Tannoy Eyris

Dr.No

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.07.2006
Innlegg
884
Antall liker
3
Torget vurderinger
15
Dette er overskriften på en annonse i bruktmarkedet, under kategorien for forsterkere. Enda værre: Åpner man annonsen finner man at den ikke er til salgs, men ønskes kjøpt! Det er nå snart 100 personer som har blitt lurt til å klikke på den. Er det bare jeg som er i grinebiter-modus, eller er det flere som synes dette er å vise forakt for regler og for andre brukere?
(Forøvrig er det en utrolig daff, uengasjerende og overpriset høyttaler, etter min mening. Dt er nesten sånn at jeg håper han finner en og kaster bort masse penger). No


Litt lenger ned, samme sted:
"DP Sort signalkabel ønskes kjøpt"
Det er jo litt bedre, siden man kan se hva det gjelder, men hvorfor ikke poste i riktig kategori?

osv

osv..
 

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Innlegg
2.174
Antall liker
38
Sted
Trondheim
Sv: Tannoy Eyris

Enig! Det er irriterende at enkelte ikke gidder å lese veiledningen for annonser. Der står det klart og typelig at man skal være påpasselig med å velge kategori på annonsen før den legges inn.

En annen ting er at denne tråden kanskje også burde vært lagt under kategorien HFS2? ;)


Mvh
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Sv: Tannoy Eyris

tannoy eyris er overskriften på en tråd under hifigenerelt her på hifisentralen, som handler om sutring pga en feilannonsering på bruktbørsen. ingen info om høyttaleren og tråden hadde egentlig ingenting med overskritften å gjøre. over 70 stykker som er lurt inn på denne tråden som trodde/håpet den handlet om høyttalerne.
 

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Innlegg
2.255
Antall liker
24
Torget vurderinger
5
Sv: Tannoy Eyris

J.Finvaag skrev:
tannoy eyris er overskriften på en tråd under hifigenerelt her på hifisentralen, som handler om sutring pga en feilannonsering på bruktbørsen. ingen info om høyttaleren og tråden hadde egentlig ingenting med overskritften å gjøre. over 70 stykker som er lurt inn på denne tråden som trodde/håpet den handlet om høyttalerne.
Vel, nå lurte DU meg inn igjen fordi jeg så en ny postering. Jeg har hørt Tannoy Eyris DC1, som lot seg banke av mine glimrende Krix Equinox. Eyris DC1 fikk forøvrig hederlig omtale i Fidelity, uten at man skal la seg forlede av dette. Jeg er fristet til å påstå at de høres ut som de ser ut.
Se så Finvaag, nå får du både flere inn i tråden OG når handler den til og med litt om Tannoy Eyris. Nå må du da bli fornøyd.
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Sv: Tannoy Eyris

toriamos skrev:
J.Finvaag skrev:
tannoy eyris er overskriften på en tråd under hifigenerelt her på hifisentralen, som handler om sutring pga en feilannonsering på bruktbørsen. ingen info om høyttaleren og tråden hadde egentlig ingenting med overskritften å gjøre. over 70 stykker som er lurt inn på denne tråden som trodde/håpet den handlet om høyttalerne.
Vel, nå lurte DU meg inn igjen fordi jeg så en ny postering. Jeg har hørt Tannoy Eyris DC1, som lot seg banke av mine glimrende Krix Equinox. Eyris DC1 fikk forøvrig hederlig omtale i Fidelity, uten at man skal la seg forlede av dette. Jeg er fristet til å påstå at de høres ut som de ser ut.
Se så Finvaag, nå får du både flere inn i tråden OG når handler den til og med litt om Tannoy Eyris. Nå må du da bli fornøyd.
ja nå ble det andre boller :) men nå er det vel en mulighet for at enda flere ser på denne tråden, hmm var da som pokker. At dine krix høyttalere slo tannoy tviler jeg ikke på ;D
 
Topp Bunn