Du sier ikke det den har tatt meg i hvertfall he he. Di mente det ikke som ein tabbe da , men blir jeg gladere av og bytte det ut. Jeg har nå det ut på finn nå så ser jeg hva som ser , får jeg solgt det så blir det enten rf-62 helst rf-63 og rc-62 eller rc-64 og marantz effektforsterker.Hvorfor skulle det være en tabbe, egentlig?
Nå som RF-63 er så billig (Det sies jo at du kan få et sett for 10K) og du kanskje kan få fatt i en RC-64 som senterhøyttaler, synes jeg det gøres ut som en svært heftig og gunstig oppgradering.
Men ja. Kjøpebasillen kan de fleste bli bitt av.![]()
Ja det er sant er jo ein hobby , men jeg må få kvittet meg med det jeg har først av front rekka og effektforsterkeren , det var dealen med kjerringaOm du blir gladere av det er det jo selvsagt bare du som vet.
Selvsagt er ikke (bedre) lydanlegg noe vi trenger i det hele tatt, men dersom du og familien din har råd til det uten å lide noen nød, lyst til det, og det ikke medfører noen andre vesentlige ulemper, så må det jo være lov å kjøpe seg hobbyutstyr bare for moro skyld også.
Nei, du blir sikkert ikke "lykkeligere" av det, men prioriteringene dine rår du jo heldigvis over selv.![]()
Det har du heilt rett i at det finnes bedre høyttalere der ute , jeg er ikke ein person som kan bare øse penger ut døren jeg heller. Men jeg er veldig flink med og spare og bruker lite penger på andre ting. Jeg får se hva som skjer får jeg solgt det førre jul eller etter jul i januar mnd , så går jeg for rf serien i frontrekka. Og det er jo ikke så lenge siden jeg skiftet ut alle kablene jeg har + jeg kjøpte ny marantz reciver og noen uker etter det igjen kom sherbournen i hus. Så jeg har brukt ein del penger og for og si det sånn , glemte plasma tven og møblene jeg oppgraderte til og he he.Tror det blir et tilfelle av både/og, enten/eller.
Beholder du det du har som du tydeligvis er strålende fornøyd med, så vil du jo fortsatt glede deg over den gode lyden og kose deg når du ser film eller hører musikk. Personlig syns jeg godt man kan ha ting en stund når man først har kjøpt det, så kan man heller modnes litt over tid med tanke på hvilken vei man vil oppgradere neste gang. Jeg bruker iallfall lang tid på å bestemme meg for hva jeg skal bruke mine surt opptjente på når tiden er inne for å bytte ut noe. For meg er det også snakk om økonomiske prioriteringer, jeg er ikke i den heldige situasjon at jeg ukritisk kan øse ut penger hver gang jeg får lyst til å prøve noe annet. Jeg hadde Synergy B3'ene mine i over seks år før jeg byttet, og da hadde jeg gått og tenkt på det kanskje de tre siste årene før det endelig noe av. Men alle trenger jo ikke være like trege som meg...
På den annen side er det neppe noen tvil om at det vil være en oppgradering å bytte til RF serien, og har du pengene liggende og kan koste på deg et fullt frontrekkebytte, så vil du sikkert glede deg over den sannsynligvis økte lydkvaliteten. Synergy serien gir utvilsomt mye for pengene, men det finnes bedre høyttalere der ute.
Ok takk for rådet dazed skal ta ein titt i klipsch tråden og seDet var noe snakk i Klipschtråden om at de kunne skaffe noen sett til den prisen hvis det var kunder som ønsket det, ja.
Ja dette var kjipt jeg hadde akkurat fått inn bestillingen på ab å , men like etter di hadt sendt meg epost med konto nr deres , ringte kjerring og sa at begge hydralikk demperene var gåen. Så da måtte jeg bare bite i det sure eple å avbestille det igjen , men det kommer ein januar mnd. Jeg har bestemt meg nå for og ha rf-62 mk2 og rc-52 mk2/rc-62 mk2 i front rekka , jeg håper jeg kommer over noe i januar salg eller et eller anetKjipt det der. Shit happens, særlig når man har (tysk) bil.![]()
Ville ha valgt RC-62mk2 vis jeg var deg,RC-52mk2 kan bli litt liten.Jeg har hatt båden RC-52 og RC-62mk2,og har nå RC-64mk2,og det er ingen tvil ar RC-62mk2 gir mye for pengeneJa dette var kjipt jeg hadde akkurat fått inn bestillingen på ab å , men like etter di hadt sendt meg epost med konto nr deres , ringte kjerring og sa at begge hydralikk demperene var gåen. Så da måtte jeg bare bite i det sure eple å avbestille det igjen , men det kommer ein januar mnd. Jeg har bestemt meg nå for og ha rf-62 mk2 og rc-52 mk2/rc-62 mk2 i front rekka , jeg håper jeg kommer over noe i januar salg eller et eller anetKjipt det der. Shit happens, særlig når man har (tysk) bil.![]()
![]()
Ok takk for rådetVille ha valgt RC-62mk2 vis jeg var deg,RC-52mk2 kan bli litt liten.Jeg har hatt båden RC-52 og RC-62mk2,og har nå RC-64mk2,og det er ingen tvil ar RC-62mk2 gir mye for pengeneJa dette var kjipt jeg hadde akkurat fått inn bestillingen på ab å , men like etter di hadt sendt meg epost med konto nr deres , ringte kjerring og sa at begge hydralikk demperene var gåen. Så da måtte jeg bare bite i det sure eple å avbestille det igjen , men det kommer ein januar mnd. Jeg har bestemt meg nå for og ha rf-62 mk2 og rc-52 mk2/rc-62 mk2 i front rekka , jeg håper jeg kommer over noe i januar salg eller et eller anetKjipt det der. Shit happens, særlig når man har (tysk) bil.![]()
![]()
![]()
Det er vel bare å skrote nivåreguleringen så du får kjøpt deg høyttalere.Blir det rf serien på meg førre jul nei da,dama ringte nettop opp og sa at begge hydralikk demperne på bmwen var gåen. faaaaen altså og jeg som nettop hadde bestilling inne snakk om uflaks, så bilen må prioteres først så nå får jeg se hva som skjer over nyttår :-(
mvh thomas holm.
Ja blir rf-62 mk2 og rc-62 mk 2 mot midten/slutten av januar. Håper og treffe på noe januar /bruktsalg , men kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg vel nytt he he. Klipsch synergy surround s 20 høyttalerene mine blir er di beste jeg har hadt di får fram det beste i film modus. Men det jeg også tenkte etterhvert når jeg fikk skiftet ut til rf-serien i front rekka og di er godt innspilt. Så lurer jeg på og selge sherbournen pa 2-160 wattern , og gå til innkjøp av denne Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Marantz MM7055 eller denne Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Anthem MCA 30 ellerOg da blir det rf62?
Send en PM til Skink. Han jobber jo der. Mulig regelbrudd fra min side, men tar sjansenJa blir rf-62 mk2 og rc-62 mk 2 mot midten/slutten av januar. Håper og treffe på noe januar /bruktsalg , men kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg vel nytt he he. Klipsch synergy surround s 20 høyttalerene mine blir er di beste jeg har hadt di får fram det beste i film modus. Men det jeg også tenkte etterhvert når jeg fikk skiftet ut til rf-serien i front rekka og di er godt innspilt. Så lurer jeg på og selge sherbournen pa 2-160 wattern , og gå til innkjøp av denne Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Marantz MM7055 eller denne Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Anthem MCA 30 ellerOg da blir det rf62?
Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Anthem MCA 20 . Kjenner jeg meg selv så blir det nok ein anthem mca 30 liker kraft når det kommer front høyttalerene og centerenLiker veldig godt lyd signaturen i anthem
Men det blir ein god stund etter jeg har fått in rf-serien , hittil har ikke sherbournen skuffet meg på noen vis. Den er kraftig for og være 2x160 watt det skal være sikkert , og lyden er varm og fyldig med sikkelig tight bass + den tar di dype tonene når den skal.
ok takk for rådetSend en PM til Skink. Han jobber jo der. Mulig regelbrudd fra min side, men tar sjansenJa blir rf-62 mk2 og rc-62 mk 2 mot midten/slutten av januar. Håper og treffe på noe januar /bruktsalg , men kjenner jeg meg selv rett så kjøper jeg vel nytt he he. Klipsch synergy surround s 20 høyttalerene mine blir er di beste jeg har hadt di får fram det beste i film modus. Men det jeg også tenkte etterhvert når jeg fikk skiftet ut til rf-serien i front rekka og di er godt innspilt. Så lurer jeg på og selge sherbournen pa 2-160 wattern , og gå til innkjøp av denne Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Marantz MM7055 eller denne Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Anthem MCA 30 ellerOg da blir det rf62?
Oslo Hi-Fi Center - Tlf: 22 01 04 30 - Anthem MCA 20 . Kjenner jeg meg selv så blir det nok ein anthem mca 30 liker kraft når det kommer front høyttalerene og centerenLiker veldig godt lyd signaturen i anthem
Men det blir ein god stund etter jeg har fått in rf-serien , hittil har ikke sherbournen skuffet meg på noen vis. Den er kraftig for og være 2x160 watt det skal være sikkert , og lyden er varm og fyldig med sikkelig tight bass + den tar di dype tonene når den skal.
.
mvh
fikk det tiltrenger hjelp angående signaturen jeg prøver og få tceteams lille hjemmekino , sånn at du kan trykke på den og komme rett innpå siden min. men jeg får det ikke til hjelp.
Lyden har jeg hadt ein stund nå , men takk for gratulasjonenKult, grattis med ny lyd!
Hei folk her på hfs hva er best avspilling fra dacen min 16/24 bit 44.1 khz , 48 khz eller 96 khz håper noen kan svare. akkurat nå står den på 24 bit 96000 hz studio kvalitet.
Dcen min blir matet med 320 kbps altså fra spotify der jeg spiller musikk mest i fra.Hei folk her på hfs hva er best avspilling fra dacen min 16/24 bit 44.1 khz , 48 khz eller 96 khz håper noen kan svare. akkurat nå står den på 24 bit 96000 hz studio kvalitet.
Det avhenger vel stort sett av hva som kommer inn
Ok takk for svar.Bruk den som du føler låter best.
Det har strengt tatt ikke så mye med saken å gjøre. Det er bare overføringshastigheten, eller båndbredden til ogg/vorbis-strømmen. Hvor mange bits med data som brukes til å lage ett sekund med musikk.Dcen min blir matet med 320 kbps altså fra spotify der jeg spiller musikk mest i fra.Hei folk her på hfs hva er best avspilling fra dacen min 16/24 bit 44.1 khz , 48 khz eller 96 khz håper noen kan svare. akkurat nå står den på 24 bit 96000 hz studio kvalitet.
Det avhenger vel stort sett av hva som kommer inn