V
villov
Gjest
Faen ta han naboen min som ringte sist natt og forstyrret meg fordi jeg spiller høy musikk. 
Litt usikkert her hvem som egentlig er teit...villov skrev:Faen ta han naboen min som ringte sist natt og forstyrret meg fordi jeg spiller høy musikk.![]()
Man har krav på NATTE-ro, ikke på formiddagsro.villov skrev:Jeg sier da ingenting når naboen min pusser opp leiligheten sin med særs umusikalske lyder, og det midt på blanke formiddagen i min beste sovetid.
Jada..tante Sofie. ;DOldBoy skrev:Man har krav på NATTE-ro, ikke på formiddagsro.villov skrev:Jeg sier da ingenting når naboen min pusser opp leiligheten sin med særs umusikalske lyder, og det midt på blanke formiddagen i min beste sovetid.
At naboer bruker formiddagen til å pusse opp, er faktisk noe man må regne med. Om natten, derimot, skal det være stille. Ingen høy musikk, og ingen umusikalsk og støyende opp-pussing.
Glimrende, Kaptein!KapteinUfattelig skrev:Hvorfor i alle drager har naboen tlf.nummeret ditt? Er du med i borettslagstyret? Isåfall burde du spontaninnkalle til en dårlig annonsert ekstraordinær generalforsamling hvor ingen andre enn du og bikkja til Ludvigsen i fjerde møter opp, og dere enstemmig vedtar fullstendig oppheving av gjeldende ordensregler i borettslaget når som helst du finner det for godt. Og etterpå blir det kaffe og hundekjeks till alle fremmøtte.
Problemet er noen nabojævler som sitter og lytter etter livstegn andre steder i blokka som de kan klage på.wotg skrev:Høy musikk om natta er ingen god idè hvos du vil vere venn med naboen din. det skal vere ro etter kl. 23.00.
Det er teit å mene det. Teiten.villov skrev:Jeg sier da ingenting når naboen min pusser opp leiligheten sin med særs umusikalske lyder, og det midt på blanke formiddagen i min beste sovetid.
Ja jeg er også en nabo...AlexanderK skrev:Det er teit å mene det. Teiten.villov skrev:Jeg sier da ingenting når naboen min pusser opp leiligheten sin med særs umusikalske lyder, og det midt på blanke formiddagen i min beste sovetid.
Jeg forsøker å skape dårlig stemning! Ærtabærta. Du er slem og sånn!villov skrev:Ja jeg er også en nabo...AlexanderK skrev:Det er teit å mene det. Teiten.villov skrev:Jeg sier da ingenting når naboen min pusser opp leiligheten sin med særs umusikalske lyder, og det midt på blanke formiddagen i min beste sovetid.