Tapatalk?

Midas

Bransjeaktør
Ble medlem
07.01.2015
Innlegg
1.061
Antall liker
772
Sted
Stavangerområdet
Nå som forumet/servere oppgraderes: Hva er muligheten for å få støtte for Tapatalk på HFS?
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg trodde først det handlet om tapas med hifi, men ble sørgelig skuffet.
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Tapatalk er den mest irriterende popup for meg når jeg er mobil.
Om det hadde vært mulighet for en global sperre av skiten hadde det vært greit, men nei.
 

Midas

Bransjeaktør
Ble medlem
07.01.2015
Innlegg
1.061
Antall liker
772
Sted
Stavangerområdet
Du kan jo velge å ikke installere og bruke tapatalk om den blir for pågående. Jeg sitter for det meste å følger forum fra mobil, og de andre forumene jeg er på finnes på tapatalk. Jeg syns det hadde vært storveis om HFS gjør det samme, så kan hvem som vil opt-in.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.964
Antall liker
20.072
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Da fikk jeg en popup med tapatalk. Muligens tilrettelagt for det nå?
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.867
Antall liker
5.682
Torget vurderinger
1
Jeg kan installere tapatalk i morgen
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.964
Antall liker
20.072
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Fikk en pling øverst på siden. Men har kun gått den 1 gang. Tapatalk for Android..
Ta ta screenshot om den dukker opp igjen
 

ThomAus

Hi-Fi interessert
Ble medlem
06.06.2011
Innlegg
72
Antall liker
31
Sted
Det store utland
Flott å høre at HFS vil støtte Tapatalk. Jeg leser for det meste forum på mobil, og langt foretrekker å bruke Tapatalk fremfor en nettside.
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.817
Antall liker
17.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Som Retep, fikk jeg en popup med Tapatalk når jeg besøkte Hfs i dag tidlig. (Som varsel fra Apples AppStore).
valgte å åpne Hfs med tapatalk og logget meg inn med tapatalk. Dette innlegget er skrevet i tapatalk....:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.817
Antall liker
17.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Kommer bare en gang. Men som sagt; HFS er nå på Tapatalk. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.867
Antall liker
5.682
Torget vurderinger
1
Fungerer det? Jeg har opprettet konto, men ikke aktivert det i AdminCP, og jeg må oppgradere forumet først.
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.817
Antall liker
17.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Fungerer helt fint. Driver å tilpasset nå, men alt ser ut til å fungere.
 
Sist redigert:

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.817
Antall liker
17.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Jeg oppgraderte til Tapatalk Pro. Ser ut som det kommer opp under mine innlegg at jeg bruker Tapatalk..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.867
Antall liker
5.682
Torget vurderinger
1
Da fikk jeg det til nokså kjapt da. Så bra :)

Edit: Ja, tapatalk går kjapt - ser på siden via mobil nå, det går superkjapt, men de andre sidene (Galleriet og Torget) er jeg usikker på hvordan kan implemtere. Jeg vet det går an, men vet ikke hvordan. Må sette meg litt inn i dette :)
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.817
Antall liker
17.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Det blir vel en avveining det. Får du alle tjenester i Tapatalk, antar jeg at du vil få en markant nedgang i bannerklikk? Greit med forumet på Tapatalk når man er på farten, men websiden på pc når jeg kommer hjem.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Som Retep, fikk jeg en popup med Tapatalk når jeg besøkte Hfs i dag tidlig. (Som varsel fra Apples AppStore).
valgte å åpne Hfs med tapatalk og logget meg inn med tapatalk. Dette innlegget er skrevet i tapatalk....:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kommer bare en gang. Men som sagt; HFS er nå på Tapatalk. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg oppgraderte til Tapatalk Pro. Ser ut som det kommer opp under mine innlegg at jeg bruker Tapatalk..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
No shit, Sherlock! ;)
 

yngvejos

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.09.2010
Innlegg
1.948
Antall liker
1.312
Er det mulig å slå av tapatalk notifikasjonen? De som er interessert i å bruke tapatalk, finner vel ut at forumet støtter det uten påminnelse?
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.817
Antall liker
17.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Som Retep, fikk jeg en popup med Tapatalk når jeg besøkte Hfs i dag tidlig. (Som varsel fra Apples AppStore).
valgte å åpne Hfs med tapatalk og logget meg inn med tapatalk. Dette innlegget er skrevet i tapatalk....:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kommer bare en gang. Men som sagt; HFS er nå på Tapatalk. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Jeg oppgraderte til Tapatalk Pro. Ser ut som det kommer opp under mine innlegg at jeg bruker Tapatalk..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
No shit, Sherlock! ;)
He he, så det ikke selv før siste innlegget mitt :) Slått av nå da :)
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.690
Antall liker
516
Torget vurderinger
1
Kan tapatalk-popupen deaktiveres? Det er den nest mest irriterende "tingen" på internett, kun slått av innmelding/nyhetsbrev-popupen.
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.867
Antall liker
5.682
Torget vurderinger
1
Kan tapatalk-popupen deaktiveres? Det er den nest mest irriterende "tingen" på internett, kun slått av innmelding/nyhetsbrev-popupen.
Hvilken popup? Jeg ser ingenting - kan du ta et skjermbilde - (bruk printscreen knappen).
 

Skipnes

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.11.2013
Innlegg
2.502
Antall liker
1.166
Sted
Oslo
Tapatalk er bra

Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.690
Antall liker
516
Torget vurderinger
1
Kan tapatalk-popupen deaktiveres? Det er den nest mest irriterende "tingen" på internett, kun slått av innmelding/nyhetsbrev-popupen.
Hvilken popup? Jeg ser ingenting - kan du ta et skjermbilde - (bruk printscreen knappen).


Btw, det må fikses slik at bilder med etternavn i store bokstaver også kan lastes opp, feks PNG/png JPG/jpg. Iphone bruker f.eks store bokstaver og her måtte jeg trikse litt til før jeg klarte å laste det via iphone.
 

Vedlegg

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.690
Antall liker
516
Torget vurderinger
1
Kan du kikke på dette? Ikke bare får jeg den popupen i hytt og pinevær, men den kan f.eks dukke opp etter at jeg poster et nytt innlegg, som det ogsp har gjort et par ganger nå. Det er så innih... irriterende.

Mulig fremgangsmåte https://support.tapatalk.com/threads/how-do-i-turn-off-annoying-pop-up.7067/ (hvis det ikke er implement støtte for å skru det av i innstillingene inni VB)
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.867
Antall liker
5.682
Torget vurderinger
1
Kan du kikke på dette? Ikke bare får jeg den popupen i hytt og pinevær, men den kan f.eks dukke opp etter at jeg poster et nytt innlegg, som det ogsp har gjort et par ganger nå. Det er så innih... irriterende.

Mulig fremgangsmåte https://support.tapatalk.com/threads/how-do-i-turn-off-annoying-pop-up.7067/ (hvis det ikke er implement støtte for å skru det av i innstillingene inni VB)
Jeg har ikke sett den popup en eneste gang på min pc eller mobil - kanskje det er en innstilling i Tapatalk?
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.908
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
Jeg får også denne popupen helt sporadisk.
Bruker ikke Tapatalk på noen plattformer.
 
D

Dåbbel J

Gjest
Ad-Block tok den vekk her.... Firefox på mobil.
Det var utrolig irriterende at den kom i utide og utide!!!!
 

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Innlegg
4.690
Antall liker
516
Torget vurderinger
1
Kan du kikke på dette? Ikke bare får jeg den popupen i hytt og pinevær, men den kan f.eks dukke opp etter at jeg poster et nytt innlegg, som det ogsp har gjort et par ganger nå. Det er så innih... irriterende.

Mulig fremgangsmåte https://support.tapatalk.com/threads/how-do-i-turn-off-annoying-pop-up.7067/ (hvis det ikke er implement støtte for å skru det av i innstillingene inni VB)
Jeg har ikke sett den popup en eneste gang på min pc eller mobil - kanskje det er en innstilling i Tapatalk?
Nei jeg bruker ikke tapatalk, det er jo poenget: Vil gjerne slippe å bli påminnet om å laste ned denne appen.

Fra ditt ståsted er det en fordel å beholde mobile/tabletbrukere i web-mode. (og motsatt for tapatalk, det er jo derfor de har dette og gjør det så forbanna vanskelig å bli kvitt) Jeg bruker hfs i fullversjon både på ipad og iphone.
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.279
Antall liker
16.877
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
"Slitsomt" når en haug med innlegg hele tiden avsluttes med:

Sendt from my XX using Tapatalk:(
 

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Innlegg
14.279
Antall liker
16.877
Sted
Oslo
Torget vurderinger
13
En aldri så liten i-lands irritasjon det der ;)
Jepp - når det ikke finnes bagateller å irritere seg over lenger, så må man fokusere på de virkelig store og viktige sakene;)

Men - fint å vite at det er en brukerinnstilling, så kan jo hver enkelt bruker slå det av. Det er jo tross alt helt uinteressant info:)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.154
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Hvordan får jeg Tapatalk til å slutte å sende meg varsling på epost? Dette frustrerer så mye at jeg er klar for å fjerne hele greia, men vil ikke det heller fordi det ikke er mulig å poste bilder på forumet i browser ifølge en jeg har snakket med. Kan hende det ikke stemmer, men jeg ønsker uansett Tapatalk som alternativ hvis appen bare kan slutte å sende varsler på epost.
 
Topp Bunn