også veldig lette å integrere i rommet, merkelig nok.

    O.
    Godt å lese at du langtidstrives med anlegget, gjør meg bare sikrere på at sånne Unoer kunne jeg også trives med. :)

    mvh
    Er også storfornøyd med mine Uno Nano'er! ;) Og de er virkelig lett å få til i rommet!
    Ser det er mange som bruker Clones Audio, og har det på listen min over hva som skal prøves! :)

    Nano'ene dine er knall flotte i blå!

    Mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Right on, ArildD.
    Det skal mye til for at jeg skifter F5en, muligens en original SIT fra Nelson/FW kan friste down the road. De har jeg voldsom tro på.
    Streamer/pre har jeg hatt flere av, og ja - det leter jeg etter hele tiden. Nå er det en gammel squeezebox som forer en dac som så går til en pre...3 bokser som burde vært 1. Evt 2. Og SBen er jo en rar dings. Men ikke lett å finne noe som frister, for å være helt ærlig. Jeg tror jeg har rimelig god oversikt. Blir fort kompromisser i en eller annen retning. Clones Audio Preampen er utrolig bra...og det syntes jeg HD11-dacen er også. Men det kommer sikkert noe...streamer med minst like bra dac kombinert med en super transparent pre med analog inngang...

    Jeg hører nok mest på 16/44 i lossless, men begynner å bli en del 24/96 og 24/192 også etterhvert..og selvagt vinyl.
    Mer enn på mange år - kjøper kun vinyl nå, og av og til filer. CDer har jeg ledd av i 5 år, mine 3000 ligger nedpakket i garasjen :)

    O.

    Fin "sekketømming" det der Dog.
    Dog (no pun intended) så er vel faren for at du fjerner magi i anlegg om du begynner å bytte ut Power amp.
    If it's not broken, etc... Er vel ikke mange lav effekt kl D amper som jeg klarer å ramse opp på strak arm som kanskje passer deg der ute. (ingen)
    Gå heller for å skru av vann når man pusser tenna, sett i flere spare pærer, spis veggis i ny og ne.. En kl A forsterker er essensielt å ha.
    Uansett ikke et monster på energi forbruket. SLÅ den tanken fra deg. (Please)
    Herlig å høre at du har funnet din lyd. Og uten masse flashy hi end merker :) Kudos!
    Om jeg kunne driste meg til et forslag. Sjekk ut Andervikaudio. De har fine bilder med trykk som knerter problemer med første refleksjoner. De burde være lett å få integrert på side vegger. Effektiv og dekorativ oppgradering.
    Skulle selv ønske at jeg hadde vært der. Jeg er så langt i fra fornøyd som det går an å bli. Kaotisk. Drukner i duppedingser som får stua til å se ut som et ormebol.
    Fantaserer om en Integrert alt i en boks tidvis :/
    Fint oppsett du har. Cleant. En pre/streamer for å slå sammen noen bokser, og få brukt hi res filer. er det eneste jeg ville tenkt på om jeg hadde vært i dine sko.
    Sjekk Også ut boka The Power Of The Dog. !
    Gratulerer igjen med å ha oppnådd lytte glede :)

    AD
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Energieffektivitet snakker jeg om da, som du sikkert skjønte. Devialet viser at det er mulig, lage god lyd uten å sløse :) (Kanskje det er der jeg ender tilslutt, den har jo alt)

    O.
    Klasse A er vel ikke sløsing med strøm. Hvis du får god lyd ut, hvordan kan det være sløsing?
     
    Sist redigert:

    ArildD

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2008
    Innlegg
    1.369
    Antall liker
    740
    Sted
    Akershus
    Torget vurderinger
    22
    Har du tenkt på Bladelius Mimer?
    Pre messig er den mellom Idun og Saga. Kun 1 analog inn, dog skal det komme muligheter for å kjøpe tilleggsutstyr. Rca og xlr muligheter hørte jeg rykter om at ville komme.
    Står høyt på min liste. Apple app er det for den også.
    Ville sett bra ut hos deg. :)
    AD

    *Mike Bladelius har om jeg ikke tar feil gått "læra" hos en Yankee. Nelson Pass ett eller annet. Høres halvkjent ut. Men får liksom ikke plassert det ;)
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Å synge selv må da være det mest effektive, tross alt..

    Men seriøst, den komboen med fransk og tysk kan være spennende. Og ser lekkert ut.
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    The 7 year itch....ish.

    O.
    Hehehe, derfor er Einstein satt ut på børsen? Hvorfor?! ???

    Slår meg at vi har eid/eier flere av de samme merkene/modellene, Dog; WB, Ayon, BC, DV...
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Det kan jeg ikke svare på. Einstein riaaen er den beste jeg har hørt ever. Men..the itch. Det kommer mer.

    O.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.936
    Antall liker
    17.212
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ser at det kommer til å bli omveltninger på vinylfronten, ja ;) . Det du har nå er jo knall, så spent på det som måtte komme inn!
     

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Det er omveltninger all over the place! Og jeg aner ikke hva som kommer inn heller..:cool:

    O.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    For en Teslamann bør man vel ha en Devialet i stua. Sålenge du beholder horna, det skal vel ikke Banges og Olufsens vel? Gud forby :eek:
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Ser du har handla mye lokalt, Ole. Gode ting. Gratulerer! Håper du får solgt hornet. Og at du slipper å dingle for det, ikke minst.
     
    • Liker
    Reaksjoner: Dog

    Dog

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2004
    Innlegg
    3.228
    Antall liker
    422
    Sted
    Sola
    Stemmer det, det begynte egentlig med en ambisjon om et lite anlegg for kontoret mitt, men det spiller jo dritbra - så det er mulig det blir i stua! :) Bilder kommer nok etterhvert.

    Ingen har hengt meg ennå, tror kanskje Høvdingen syntes jeg stort sett oppfører meg ;-)

    O.

    Ser du har handla mye lokalt, Ole. Gode ting. Gratulerer! Håper du får solgt hornet. Og at du slipper å dingle for det, ikke minst.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn