T
tce-teams
Gjest
her er noen bilder av hjemmekinoen min , di er litt kornete. da di er tatt med mobil kamera
...
det låter utrolig bra til musikk , etter jeg skiftet ut yamaha rx-v 767 og rotel rb-1562 effektforsterkeren. mot sonyen så har alt blitt mye bedre både på musikk og film...subwooferene bruker jeg av og til te musikk...spørs hva musikk jeg spiller egentlig...Fint system det der. Tenker det låter svært bra på film. Hvordan opplever du det på musikk? Bruker du subbene da også?
det skulle stå utrolig bra lyd i dida har jeg kjøpt inn beats by dr.dre Vis vedlegget 143040 urolig bra lyd i di, jeg har di som er heilt hvite
denne opptakeren var dårlig , sendte den rett tilbake til expert i dag , så nå blir det ny opptaker men anet merkeda har jeg gått til innkjøp av ein digital opptaker , slipper det og bli meir krangling om programmene som skal ses he he...
Vis vedlegget 145219 sagem dtr-94250hd 250gb
begge deler , men heller vel mest mot musikSer ut til at du har en skikkelig kosestue der ja.Gode headphones er ikke å forakte. Har ikke hørt beats selv, men leser at de heller mot det basstunge.
Bruker du oppsettet mest til film eller musikk?
da er det ute med disse kablene fra proson og bestilt 2 sett av disse for og bi ampe front høytalerene mineda blir det disse høytalerledningene Vis vedlegget 140330 proson high end cable with banana plugs
har lagt inn noen nye kabler , som er skiftet i hjemmekino systemet mitt...utsyr jeg bruker i hjemmekinoen...
samsung ue46 b7070 wxxe led tv...
sony ps3 slim 160 gb...
sony str-dh820...
klipsch synergy f20 i front...
klipsch synergy c20 center...
klipsch synergy s20 surround...
2 stk xtz w99 12.16 subwoofere...
grundig pvr dtr-8860 mottaker
samsung n150 plus pc...
kabler jeg bruker i hjemmekinoen...
3 stk pure av home hdmi high speed m/ethernet gold plated 3d...
2 par proson high end kabler med banana plugger gold plated...
2 sett med nordost flatline gold mk2 til front høytalerene...
1 stk hama gold høytaler kabel til centeren...
2 stk hama gold høytaler kabel til surround høytalerene mine...
2 stk qued refrence 3meter subwoofer kabler gold plated + 2 stk proson y splitt kabler gold plated...
ps bedre bilder kommer , når jeg får tatt med vanlig kamera...![]()
ja jeg har gjort dette , og vasket over displayet før det har lagt seg litt lim etter beskyttelseplasten...var ganske brukbar denne nye oppdaterte grundig dtr-8860 mhp enn den gamle...Husk å fjerne beskyttelseplasten på displayet![]()
det spiller utrolig bra for størrelsen + di fyller opp min stue på litt over 25 kvadrat meter uten problemer , men klipsch synergy subwoofrene jeg hadde spilte litt for dårlig til og fylle opp stuen med bassen jeg ville ha , så der endte jeg opp med xtz w99 12.16 subwoofere og da ble det perfekt , og så skiftet jeg fra yamaha rx-v 767 og rotel rb-1562 effektforsterker , til sony str-dh820 og da kom + over i som di kaller det...sonyen spiller utrolig bra på heile systemet + den har innebygde effektforsterkere for bi-forsterkning av frontene , for bedre kontroll over lydbildet...Klipsch Synergy låter nok ganske bra, husker jeg kjøpte et komplett 5.1 sett på Rolfs rundt årtusenskiftet.
neste hjemmekino anlegg blir dette , vist jeg får råd til det
Vis vedlegget 146864 Vis vedlegget 146865 Vis vedlegget 146866 Vis vedlegget 146867 mcintosh reciver , mcintosh effektfosterker , klipsch palladium surround sett med 2 subwoofere , men helst anen farge på høyttalerene![]()
ja jeg sa vist pass labs blir bra på lyd signaturen hans , så lurte jeg på og kjøpe pass labs...men jeg har også hørt at mcintosh ikke er den beste matshen til palladium , jeg skal prøve lytte selv på komponentene , når den dagen kommer at jeg investerer i palladium...Var det ikke du som var så ivrig på å kjøpe PASS for et par dager sida?
Det var en kar som ville ha råd i fht bytte av McIntosh mot Pass.
Bare undres...neste hjemmekino anlegg blir dette , vist jeg får råd til det
Vis vedlegget 146864 Vis vedlegget 146865 Vis vedlegget 146866 Vis vedlegget 146867 mcintosh reciver , mcintosh effektfosterker , klipsch palladium surround sett med 2 subwoofere , men helst anen farge på høyttalerene![]()
jeg registrerte firmaet mitt i juni mnd , det første jeg skal begynne med er alt innen pc hjelp , så skal jeg etterhvert drive med salg av recivere , forsterkere , høytalere , kabler og den slags ting...men jeg har ikke begynt med dette enda , jeg skal gå ein del kurs og sånt først , det jeg holder på med pr i dag er og laget bedrift side på facebook , egen hjemmeside og den slags...jeg fikk beskjed uansett om jeg hadde registrert firma , så måtte jeg si i fra til dere før da skulle det stå bransje aktør på meg , og det har jeg gjort , jeg vil ikke bli kastet ut pågrunn av ein filleting , jeg liker meg ganske gått innpå her...jeg har ikke begynt enda med firmaet , bare registrert i brønnøysund + bedrift side på facebook og hjemmeside , jeg tipper at det er oppe og går for fullt i 2013...Hei tceteams..
Du har tidligere skrevet rett ut at du ikke er i bransjen (men skal senere). Så har du skrevet at du er bransjeaktør. Og nå er du "tagget" som bransjeaktør. Du har sagt at du skal arbeide med kjøp og salg av hifi/hjemmekino og noe IT saker..
Hvilke merker skal du arbeide med? Og hvilke merker ønsker du å jobbe med? Det er viktig å melde ifra om! Du virker veldig unnvikende her. Hvis ikke vi (jeg) snart får beskjed om det må vi se det nødvendig å moderere alle innleggene dine.
I beste mening.
Administrasjonen
merker jeg kommer til og selge er , onkyo , sony , yamaha , pioneer , marantz , klipsch , b&w , jbl , system audio sa mantra , harman kardon , kabler blir monster , supra , nordost , hama , qued , eagle etc , men at jeg skryter reklamerer for nordost og klipsch synes jeg og ta litt hardt i , jeg kan anbefale nordost på klipsch sa jeg i et av innleggene , di fikk i hvertfall liv i mine klipsch sa jeg... og det er enda fleire merker enn , dette jeg kommer til og gå ut i fra...den fulle listen er jeg ikke heilt ferdig med endaIngen som skal kaste noen ut. Bare det at det er spesielle regler som gjelder for bransjeaktører. Derfor må vi vite hvilken aktør du representerer (skal stå i signaturen din) og hvilke merker du representerer. Her har du enda ikke gitt noe svar.
F.eks: Du reklamerer/skryter voldsomt av Klipsch, Sony, Nordost mm..
Skal du forhandle noen av disse merkene eller er det helt andre merker du ønsker å forhandle?
mvh
Administrasjonen
trur dere ikke jeg fikk sendt brukt mottaker da , + den blir utrolig varm når den er på og viften går på fullt lel om den er på eller av , snakket med riks tv i dag og ble låvet + di skulle sikre seg at jeg fikk den nyeste. Med oppdatert program vare...da er grundig opptakeren på plass i hjemmekinoen , må si meg ganske fornøyd med denne Vis vedlegget 147248