Tattis er turn-off!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• wotg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Antall liker
    5
    Det er så lame at hver gang anti tattoo folk skal gjøre et poeng så finner de folk i freakshow kategorien. Det er liksom ingen mellomting for dere.
    å være tatovør er å være kunstner og det finnes mange dyktige tatovører, det finnes sikkert mange dårlige også, akurat som det finnes gode og dårlige malere, operasangere, dansere osv.
    Mange av de dyktige artistene er dog restriktive med å legge ut bilder til fri nedlasting så jeg har ikke funnet så mye bra å vise.
    Chris Garver

Jeg skal forøvrig selv til Nicole Lowe senere i år å gjøre en 3/4 sleeve på høyrearmen.
    http://www.into-you.co.uk/other.php?dir=nikole&loc=lon

Vermin

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Antall liker
    5.924
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Bach_Man skrev:
    Vermin skrev:
    Noen angrer, noen ikke. Jeg angrer ikke, det drar damer.
    Merkelig, nå kom jeg til å tenke på Rune Rudberg med tattiser. Æsj, må få den tanken ut av hodet.
    Ikke skyld på meg at du har skitne tanker om Rune Rudberg

S

Slubbert

Gjest
    Ehm...tema var tatoveringer på kvinner, ikke menn. Menn i baris blir ikke pent uansett hvor mye det tatoveres eller trenes eller hva som helst.

picpac

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.09.2006
    Antall liker
    0
    65finger skrev:
    Det er avhengig av motiv og plassering. f.eks "Frank - for evig" på overarmen er litt guffent
    "Ærlig - for evig" er vel ikke det værste man kan ha som tattis ;D
    Hadde vært værre med Erling...

el_mariachi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    397
    Hvorfor er dere så opptatt av det visuelle?

Selv synes jeg uvitenhet og dårlig sosiale antenner er en mye større "turnoff" enn noe annet.

G

Gjestemedlem

Gjest
    el_mariachi skrev:
    Hvorfor er dere så opptatt av det visuelle?

Selv synes jeg uvitenhet og dårlig sosiale antenner er en mye større "turnoff" enn noe annet.
    Pertsonality goes a long way, men et hyggelig hespetre er fremdeles et hespetre. Tattoveringer er forøvrig mer et signal om et personlighetstrekk enn det er pynt.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Tror ærlig talt jeg hadde tatt beina fatt om jeg traff på det kvinnfolket der - kroppstattisen er jo bare en av mange ting som er riv ruskende galt.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    ;D ;D ;D

Vakkert?? tja.
    Kuriøst?? absolutt.
    Annerledes?? definitivt

En helaften ved bardisken med denne damen tror jeg hadde vært å foretrekke, enn en aften med en middelaldrende kæll å diskutert f.eks Pink Floyd. :-* :-* ;)

Er glad for at ikke alle rundt oss tilhører den konforme grå dressmann-massen jeg. :D :D :D

Snickers-is

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Antall liker
    18.081
    Sted
    Østfold
    Er veldig enig med deg, selv om jeg opplever at "dressmann-poenget" som oftest konsekvent benyttes for liksom å påpeke smak når det egentlig dreier seg om materiell status. Jeg tror faktisk de menneskene det er mest interessant å lytte til ikke har noe i mot å gå i dress fra dressmann.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Dressmann-poenget er vel både billig og dårlig, men dere skjønner hva jeg mener. ;)

KW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    391
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    ErosLoveking skrev:
    Dressmann-poenget er vel både billig og dårlig, men dere skjønner hva jeg mener. ;)
    Skjønner godt hva du mener og også jeg liker veldig godt at folk kler seg anderledes, spesielt,artig,stilig og morsomt (selv om jeg jo ikke gjør det sjøl)
    Det var vel nettopp Dressmann jeg kjøpte min dress hos for ikke lenge siden, siden jeg trengte en tre ganger på under to uker.
    Det var vel 20 år siden sist jeg kjøpte dress, og sikkert veldig lenge til neste gang dressen jeg nylig kjøpte blir brukt, nettopp derfor gidder jeg ikke å bruke mer penger på slikt enn det en kan få en for hos Dressmann.

Denne derimot ::)
    En helaften ved bardisken med denne damen tror jeg hadde vært å foretrekke, enn en aften med en middelaldrende kæll å diskutert f.eks Pink Floyd.
    Får du stå for uten mitt samtykke ;) Godt du er litt usikker da, siden du sier tror.

Uansett liker jeg damer som ser ut som de er nakne når de er det, ikke som om de skulle hatt på seg et maleri av en trikot, kan nok finnes unntak, men de vil jeg helst ikke se (nakne) ;D

Jeg er svært tolerant på hvordan folk kler seg, men ikke med slikt som ikke kan taes av.
    Mvh.KW

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Selvsagt trorjeg.
    Blir ofte positivt overrasket over mennesker jeg møter. Selv den gråeste mann har gjerne sine skjulte fargerike sider.

Mest skrev jeg det, så jeg kunne ta på meg musikkpoliti-uniformen og hetse PF da vøtt. ;)

HåkonN

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.11.2007
    Antall liker
    0
    Dere som poster disse bildene mener altså at det hadde vært turn-ON, hadde det bare ikke vært for tattoeringen?? ;D

Skulle vel klart å presse meg selv gjennom en runde i høyet med noen av disse jentene også...

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn