ErosLoveking skrev:
Dressmann-poenget er vel både billig og dårlig, men dere skjønner hva jeg mener.
Skjønner godt hva du mener og også jeg liker veldig godt at folk kler seg anderledes, spesielt,artig,stilig og morsomt (selv om jeg jo ikke gjør det sjøl)
Det var vel nettopp Dressmann jeg kjøpte min dress hos for ikke lenge siden, siden jeg trengte en tre ganger på under to uker.
Det var vel 20 år siden sist jeg kjøpte dress, og sikkert veldig lenge til neste gang dressen jeg nylig kjøpte blir brukt, nettopp derfor gidder jeg ikke å bruke mer penger på slikt enn det en kan få en for hos Dressmann.
Denne derimot :
En helaften ved bardisken med denne damen tror jeg hadde vært å foretrekke, enn en aften med en middelaldrende kæll å diskutert f.eks Pink Floyd.
Får du stå for uten mitt samtykke

Godt du er litt usikker da, siden du sier tror.
Uansett liker jeg damer som ser ut som de er nakne når de er det, ikke som om de skulle hatt på seg et maleri av en trikot, kan nok finnes unntak, men de vil jeg helst ikke se (nakne) ;D
Jeg er svært tolerant på hvordan folk kler seg, men ikke med slikt som ikke kan taes av.
Mvh.KW