Tja..Andy skrev:Finnes det noe som er mer harry og turn-off på kvinner enn tatoveringer? :-[
Ikke for meg. Andre som er enig?
Har du opplevd noe traumatisk med tatoverte damer ?Andy skrev:Finnes det noe som er mer harry og turn-off på kvinner enn tatoveringer? :-[
Kanskje det kan være greit med noe lesestoff ved bakstikk ?Vermin skrev:Det spørs hvor store og hvor mange. Det kan være pent, det kan være stygt. Som sikker samme dama vil si om oss mannfolk.
Du treffer en dame, du blir stormende forelsket ved første blikk, hun føler det samme, dere dater noen uker, så ender dere på soverommet, dama er naken, så ser du til din store forskrekkelse at hun har en tribal mellom skulderbladene, kaster du henne ut da? Neppe, dere hadde humpa som kaniner og du hadde glemt den tattisen ved første innkjøring
Jeg hadde satt pris på nyeste utgave av Hifi+, eventuelt boken om Snåsamannenrolfozzy skrev:Kanskje det kan være greit med noe lesestoff ved bakstikk ?Vermin skrev:Det spørs hvor store og hvor mange. Det kan være pent, det kan være stygt. Som sikker samme dama vil si om oss mannfolk.
Du treffer en dame, du blir stormende forelsket ved første blikk, hun føler det samme, dere dater noen uker, så ender dere på soverommet, dama er naken, så ser du til din store forskrekkelse at hun har en tribal mellom skulderbladene, kaster du henne ut da? Neppe, dere hadde humpa som kaniner og du hadde glemt den tattisen ved første innkjøring
Enig med du Slubbert.Slubbert skrev:
Som audiofil har jeg lært at de med av knappen bak gjerne bør stå på hele tiden ;Dmteinum skrev:
;DSlubbert skrev:Æsj faen, nå ryker natta...
Er du glad i kattepuser, da?Andy skrev:Finnes det noe som er mer harry og turn-off på kvinner enn tatoveringer? :-[
Du er bare en missundelig pyseAndy skrev:Finnes det noe som er mer harry og turn-off på kvinner enn tatoveringer? :-[
Irrelevantemotikon skrev:, for da er det vel ut?;D
Jeg, for da er det vel ut?ØivindJ skrev:Hvem her skal ha en tattoering i 2009 ?
Andy skrev:Finnes det noe som er mer harry og turn-off på kvinner enn tatoveringer? :-[
Sier meg helt enig! Når disse blir gamle damer da....R.Solhaug skrev:Andy skrev:Finnes det noe som er mer harry og turn-off på kvinner enn tatoveringer? :-[
Veldig enig. Kroppstagging er tragisk. På damer betyr det jeg er billig, på tilbud, salg osv ;D
Mvh. RS
Når disse er blitt gamle damer er de vel pent lite attraktive uansett... med eller uten tattoveringer. Det er ikke en falmet tattovering som er det mest uattraktive med et gammelt skrukkete skinn. :-\Andy skrev:Sier meg helt enig! Når disse blir gamle damer da....![]()
Bach_Man skrev:Blir man ikke drittlei av tattisene lenge før livet er over? For min egen del kan jeg ikke komme på et eneste symbol eller motiv som er sterkt nok til å ikke bli oppbrukt og motbydelig med tiden og stå der som et symbol på den grunne og uvitende personen man engang var.
Jeg deler vel på mange måter dine tanker her..., men det er jo andre som vurderer ting relativt ulikt....Bach_Man skrev:Blir man ikke drittlei av tattisene lenge før livet er over? For min egen del kan jeg ikke komme på et eneste symbol eller motiv som er sterkt nok til å ikke bli oppbrukt og motbydelig med tiden og stå der som et symbol på den grunne og uvitende personen man engang var.
Merkelig, nå kom jeg til å tenke på Rune Rudberg med tattiser. Æsj, må få den tanken ut av hodet.Vermin skrev:Noen angrer, noen ikke. Jeg angrer ikke, det drar damer.
Det kommer vel mest an på om du heter Frank eller ikke.65finger skrev:Det er avhengig av motiv og plassering. f.eks "Frank - for evig" på overarmen er litt guffent
Tenkte nå helst på kvinner med "frank for evig" på armenGjestemedlem skrev:Det kommer vel mest an på om du heter Frank eller ikke.65finger skrev:Det er avhengig av motiv og plassering. f.eks "Frank - for evig" på overarmen er litt guffent
Og igjen.. da er det en fordel å hete Frank65finger skrev:Tenkte nå helst på kvinner med "frank for evig" på armenGjestemedlem skrev:Det kommer vel mest an på om du heter Frank eller ikke.65finger skrev:Det er avhengig av motiv og plassering. f.eks "Frank - for evig" på overarmen er litt guffent
OK treg i pappen ;D. Tok den omsider. Jeg heter dessverre ikke frankmteinum skrev:Og igjen.. da er det en fordel å hete Frank65finger skrev:Tenkte nå helst på kvinner med "frank for evig" på armenGjestemedlem skrev:Det kommer vel mest an på om du heter Frank eller ikke.65finger skrev:Det er avhengig av motiv og plassering. f.eks "Frank - for evig" på overarmen er litt guffent![]()
Husk å legge inn godt mellomrom mellom "Fri" og "og" - dette spesielt dersom hun heter Frida og de finner tonen igjen.Kim skrev:Om forholdet ender så kan hun bare legge til "Fri og" forran. No sweat!