Mener og huske at de ikke fant mastertapen til de tidligste innspillingene når boksen ble utgitt. Bl.a. My Generation.Hvordan er lydkvaliteten på denne boksen? Det jeg har vært borti av Who tidligere har vært tynt og skranglete lydmessig; synes å huske den gangen jeg hadde ting på plate at det var bedre, så kanskje cd overføringene har mistet bass og fundament?
Enig!The Who er så sentralt at du bør fokusere på de originale album spør du meg...
Mvh Vidar P
Det sto da tydelig at det må være cd. Jeg vil heller si det slik, at Who er så sentrale at du hører ikke på de p.g.a. lyden, men musikken.The Who er så sentralt at du bør fokusere på de originale album spør du meg...
Mvh Vidar P
Jeg mente "originale album", uavhengig av format; dvs i motsetning til samlealbum, best-of osv.Det sto da tydelig at det må være cd. Jeg vil heller si det slik, at Who er så sentrale at du hører ikke på de p.g.a. lyden, men musikken.
Da er vi enig. Jeg misforsto.Jeg mente "originale album", uavhengig av format; dvs i motsetning til samlealbum, best-of osv.
Mvh Vidar P
Slenger meg på denne, og nevner også "who´s next" som ett par meget gode album...Live at Leeds [ftp]http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=5271692[/ftp]
![]()
Veldig enig. Who's Next bør alle ha.Slenger meg på denne, og nevner også "who´s next" som ett par meget gode album...
mvh