The Horny Kid

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    14.489
    Sted
    Langesund
    «Sjefen» sier bare noe om hva jeg synes om hva du selv har fått til og hvor høyt jeg setter dine innspill😉

    Takker jo for tilliten, men må legge til at du har mye av skylden for at jeg har blitt som jeg er :LOL: . Mens jeg har kjent deg så har oppsetta dine hatt mange sider å strekke seg etter.
    Når en av oss har funnet en sound vi liker og ringer med en smule oppgira tone, er det som regel ikke mye den andre har å pirke på.
    Dro i gjennom en låt et par ganger her hjemme, og ba om den som første låt hos deg - Veldig mange likhetstrekk der ja.

    Kos deg med musikk, mens det fortsatt letes etter ennå et nivå opp. :)
     
    Sist redigert:

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    IMG_2792.jpeg

    IMG_2788.jpeg

    Fikk assistanse til å grovsortere platesamling som sto igjen i huset ved overtakelse i går kveld. En del plater, mye bra/høy kvalitet, noe søppel, litt rariteter som kanskje har høy verdi og noe som havnet i joker/humor-bunken. Vanvittige mengder plater med sang av Dietrich Fischer-Dieskau. De tror jeg må selges…
     

    LMC

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.08.2006
    Innlegg
    24.953
    Antall liker
    13.277
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    45
    de Fischer-Dieskau platene har fått nytt hjem...... :D
     

    TrompeteN

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    27.07.2013
    Innlegg
    2.238
    Antall liker
    4.356
    Torget vurderinger
    0
    Høy kvalitet på det meste jeg fikk med meg hjem. Har 2-3 versjoner av denne fra før, men denne er nok den som låter best.

    Vis vedlegget 1010720
    Den der hadde jeg ikke hørt før, så takk for tips!
    Concertgebouw er et ekte Mahler orkester som Mahler faktisk dirigerte selv tidlig i forrige århundre. Kulturen sitter derfor dypt i det orkesteret, så de kan sin Mahler. Synes ofte CG klinger mer homogent enn andre orkestre mellom instrumentgruppene. Bevegelser som beveger seg fra instrument til instrument er ofte sømløse og klinger over i hverandre.
     

    emokid

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.02.2004
    Innlegg
    5.235
    Antall liker
    6.368
    Den der hadde jeg ikke hørt før, så takk for tips!
    Concertgebouw er et ekte Mahler orkester som Mahler faktisk dirigerte selv tidlig i forrige århundre. Kulturen sitter derfor dypt i det orkesteret, så de kan sin Mahler. Synes ofte CG klinger mer homogent enn andre orkestre mellom instrumentgruppene. Bevegelser som beveger seg fra instrument til instrument er ofte sømløse og klinger over i hverandre.
    Kult, takk for ekstrainformasjon! Med vinyl tilkommer jo også spørsmålet om pressingen er god.
    Ser jeg spennende musikk presset av Philips så pleier jeg å ta det med meg, har vært vellykket så langt:)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn