men det sier ikke meg så mye mht musikkgenre om du liker den eller ei................... ;DRizzo skrev:Har den selv og den er meget bra!
Om man laster den ned på ipod'en, så kategoriseres det automatisk som Jazz.Proffen skrev:men det sier ikke meg så mye mht musikkgenre om du liker den eller ei................... ;DRizzo skrev:Har den selv og den er meget bra!
mvh
Proffen
En vanlig CD spiller vil ikke kunne spille en SACD plate. Du må da en hybrid-plate med to lag informasjon.Proffen skrev:blir det da et must at cd-spilleren er en sacd-spiller, eller klarer en seg med en vanlig. Tenker da på den rent tekniske avspillingen, regner jo med at en sacd-spiller får frem enda mer info fra sølvplaten..............
;D
mvh
Proffen
Oki, takker for avklaring!soundscape skrev:En vanlig CD spiller vil ikke kunne spille en SACD plate. Du må da en hybrid-plate med to lag informasjon.Proffen skrev:blir det da et must at cd-spilleren er en sacd-spiller, eller klarer en seg med en vanlig. Tenker da på den rent tekniske avspillingen, regner jo med at en sacd-spiller får frem enda mer info fra sølvplaten..............
;D
mvh
Proffen
Det er riktig, jeg har vel snart 100 hybride sacd, mens kun et par stykker er ren SACD.johna skrev:De fleste SACD plater er i dag hybride og kan derfor avspilles i de fleste CDspillere