Shait! Krysser fingrene for at du slipper greit unnaFaens corona-shit..... fikk den pinadø av samboern i går...............
mvh
Proffen
 god bedring!!
 god bedring!! Men sjansen er nok liten sånn som det sprer seg nå. Og regjeringen har endret karantene tiltak som de har gjort. Har folk på jobb som har syke folk hjemme. Men nå er det fritt frem å komme på jobb om du selv er negativ. Kjempesmart trekk av AS Norge
Men sjansen er nok liten sånn som det sprer seg nå. Og regjeringen har endret karantene tiltak som de har gjort. Har folk på jobb som har syke folk hjemme. Men nå er det fritt frem å komme på jobb om du selv er negativ. Kjempesmart trekk av AS Norge 

jentungen har hatt det siden tirsdag å omtrent ikke symptomer.  Er vel svært få som blir nevneverdig plaget
 jentungen har hatt det siden tirsdag å omtrent ikke symptomer.  Er vel svært få som blir nevneverdig plaget 
Jeg tror sjansen for å slippe unna er marginal selv om noen alltid har flaks. I min jobb, hvor jeg daglig har hatt 100 nærkontakter (skole) forstår jeg ikke hvordan jeg har klart å kjøre slalom mellom alle som har vært smittet helt frem til nå. Det var mine siste ord om covid her inne, såfremt jeg ikke blir verre, da kan jeg klage litt mer.Håper man slipper unna koronaMen sjansen er nok liten sånn som det sprer seg nå. Og regjeringen har endret karantene tiltak som de har gjort. Har folk på jobb som har syke folk hjemme. Men nå er det fritt frem å komme på jobb om du selv er negativ. Kjempesmart trekk av AS Norge

men da er det godt det finnes tivolipiller og kaffe å starte dagen med
 men da er det godt det finnes tivolipiller og kaffe å starte dagen med 

å innimellom slagene kommer jeg sikkert plante noen sinnsyke konspirasjonsteorier i diverse komenterfelt rundt om i diverse medier selv charter svein har problemer med å tru på
 å innimellom slagene kommer jeg sikkert plante noen sinnsyke konspirasjonsteorier i diverse komenterfelt rundt om i diverse medier selv charter svein har problemer med å tru på  

mye kjekkere valuta enn å begynne selge en å en 🥱 45en gidder jeg egentlig aldri spille så den ryker ut sammen med ca20 ac dc, noe Metallica jeg har dobbelt opp med. Noe boyband greier ved navn Beatles osv. Plateshopping er egentlig jævlig mye gøyere enn å selge
 mye kjekkere valuta enn å begynne selge en å en 🥱 45en gidder jeg egentlig aldri spille så den ryker ut sammen med ca20 ac dc, noe Metallica jeg har dobbelt opp med. Noe boyband greier ved navn Beatles osv. Plateshopping er egentlig jævlig mye gøyere enn å selge 

dette er nok favoritten, selv om Unplugged ikke gjør seg bort den heller
 dette er nok favoritten, selv om Unplugged ikke gjør seg bort den heller  hmm må nok kjøre igjennom alle sammen idag
 hmm må nok kjøre igjennom alle sammen idag  

Nei jeg fant ut et par plater uti at dette får jeg bare nevroser av... musikk er til for å nytes, ikke samles påKanskje ikke noe sjakktrekk å lære kundene mine å bruke Discogs….. Men moro er det

eller bare lei gnålet å sutring min å vil holde meg sysselsatt
 eller bare lei gnålet å sutring min å vil holde meg sysselsatt 

uansett hvilke av de 2 kom hun hjem med den nye til aurora nå ikveld
 uansett hvilke av de 2 kom hun hjem med den nye til aurora nå ikveld 
 kjekt at hu også setter pris på litt musikk
 kjekt at hu også setter pris på litt musikk 

Takk for det misterDen Aurora-plata hadde jeg også en testrunde på i dag. Overraskende fin!
Og grattis med ny spiller. Den var i hvert fall utseendemessig en innertier hos deg!
 ja vi hørte den sammen sist helg å den falt godt i smak hos oss begge her i hus
 ja vi hørte den sammen sist helg å den falt godt i smak hos oss begge her i hus er jo den spillern som fikk meg gira på lenco for min del så ganske fett å ha den på benken syns jeg
 er jo den spillern som fikk meg gira på lenco for min del så ganske fett å ha den på benken syns jeg  meget fornøyd med lyden nå. Bare nyter musikken uten noen form for irritasjon, savn eller nevroser
 meget fornøyd med lyden nå. Bare nyter musikken uten noen form for irritasjon, savn eller nevroser 

burde sikkert liggi strak ut å slappet av her, men holder på å tygge meg ut av huset... hele dager i et rom er litt uvant.
 burde sikkert liggi strak ut å slappet av her, men holder på å tygge meg ut av huset... hele dager i et rom er litt uvant.  det farlige er alt man rekker finne på nett som man får lyst på å ikke skjønner hvordan jeg har greid å leve uten
 det farlige er alt man rekker finne på nett som man får lyst på å ikke skjønner hvordan jeg har greid å leve uten  

for jeg lurer på om fruen forventer samme service når det er hennes tur å bli syk
 for jeg lurer på om fruen forventer samme service når det er hennes tur å bli syk 
Er egentlig ganske sikker på det jeg å...Rimelig sikker på at det er alternativ 2 som er grunnen til at du fikk en ny plate

formen er fremdeles sånn passe.. tviler på der er dødsdommen dette. Til glede for noen å garantert forargelse for et par grinebittere
 formen er fremdeles sånn passe.. tviler på der er dødsdommen dette. Til glede for noen å garantert forargelse for et par grinebittere  men regner med det går som planlagt at jeg er tilbake på jobb onsdag
 men regner med det går som planlagt at jeg er tilbake på jobb onsdag  men frem til det skal det spilles mye musikk
 men frem til det skal det spilles mye musikk  kostholdet blir også litt sånn passe her på sofaen, men det trenes vekk før sommerkroppen 2025.
 kostholdet blir også litt sånn passe her på sofaen, men det trenes vekk før sommerkroppen 2025.  103r er en ekstremt morsom pu
 103r er en ekstremt morsom pu
 langt ifra korrekt, langt ifra det beste som finnes på markedet, men steike så morsom og engasjerende
 langt ifra korrekt, langt ifra det beste som finnes på markedet, men steike så morsom og engasjerende  grado er også en kjekk pu, men runder såpass mye av i toppen at de ikke kan sammenlignes omtrent. Mer bunn på grado, men om det er bedre tror jeg ikke
 grado er også en kjekk pu, men runder såpass mye av i toppen at de ikke kan sammenlignes omtrent. Mer bunn på grado, men om det er bedre tror jeg ikke 103r er stram og med mye bedre holografi en noen andre av de rimelige pickuper jeg har testet. Dette er kjekt igrunn
 103r er stram og med mye bedre holografi en noen andre av de rimelige pickuper jeg har testet. Dette er kjekt igrunn 

Det er vel så spot on det kan bliDenon 103R er morsom, og en veldig god PU for pengene. Har tenkt litt rundt den, og jeg tror den beste illustrasjonen jeg kan komme opp med ser slik ut:
Opptak:
Vis vedlegget 786524
Denon DL 103 R:
Vis vedlegget 786526
Litt mer kontrast, litt mindre detaljer.
mvh

passer godt til min musikksmak.
 passer godt til min musikksmak. 
 godt illustrert
 godt illustrert 
Neida. Det ble bare så forstyrrende for poenget mitt med farger. Men herren vil ha farger?Tom for fargepatron nå igjen @tkr ?
Har blitt et par igjennom jaJeg likte den AC/DC samlingen din

spilles ikke mye lenger da
 spilles ikke mye lenger da
Ja, kassene er jo full av plater du har kjøptTør ikke svare at jeg kjøper de, for tiltroen til de uttalelsene mine er visst svekket borti ghetToen...

Kjøper inn kamferdrops å ber om audiens når jeg er ute av isolasjonJa, kassene er jo full av plater du har kjøpt

Skamme seg,dere fjelamøber må se å lære dere å like god musikkDu har vel strengt tatt en for myeHar en boks med de fire første platene. Flyttes nok ganske snart opp i salgskassene

starter dagen med litt Jimi
 starter dagen med litt Jimi  

fremdeles negativ test på henne, men er nok samme faenskapet der å. Jentungen gikk igjennom dette uten stress men fruen får det visst skikkelig
 fremdeles negativ test på henne, men er nok samme faenskapet der å. Jentungen gikk igjennom dette uten stress men fruen får det visst skikkelig  tenker jeg er jævlig glad vi er vaksinerte hvertfall. Vet det er mye diskusjoner rundt vaksine, men om vaksinen har tatt bare 10% av faenskapet kan de gjerne sette 2 til i armen min. For dette har jeg ikke lyst på igjen må jeg innrømme
 tenker jeg er jævlig glad vi er vaksinerte hvertfall. Vet det er mye diskusjoner rundt vaksine, men om vaksinen har tatt bare 10% av faenskapet kan de gjerne sette 2 til i armen min. For dette har jeg ikke lyst på igjen må jeg innrømme