Hmm, ikke testet. Må testesOm du ikke har prøvd, anbefaler jeg å teste med litt demping med filt eller lignende rett bak eller på elementet.
Gir litt mere fokus og energi framover.
|
Hmm, ikke testet. Må testesOm du ikke har prøvd, anbefaler jeg å teste med litt demping med filt eller lignende rett bak eller på elementet.
Gir litt mere fokus og energi framover.
Spennende å høre hva du mener om dette ja !Lagt inn en bestilling på ANAVIEW, blir spennende å se hva disse små greiene kan gjøre. AMS1000 x 2 Brokoblet på OB søylene, AMS1000 på midbass og AMS100 resten oppover.
GØY
Ja, kjempegreit. Hadde oppe den ene 2 ganger for kontrollering etter første råmåling.. begge måler likt.Er det greit å sentrere de der?
Ubaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Lett membran for hurtig responsUbaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Elementene er: HiPower Audio - Speaker, Subwoofer, Loudspeaker system, Line Array
Prisen er jeg ikke sikker på. Dette er elementer som jeg var så heldig å få låne av Tytte71 for å se hvordan responsen av åpne bassbaffler er i rommet mitt. Jeg kan tyne elementene flatt ned til 20hz med en del EQ... Men har bedre resultat/dynamikk av å la de rulle akustisk på 27-28hz.. da måler de ganske så linært..Lett membran for hurtig responsUbaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Elementene er: HiPower Audio - Speaker, Subwoofer, Loudspeaker system, Line ArrayPrisklasse snakker vi om ? Får du bra dyp bass uten særlig EQ med dette da ?
Hva skal inn da ? 8x18"Prisen er jeg ikke sikker på. Dette er elementer som jeg var så heldig å få låne av Tytte71 for å se hvordan responsen av åpne bassbaffler er i rommet mitt. Jeg kan tyne elementene flatt ned til 20hz med en del EQ... Men har bedre resultat/dynamikk av å la de rulle akustisk på 27-28hz.. da måler de ganske så linært..Lett membran for hurtig responsUbaffel ja... 50cm på front, og 30cm per side.Basstårna er 15" i U baffel ? Hvilke elementer ?
Elementene er: HiPower Audio - Speaker, Subwoofer, Loudspeaker system, Line ArrayPrisklasse snakker vi om ? Får du bra dyp bass uten særlig EQ med dette da ?
Men 8x15" er bare noe pinglegreier![]()
Diskanten trives å dele så langt nede ja, jeg får teste litt rundt der da.Deler mellomtone/diskant på 1200hz@24db. Jeg linæriserte diskant nærfelt først, gjorde susen det...
Det der er ikke et lytterom. Det er en lyd-dusj!
F.. det blir flott!!!!!!!!
Tilkuttet i Kvinesdal?
Takk, ganske fornøyd med sluttresultatet. Kammeret er "noen å tyve" men har innsatser for volumjustering...Imponerende kvalitet på den fineren når en ser hvor lite svartinger det er i lagene. Veldig tøft! Hvor stort er kammeret til 2220 i L?
TakkHer er det bare og trykke "abbonér"
Alt er bare flott![]()
Takk for det. Gleder meg til å få liv i systemet!Liker......Abbonerer.......Gøyest å lese tråder der det bygges. Inspirasjon.
B
Må si meg helt enig. Dette ser strøkent ut! Blir spennende å se resultatet.Krøssfiner er grisestrøkent. Her må det følges med![]()