Teit nabo!

V

villov

Gjest
Faen ta han naboen min som ringte sist natt og forstyrret meg fordi jeg spiller høy musikk. :mad:

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Du kan umulig ha spilt særlig høyt hvis du hørte at det ringte.

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Godt å bo langt ut i bushen gitt!

G

Gjestemedlem

Gjest
Dummingen.

Du kan hevne deg med å montere en liten fjernstyrt vibrator i bilen din hvis du har alarm. Og parkere passelig nær naboen. Så kan du skylde på katten kans når den stadig vekk gå av og vekker man klokken 4 på natten.

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
176
Torget vurderinger
4
Hvorfor i alle drager har naboen tlf.nummeret ditt? Er du med i borettslagstyret? Isåfall burde du spontaninnkalle til en dårlig annonsert ekstraordinær generalforsamling hvor ingen andre enn du og bikkja til Ludvigsen i fjerde møter opp, og dere enstemmig vedtar fullstendig oppheving av gjeldende ordensregler i borettslaget når som helst du finner det for godt. Og etterpå blir det kaffe og hundekjeks till alle fremmøtte.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
villov skrev:
Faen ta han naboen min som ringte sist natt og forstyrret meg fordi jeg spiller høy musikk. :mad:
Litt usikkert her hvem som egentlig er teit...

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
5
Høy musikk om natta er ingen god idè hvos du vil vere venn med naboen din. det skal vere ro etter kl. 23.00.

V

villov

Gjest
Jeg sier da ingenting når naboen min pusser opp leiligheten sin med særs umusikalske lyder, og det midt på blanke formiddagen i min beste sovetid.

O

OldBoy

Gjest
villov skrev:
Jeg sier da ingenting når naboen min pusser opp leiligheten sin med særs umusikalske lyder, og det midt på blanke formiddagen i min beste sovetid.
Man har krav på NATTE-ro, ikke på formiddagsro.

At naboer bruker formiddagen til å pusse opp, er faktisk noe man må regne med. Om natten, derimot, skal det være stille. Ingen høy musikk, og ingen umusikalsk og støyende opp-pussing.

V

villov

Gjest
OldBoy skrev:
villov skrev:
Man har krav på NATTE-ro, ikke på formiddagsro.

At naboer bruker formiddagen til å pusse opp, er faktisk noe man må regne med. Om natten, derimot, skal det være stille. Ingen høy musikk, og ingen umusikalsk og støyende opp-pussing.
Jada..tante Sofie. ;D

V

villov

Gjest
KapteinUfattelig skrev:
Hvorfor i alle drager har naboen tlf.nummeret ditt? Er du med i borettslagstyret? Isåfall burde du spontaninnkalle til en dårlig annonsert ekstraordinær generalforsamling hvor ingen andre enn du og bikkja til Ludvigsen i fjerde møter opp, og dere enstemmig vedtar fullstendig oppheving av gjeldende ordensregler i borettslaget når som helst du finner det for godt. Og etterpå blir det kaffe og hundekjeks till alle fremmøtte.
Glimrende, Kaptein! :)

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.081
Torget vurderinger
4
wotg skrev:
Høy musikk om natta er ingen god idè hvos du vil vere venn med naboen din. det skal vere ro etter kl. 23.00.
Problemet er noen nabojævler som sitter og lytter etter livstegn andre steder i blokka som de kan klage på.

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
villov skrev:
Det er teit å mene det. Teiten.

V

villov

Gjest
AlexanderK skrev:
villov skrev:
Ja jeg er også en nabo...

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
villov skrev:
AlexanderK skrev:
villov skrev:
Ja jeg er også en nabo...
Jeg forsøker å skape dårlig stemning! Ærtabærta. Du er slem og sånn!

V

villov

Gjest
Vedkommende nabo er nyinnflyttet og bor rett over meg. Forrige beboer i den leiligheten var aloholiker og brydde seg lite med mine musikkseanser.
I og med at jeg er nattemenneske er det slutt på 20 år med fri musikalsk utfoldelse.

Overlever vel dette også...

O

OldBoy

Gjest
Har du vurdert å gå til anskaffelse av et par gode hodetelefoner?

Det blir ikke akkurat det samme som fri utfoldelse, jeg vet det, men likevel nesten uunværlig for oss nattmennesker. Hodetelefoner har i hvert fall hjulpet meg gjennom mang en lang natt.

N

nb

Gjest
Bor heldigvis i toppetasje med en nabo under som "aldri" er hjemme, men særlig i gamle bygårder må man ta litt hensyn. Da er hodetelefoner en fin ting. Tror ikke folket ville sette veldig stor pris på mine sene seanser i Resitance: Fall of Man på bra guffe etter normal leggetid om lyden gikk over høyttalerene.

Ang hodetelefoner, så synes jeg Sennheiser HD650 er et godt tips. Noen andre har sikkert tips om hodetelefonforsterkere, selv bruker jeg enten den i Benchmarken min, eller så tar jeg det fra recieveren.

Topp Bunn