TEST: Triangle AIO. Del 1 – Økosystemet AIO

Triangle_AIO.jpg

Vi har hatt besøk av høyttalere fra Triangel tidligere i vinter, og denne gangen er det en hel familie som har vært på besøk. AIO er en serie produkter basert på streamingmotoren med samme navn, og utgjør et økosystem. Jeg har testet den ultrakompakte streameren AIO C, den eksklusive bordhøyttaleren AIO 3 og de splitter nye stereo strømmehøyttalerne AIO Twin.

Det startet i vinter med testen av de eksklusive moderate HighEnd-høyttalerne Triangle Signature Theta som vi publiserte i januar. Og litt senere på vinteren kom testen av budsjettmodellene BR03 med en utmerket kvalitet og forhold til den svært moderate prisen.

Triangle AIO

Da jeg i forbindelse med tilbakeleveringen av BR03 luftet muligheten for test av streameren AIO C sammen med et eksemplar av multiromshøyttaleren AIO 3 fikk jeg en litt kryptisk og en anelse hemmelighetsfull tilbakemelding som antydet at det var ok, men at det var en fordel hvis jeg ventet litt. Og for få uker siden fant jeg ut årsaken, for Triangle var svanger med et par helt nye stereo strømmehøyttalere, og nå er fødselen overstått. Og vi fikk utlevert et testsett av alle de tre modellene AIO C, AIO 3 og AIO Twin. Og grunnen til at det er best å teste dem sammen er at dette er et komplett økosystem for multirom strømming, der synergi og samspill er et viktig element....

Les hele testen del 1 hos Audiophile.no

Triangle_AIO-7.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
358
Link til alle artikler
214
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Jubileumsmodellen Pro-Ject Debut Pro – ikke akkurat en Debutant

Jubileumsmodellen Pro-Ject Debut Pro – ikke akkurat en Debutant

• 2
Vinylgiganten Pro-Ject fyller 30 år, og markerer det med en jubileumsmodell i volumserien Debut. Og Debut Pro er noe langt mer enn en vanlig Debut som er litt ekstra pen i tøyet, pyntet til fest...
Fortsett
Audiophile.no
Beoplay EQ – Nye flaggskip fra Struer

Beoplay EQ – Nye flaggskip fra Struer

• 0
B&O lanserer ikke nye modeller av helt trådløse øreplugger like ofte som enkelte andre produsenter. Men når de først gjør det, er det ofte grunn til å bokstavelig talt spisse ørene. Vårt første...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Reavon UBR-X200 – en HighEnd universalspiller med tyngde

TEST: Reavon UBR-X200 – en HighEnd universalspiller med tyngde

• 0
JB Forlag har fått agenturet for det rykende ferske merket Reavon, som har to 4k-spillere i porteføljen. Vi har hatt Norges første eksemplar på testbenken. Den 12 juli kunne vi melde om Reavon...
Fortsett
Audiophile.no
Never Stop Exploring - Annerledes radiostasjon for ekspedisjoner fra Sonos Radio prøvelyttet

Never Stop Exploring - Annerledes radiostasjon for ekspedisjoner fra Sonos Radio prøvelyttet

• 0
Sonos har det siste året satset mye på sin Sonos Radio. I dag lanserer de et nytt spesielt initiert av selskapets seneste kreasjon Sonos Roam, i samarbeid med The North Face. Da Sonos lanserte...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Bowers & Wilkins PI7 – Den nye kongen på haugen

TEST: Bowers & Wilkins PI7 – Den nye kongen på haugen

• 0
Den 20 april lanserte B&W en digital presselansering av sine to første helt trådløse øreplugger PI7 og PI5. De følger to halvkablede PI3 og PI4. Nå har vi hatt toppmodellen PI7 på en grundig test...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: De seks mest relevante strømmetjenestene for musikk. Del 1, Qobuz – minst men ikke sist…

TEST: De seks mest relevante strømmetjenestene for musikk. Del 1, Qobuz – minst men ikke sist…

• 1
Den første strømmetjenesten vi tar for oss i denne serien med gjennomgangen av de seks viktigste strømmetjenestene i Norge er den som ankom sist. Qobuz kom like etter påske, og det var ingen...
Fortsett
Topp Bunn