Med hvilken autoritet og rett sprer du slik løsfundert sladder? Dette stoffet er så forkvaklet i sin (mangel på) tankegang at det er direkte slitsomt å lese!
Når skal din og tilsvarende forenklede sjeler makte å bestige den tinden som gir deg oversikt nok til å se at "de" ikke er en masse burkakledde med identiske tanker, mål og meninger...? "De" er minst like mangfoldige i sin måte å se livet og menneskene på som "vi". Jeg ville reagere sterkt på å bli slått i hartkorn med for eksempel den amerikanske presidents holdninger fordi jeg er et barhodet snøtryne som sorterer under merklelappen "kristen", kan du begripe det? Jeg er MEG i kraft av min egen person, min bakgrunn, historie og holdninger, IKKE på bakgrunn av en forkvaklet idé i hodet på ledere "her" eller folk med parallell tankegang som deg Komponenten, "der".
Sånn er også han som akkurat nå er på vei til markedet for å selge appelsiner i Gaza! Han finner seg heller faen ikke i at DU stempler og stigmatiserer ham på grunn av hva hans idiot av en landsmann foretar seg med geværet sitt!
Prøv, komponenten, og dere andre med, PRØV å forstå at det ikke finnes noen DEM og VI!
Honkey!