The Gunner's Dream

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Jøss, er @The Gunner inne i tråden sin og skribler.
    Spennende den Dacen du har fått kloa i. Mer rør…. Akkurat hva du trenger 😂

    Grattis med demperemedier. Solide saker som nok gjør susen på fintfølende rørelektronikk. 😊🤘🏻

    Gleder meg til å høre hva du har å si om den nye dac løsningen.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Det er helt riktig observert, RoDa👍. "Kjennere", dvs de som holder seg noenlunde oppdatert på haifaifronten, vet hvem Ole Nielsen er. Han har tross alt konstruert DAC i over 20 år, og er en anerkjent størrelse i det store og forjettede utlandet. Imidlertid er jeg mer usikker på hans evne som forretningsmann. Firmaet har med årene skiftet navn fra Ontech, til Danish Audio Design (DAD) og heter nå NewOntech. Hvem vet, kanskje neste navn blir NewDaddy, eller noe like velklingende🤭. Med mindre det kommer en helt ny konstruksjon, så er produktene stort sett samme. Firmaet driver med direktesalg for det meste, og kan dermed kundetilpasse sine produkter etter ethvert ønske. På denne måten kan prisene holdes lav(ere), men ulempen er at det finnes det et utall av varianter hva inn- og utganger angår. Gjennomgående virker det på meg som at han er besatt av PSU. Hans DACer er utrustet på den fronten på en måte som kunne sette mange forsterkere på plass. Om det er nødvendig, har jeg lite å mene om🤷‍♂️.
    Jeg fikk låne en sånn for (satanihelvetesomtidengår!!) rundt 20 år siden av @Dr Dong
    Den gangen drev jeg og tullet med steril lyd og trodde det var lyset og veien, så mener å huske jeg meldte til godeste doktoren at jeg synes den låt litt tamt og mørkt. Tipper det er akkurat sånn passe akkurat hva jeg ville likt veldig godt i dag. 😅

    Fra OnTech til NewOntech er jo strandard rename for konkursryttere. Når firmanavnet endrer stavemåte og har fått et par runder med new og ny foran er det greit å koble på noen som forstår seg på kredit og debet.

    God helg i det Arsenalfargede huset :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    DoS with a (filt) twist. Skjønner du har hevet deg på DIY kjøret. Her har det nok vært strilytting inn i bildet for å finne rette underlaget 🤪😄
    Ikke jeg som klistra på filten, så kan ikke skryte på meg det engang 😆. Jeg har trua på at dette er løsningen på et av hifiens mange ikke-problemer. Må likevel innrømme at jeg angret litt da jeg holdt greiene i hendene og innså hva jeg hadde fått igjen for pengene. Imidlertid var smilet tilbake da det gikk opp for meg hva den originale kjøperen måtte ha følt da han betalte minst tre ganger mer enn meg i sin tid😁.

    Uansett, armen hopper når jeg trår litt hardt rundt snurreren. Vi får se om dette er kuren. En annen grunn til å kjøpe, er at nå blir det litt lettere/penere å justere riggen (og CD-drivverket) i vater. Slipper å ha papirbiter under sorbothane-putene.

    Ser du, greit at jeg ikke er en DIY, men jeg mener at jeg tenker som en DIY. Det må telle litt, synes jeg 😋
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ta deg sammen mann, du vet bedre. Har forresten en Pioneer, full av bitumen, du kan låne.. Tweaket nemmsomt av en tålmodig, men enfoldig sjel. Fungerer gjør den dog enda, dyktighet på flere nivå ute å går her.. :).. Litt skummelt var det, å stå på en øde parkeringsplass, mens den sølvgrå stasjonsvogna kom smygende.. Men spiller har aldri hikket, men vakker, det er jeg mer usikker på.. Spilleren altså..
    Sølvgrå Avensis da, svart Avensis nå. Her går det fremover!🤪

    Men skal du noensinne hive den Pioneeren, så kan du hive den inn i min neste, eh, Avensis. Husker at jeg solgte etter at jeg sammenlignet den med Copland 288 (begge som drivverk). Det var seff villfarelse, men til mitt forsvar så hadde vi ikke Målemafia som kunne fortelle meg at de måtte låte klin like - spar pengene!
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jøss, er @The Gunner inne i tråden sin og skribler.
    Spennende den Dacen du har fått kloa i. Mer rør…. Akkurat hva du trenger 😂

    Grattis med demperemedier. Solide saker som nok gjør susen på fintfølende rørelektronikk. 😊🤘🏻

    Gleder meg til å høre hva du har å si om den nye dac løsningen.
    Det er egentlig unødvendig å utbrodere om den nye DACen, når jeg tenker etter.

    Jeg valgte å leve med lillebroren DAC 10 i 4 år fordi den låt som en god analog rigg. Tolk det som du vil! DAC 30 fjerner den siste rest av den bittelille hardheten som er å spore, som forstørrelsesglasset Uno Fino gjorde litt tydeligere. Ellers er det den klassiske "mer av alt", spes den deilige mykheten, gjennomsiktigheten og storheten i lyden. Så er det renheten jeg elsker. Det sitter høyst ordinære og rimelige rør i den nå. Mulig jeg setter inn noe bedre/dyrere ila helgen, etter en uke.

    Nei, skal ikke skrive mer om DAC 30, da det nok blir enda mer blomsterspråk og eufori. To ulemper: 1) 5u4g røret avgir omtrent like mye varme som en pentode rørforsterker. Det er jo dustete all den tid jeg vurderer sterkt å selge ayon nettopp pga varmen. 2) en svak during, av uvisst grunn, over mine 104db horn. Ikke hørbar når musikken er på, og neppe grunn nok til at jeg gir opp den gloriøse lyden.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Dette med varme slår meg som et i-landsproblem. Synes det er noe herk selv, men kulda er verre. Skal du beholde gamle dac?
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg fikk låne en sånn for (satanihelvetesomtidengår!!) rundt 20 år siden av @Dr Dong
    Den gangen drev jeg og tullet med steril lyd og trodde det var lyset og veien, så mener å huske jeg meldte til godeste doktoren at jeg synes den låt litt tamt og mørkt. Tipper det er akkurat sånn passe akkurat hva jeg ville likt veldig godt i dag. 😅

    Fra OnTech til NewOntech er jo strandard rename for konkursryttere. Når firmanavnet endrer stavemåte og har fått et par runder med new og ny foran er det greit å koble på noen som forstår seg på kredit og debet.

    God helg i det Arsenalfargede huset :)
    Ja, smak og preferanse forandrer seg nok med alderen, i takt med økt erfaring, kunnskap - men mest av alt lavere skuldre, mener jeg. Ikke vits å kjempe imot, og hvorfor skal man det. Det er jo bare en hobby. Enjoy, ffs!
     
    Sist redigert:

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Enig, det er bare en hobby. Mye mindre viktig enn fotball.
    Men jeg skjønner ikke hva disse tenkte på da de designet logoen sin....

     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Dette med varme slår meg som et i-landsproblem. Synes det er noe herk selv, men kulda er verre. Skal du beholde gamle dac?
    Visst er det et luksusproblem. "Fordi vi kan!". Men ok, strømmen i Norge er ren, så det er ikke helt ille. Kona fikk litt sjokk da hun så strømregningene, noe hun ikke hadde brydd seg om før. Det kan jeg koste på meg - hobby koster - men verst er det å omtrent ikke få puste etter et par skiver pga tørr luft🤪 .

    DAC 10 skal selges. Sikter mot rundt 5k kr, altså noe lavere enn hva de koster brukt i Danmark og ellers i verden. Det haster ikke, kanskje jeg finner et bruksområde for den? Uansett er summen såpass lav at det bekymrer ikke meg, men du får si i fra om du vet om noen er interessert.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.784
    Antall liker
    15.783
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Skal det sytes over varme også nå. Litt må må man jo ofre for kunsten. En Arsenal fan er jo vant til litt motgang og bør takle såpass ;)
     

    Zulu

    På kjøret igjen!
    Ble medlem
    30.04.2003
    Innlegg
    1.182
    Antall liker
    2.194
    Sted
    Vestre Toten
    Torget vurderinger
    9
    Gratulerer med ny interessant DAC Gunner :) Om ca 4-5 uker kommer det en DAC med rør til meg også. Blir fint med noe annet enn SABRE :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Gratulerer med ny interessant DAC Gunner :) Om ca 4-5 uker kommer det en DAC med rør til meg også. Blir fint med noe annet enn SABRE :)
    Beklager at jeg glemte deg i min liste av kjøpekonger, Zulu. Hvordan kunne jeg😞

    Uansett, det skal bli spennende å se hva du drar inn. Du har jo hatt noen fine DACer innom.
     

    Zulu

    På kjøret igjen!
    Ble medlem
    30.04.2003
    Innlegg
    1.182
    Antall liker
    2.194
    Sted
    Vestre Toten
    Torget vurderinger
    9
    Beklager at jeg glemte deg i min liste av kjøpekonger, Zulu. Hvordan kunne jeg😞

    Uansett, det skal bli spennende å se hva du drar inn. Du har jo hatt noen fine DACer innom.
    Kan vel ikke akkurat beskyldes for å være noen kjøpekonge. :)
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Neei... egentlig ikke :) Men, gleder meg til å høre anlegget ditt :) Håper vi alle er vaksinert snart.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Skal det sytes over varme også nå. Litt må må man jo ofre for kunsten. En Arsenal fan er jo vant til litt motgang og bør takle såpass ;)
    Litt luft må selv en hardbarka arse-fan ha, ffs! Vi er mennesker, vi også.
    17 years and counting. Det kan fort gå 30 år før vi vinner PL igjen. Når slikt kan ramme L'pool, så kan det seff ramme Arsenal også.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Neei... egentlig ikke :) Men, gleder meg til å høre anlegget ditt :) Håper vi alle er vaksinert snart.
    Ja, det var jo du som kom med deilige Manley Steelhead, så du fortjener absolutt å høre hva du har bidratt med. Men for å ikke skru forventningene helt til værs, så kan vi bruke den mest vanlige frasen å beskrive et anlegg:-"Det låter ikke galt, det her!" 🤠
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, det var jo du som kom med deilige Manley Steelhead, så du fortjener absolutt å høre hva du har bidratt med. Men for å ikke skru forventningene helt til værs, så kan vi bruke den mest vanlige frasen å beskrive et anlegg:-"Det låter ikke galt, det her!" 🤠
    To halvnakne menn i et trangt rom ispedd litt dyr elektronikk... Hva kan gå galt liksom.. Neida :oops: :D
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Blar litt i bildegalleriet, en funksjon jeg ikke visste om før. Pleide å lete som en idiot ellers når jeg ville finne et bilde :rolleyes: .

    Fant ut at DAD 10 ble ervervet oktober 2016. Som tiden flyr, jeg har altså hatt den i 4,5 år! Ynnskyld meg, men hvor mange av dere kan skryte av det samme?:cool:

    Jeg skrev da:-" DAC'en har mange gode kvaliteter. Liker spes den sorte bakgrunnen som musikken popper opp fra. Men jeg savner også litt mykhet i mellomtonen og oppover, som gode rør-produkter ofte gir. Vi får se hvor lenge den blir stående:rolleyes: "

    Vel, den ble altså stående en god stund etter hvert som jeg jobbet med tilpasning og matching. Men jaggu ble det ikke en rør-DAC likevel. Med DAC 30 har jeg konverterdelen stående på konstant, og slår på rør-PSU når jeg lytter. Tar ca 30 min før lyden er optimal. Nok en skavank, altså. (Btw, den svake duringen er ikke lenger eksisterende. Kan ha vært rørrelatert).

    Ellers noterer man seg at det er i det siste mange tråder på HFS der fasiten er gitt på forhånd. Det som gjenstår er egentlig at de som er enige gir hverandre støtter og skulderklapp, mens man flasher med grafer, sitater og stiller hverandre spørsmål som begge parter vet svaret på - som å se et velsmurt volleyball lag, altså. Likevel er det noen som prøver å være en slags "brobygger", eller gjøre et forsøk for å få anerkjennelse/aksept for at det er alternative måter å drive hobbyen på. Disse blir seff avfeid igjen og igjen med alle midler og erklært uønsket i trådene. Det fascinerende er at de stadig kommer tilbake. Gad vet hvorfor de gidder, da svaret er jo gitt på forhånd, det er ikke rom for noe annet. De blir sett på som skabb. Tro det eller ei, jeg synes at det er helt greit, for hvem vil vel diskutere med noen som man på forhånd har definert som "en villeder" som farer med fjolleri? Don't bother, get a life, ffs!

    Rør/SS, NFB/FB, analog/digital? Give a fuck, bare det spiller som du liker når du hører på musikk. Den andre siden av hobbyen overlater man til de som finner målinger morsomme, samt bransjefolket, som selvsagt vil selge. Tror du de vil gå tilbake på noe som kan svekke salget av det de pusher? Nei, la de holde på.

    IMG_20210523_204506.jpg

    På bildet ser dere at det aller meste er representert her, og sånn har vel mange det også.
     
    Sist redigert:

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Vakker bukett du har samlet deg :). Har du ikke spist boller på Espa siden 2016?:oops::)
    Takk! Ser nå at alt har kommet til ila det siste året. Unntaket er The Circle/Nanotube One, som nå er "veteranen", grand old man.

    Boller på Espa må man ha når man først kjører forbi. Morsomt solskinnshistorie, det der 🌞

    Fornøyd med Tron? En liten DAC boom nå. Du og jeg. Zulu snart. Kanskje en fellesbekjent til, han jakter iaf. Nye DACer, som ikke nødvendigvis har nyeste tech/ specs 😁
     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Dette er bare vakkert @The Gunner. Litt av en samling med haifai du har samlet deg inne in bula.
    Synes den sommerforsterkeren ser griselekker ut.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Dette er bare vakkert @The Gunner. Litt av en samling med haifai du har samlet deg inne in bula.
    Synes den sommerforsterkeren ser griselekker ut.
    Thanks, mate. Det er i det hele tatt ganske mye ok som kommer drivende på ei fjøl i Oslo bassenget 😋

    Synd smukke MicroMega ikke kom med på bildet, men en tabbe kan alltid rettes på, iaf denne.
    IMG_20210524_110117.jpg


    Blir fint å se deg veletablert i nykåken. Skal ikke forundre meg om dere får tingene på plass før oss. Her er flere lamper ikke hengt opp, senger ikke snekret, flyttekasser under trappa osv 🙄
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.908
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Micromega er et smykke..

    Er nok en stund før tingene er på plass i nykåken.
    Fant nettopp frem et par esker fra da vi flyttet fra Bergen til Horten i 2003. De har vært med uten å bli pakket opp flere ganger.
    Nå går de i containeren 😬
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.695
    Antall liker
    37.933
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Mye fint du har samlet deg der Gunner og regner med at lyden også er på plass :)
    Nyt siste dagen av pinsen

    mvh
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Takk! Ser nå at alt har kommet til ila det siste året. Unntaket er The Circle/Nanotube One, som nå er "veteraner".

    Boller på Espa må man ha når man først kjører forbi. Morsomt solskinnshistorie, det der 🌞

    Fornøyd med Tron? En liten DAC boom nå. Du og jeg. Zulu snart. Kanskje en fellesbekjent til, han jakter iaf. Nye DACer, som ikke nødvendigvis har nyeste tech/ specs 😁
    Ja, jeg ver om et par som jakter litt. Zulu sin nye SWX blir spennende å høre. Specs, tja, speller det er jeg happy.. Og Tron er så langt innfor for å si det diplomatisk :)
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Micromega er et smykke..

    Er nok en stund før tingene er på plass i nykåken.
    Fant nettopp frem et par esker fra da vi flyttet fra Bergen til Horten i 2003. De har vært med uten å bli pakket opp flere ganger.
    Nå går de i containeren 😬
    Lolz, helt fra 2003! Pakk opp, ffs, kanskje det er arvegods der. Et ur eller aksjer på Den Norske Amerikalinjen ;)

    Micromega er lekker, og jeg kommer nok til å snurre CD en stund fremover. Men det frister med NUC og Roon. Må bare få hjelp til å komme i gang. Savner det å ha tilgang til musikk jeg ikke har i hyllene.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Mye fint du har samlet deg der Gunner og regner med at lyden også er på plass :)
    Nyt siste dagen av pinsen

    mvh
    Yup, jeg vil si at lyden er på plass, iaf nok til at jeg kan konse meg om selve musikken og spille plater etter plater. Om det kan bli bedre? Seff kan det det! Men neste steget er å lydisolere rommet, og investere mer i akustikken.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Ja, jeg ver om et par som jakter litt. Zulu sin nye SWX blir spennende å høre. Specs, tja, speller det er jeg happy.. Og Tron er så langt innfor for å si det diplomatisk :)
    Zulu har tydeligvis blitt bortskjemt når han oppgraderer fra Clones, ja. Men SWX kjenner jeg ikke til. Skal bli spennende å se hva det er.

    Kult at Tron innfrir, og det til de grader, har jeg inntrykk av.
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det aner meg at #MAMA er i fremmarsj her på HFS. Jeg synes bevegelsens arbeid for den gode musikkopplevelsen er såpass banebrytende og betydningsfull at jeg har valgt å støtte den økonomisk. Har derfor fått designet emballasjen og produsert nudler som kan bestilles. 1% av salget går uavkortet til det strålende arbeidet som MAMA-bevegelsen gjør i sin kamp mot grå, steril og kjønnsløs måle-haifai.

    NB! Dette er fabrikkproduserte saker, og ikke DIY-møkk. Pris/pose er 300 kr.

    191924647_251215303468942_674706488255825250_n.jpg


    PS! Tilgjengelig kun så lenge det er varer igjen på lageret. You snooze, you lose!
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Takk for lynrask levering @The Gunner ! (y) (y) (y)

    IMG_5599.jpg


    Jeg har ikke bygd opp nok mot til å montere alle 7, så jeg har startet med en på hver trafo. Sånn til å begynne med.
    Ikke sååå happy med endringen i lydbildet, det ble noe litt kunstig og metallisk over det hele.
    Skal forsøke å justere på retningen på dem og eventuelt antallet som jeg benytter.

    IMG_5600.jpg


    #MAMA!! med biffsmak
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Takk for handelen, RoDa. Du har gjort en solid investering. Det er den beste oppgraderingen du kan gjøre for skarve 2100 kr.

    Benytter anledningen til å rykke ut med bruksanvisningen her, så vi unngår feil- og misbruk.

    1) Best vibrasjonsdemping oppnås med kun nudlene, hvis struktur, materiale og mønster stopper effektivt for vibrasjoner mellom 20-20k Hz.
    IMG_20210531_205503.jpg


    2) Oljeposen er en spesiablanding av hemmelige væsker og ingredienser, som i Duelunds famøse linolje. Smør dette på dine kabler og statisk elektrisitet er en saga blott. Mørkere bakgrunn og mer luft i lydbildet utloves. Det oppleves som å ha kjøpt seg nye kabler!
    IMG_20210531_205602.jpg


    3) Krydderposen er egentlig selvforklarende. Denne strør du mellom kondisene for å oppnå lydsmaken etter ditt ønske. Prøv deg frem! NB! Bak hver pose er det et nummer. Dette er altså ditt lodd. Ved endt salg vil vi trekke en heldig vinner, som vil motta et fullt sett Ødin 3 kabler fra vår hovedsponsor NerdOst. Reelt verdi er flere lapper.
    IMG_20210531_205555.jpg


    Ellers er det ingen grenser for andre bruksområder. Det er opp til deg hvor mye lydforbedring du ønsker. Jeg har fått godt resultat av å bruke den under plate-pucken. Ja, lyden fra en dedikert puck-hviler til 3000 kr kan være bedre, men neppe 10 ganger bedre enn de 300 kr du betaler her.
    IMG_20210531_205917.jpg


    Vh,
    The Gunner, nå bransjeaktør.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn