Tapatalk?

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Her brukes Android, skal teste jeg også. Men Tapatalk kan være grei når skjermen er liten, som på en telefon. På iPad-en har jeg ikke installert Tapatalk. Men uansett så ønsker jeg å løse problemet med Tapatalk, det bør være en enkel greie.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det er faktisk ikke mulig å legge ut bilder med Chrome på Android-telefon (S4).
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Kunne forresten vært sterkt ønskelig om folk disablet den der tåpelige "Sent fra...." beskjeden....
Det var det første jeg gjorde etter å ha testet at det fungerte. Tror ikke jeg la ut mer enn en slik signatur. Men å få appen til å slutte å minne meg på at noe skjer på forumet på epost så hadde alt vært greit.
 

Seskage

Baron af Skage ;)
Ble medlem
15.12.2014
Innlegg
1.958
Antall liker
5.554
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Kunne forresten vært sterkt ønskelig om folk disablet den der tåpelige "Sent fra...." beskjeden....
Det var det første jeg gjorde etter å ha testet at det fungerte. Tror ikke jeg la ut mer enn en slik signatur. Men å få appen til å slutte å minne meg på at noe skjer på forumet på epost så hadde alt vært greit.
Jeg gikk inn på settings, Email notifications og fjernet alle hakene på forskjellige varsler. Scrolle helt ned på siden og trykk save. Satser på at det gjør susen slik at de mailene slutter å komme.
 
Topp Bunn