Hadde vært gøyalt å høre. Mulig å trenge seg på søndag?Viktig med litt bevegelse
| 
 | 
Hadde vært gøyalt å høre. Mulig å trenge seg på søndag?Viktig med litt bevegelse
@erikr Har tenkt seg en tur søndag også. VelkommenHadde vært gøyalt å høre. Mulig å trenge seg på søndag?

Strålende! Da kan han sitte fremst å skryte, og jeg bakerst å være kritisk. Kler meg å være rævhol
 PMer du meg adresse og telefon så sender jeg en SMS i forkant og ser om det passer for deg.
 PMer du meg adresse og telefon så sender jeg en SMS i forkant og ser om det passer for deg.Ser litt anemisk ut med bare en arm...Nå mangler du kun en sånn som dette så kan du lene deg tilbakeVis vedlegget 768839

Hadde jeg ønsket 2 armer hadde jeg beholdt det plinthet
 .  Liker det cleant
.  Liker det cleant
Nå er åpen dør utgangspunktet, men her ser jeg at det må revurderesSlitan
Satser på en tur utom før jul, så da er det jo håp om å få hørt dette

Jaja nest best er greit det ogsåBegge de spillerne er griselekker jadet blir spiller til helga da @erikr Har lurt meg utpå lenco kjøret

Som nevnt er det forskjell på adelen å oss bønner på bygdaJaja nest best er greit det også

Hvis du vil kaste vekk enda mer tid på søndag, så er det lov til å ta en femminutter på Nesttun, i Casa Dyngen, på vei ut til østlendingen på holmenStrålende! Da kan han sitte fremst å skryte, og jeg bakerst å være kritisk. Kler meg å være rævholPMer du meg adresse og telefon så sender jeg en SMS i forkant og ser om det passer for deg.
 Så kan du få enda en referanse på hafaihimmelen
 Så kan du få enda en referanse på hafaihimmelen 
Har hatt deg i bakhodet, men litt usikker på søndag. Finner ut av det når det nærmer segHvis du vil kaste vekk enda mer tid på søndag, så er det lov til å ta en femminutter på Nesttun, i Casa Dyngen, på vei ut til østlendingen på holmenSå kan du få enda en referanse på hafaihimmelen
Uansett, så skal vi få jekket ned reserve-svensken...!

Har hatt deg i bakhodet, men litt usikker på søndag. Finner ut av det når det nærmer seg

sikkert på grensen til barnemishandling, men sånn blir det idag... fruen truer med å forlate meg i hele helgen om jeg har tenkt å sitte foran anlegget hele tiden, så dette blir ei trist helg, alene .. foran anlegget
 sikkert på grensen til barnemishandling, men sånn blir det idag... fruen truer med å forlate meg i hele helgen om jeg har tenkt å sitte foran anlegget hele tiden, så dette blir ei trist helg, alene .. foran anlegget 

Du har min dypeste sympati. Skal faktisk ta en øl kun til ære for deg ikveldFøler selvfølgelig med deg, men felles skjebne er felles trøst. Madammen er på jobb til kl. 2200 i kveld, og forsvinner ut døra i morgen kl. 1000 i morgen tidlig.
Tror at jeg må drukne sorgene mine i kveld!
Mvh

Ser ikke ut som du lider no nød der nei

skål mine hififrender
 skål mine hififrender 

vært lite sosialt på den fronten i år så skal bli kjekt å høre hva andre hifi folk mener om stuelyden. Kanskje ørene er på tulltur, eller er jeg kanskje ikke rablende gal
 vært lite sosialt på den fronten i år så skal bli kjekt å høre hva andre hifi folk mener om stuelyden. Kanskje ørene er på tulltur, eller er jeg kanskje ikke rablende gal  time will showe
 time will showe 

Å neida. Håper de blir sendt avgårde neste ukeTakk takkfått dine enda?
Fremdeles mulighet å redde jula daÅ neida. Håper de blir sendt avgårde neste uke

så etter uker med masseproduksjon sammen med bestevenninnen har de inntatt julemarkedet på osterøy med egen produksjon av julekort, lapper m.m. da må jeg selvfølgelig ut å sjekke status å at de får i seg annen næring enn bare kaker
 så etter uker med masseproduksjon sammen med bestevenninnen har de inntatt julemarkedet på osterøy med egen produksjon av julekort, lapper m.m. da må jeg selvfølgelig ut å sjekke status å at de får i seg annen næring enn bare kaker  snart innrykk av hififolk i stuen også
 snart innrykk av hififolk i stuen også 

de ble nok sjokkert over den usedvanlige friske luften å de vakre omgivelsene
 de ble nok sjokkert over den usedvanlige friske luften å de vakre omgivelsene @tkr @Karmana og @erikr var innom for å lytte til nye anskaffelser. Så etter å ha stått å bakt hele dagen var det kjekt å servere særdeles trivelige folk
@tkr @Karmana og @erikr var innom for å lytte til nye anskaffelser. Så etter å ha stått å bakt hele dagen var det kjekt å servere særdeles trivelige folk det ble mast, jugd å skryti litt før de på tur byttet på plass i lytterstolen. Inntrykk for de komme med selv. Jeg er fremdeles nyforelsket så min mening teller ikke
 det ble mast, jugd å skryti litt før de på tur byttet på plass i lytterstolen. Inntrykk for de komme med selv. Jeg er fremdeles nyforelsket så min mening teller ikke  masse gode musikktips er også lagt igjen på nettbrettet så dette var bra
 masse gode musikktips er også lagt igjen på nettbrettet så dette var bra

pu å riaa koblet opp av Erik å vi kunne også nyte litt sort gull
 pu å riaa koblet opp av Erik å vi kunne også nyte litt sort gull  tusen takk for hyggelig besøk folkens
 tusen takk for hyggelig besøk folkens  

Jeg har ingen problemer med å kjenne meg igjen i inntrykkene til, tkr. Dette er dynamiske små moroklumper som går forbausende dypt når påkrevd. Jeg koste meg riktig så bra i lyttestolen, og skjønner godt du er fornøyd. Dette låter så bra at du bør tenke deg om en ekstra gang når byttesyken igjen inntreffer
 Jeg har ingen problemer med å kjenne meg igjen i inntrykkene til, tkr. Dette er dynamiske små moroklumper som går forbausende dypt når påkrevd. Jeg koste meg riktig så bra i lyttestolen, og skjønner godt du er fornøyd. Dette låter så bra at du bør tenke deg om en ekstra gang når byttesyken igjen inntreffer  Hvis jeg skulle være i det kritiske hjørnet, så syntes det ble litt «skarpt» oppover i frekvens når jeg kjørte på med rock på litt røslig volum. Videre, noe som ikke er kritikk, men preferanser, så er det vel ikke den varmeste mellomtonen jeg har hørt. Det gjør at «klangen» og spesielt vokalen oppleves som litt annerledes enn her hos meg. Alt i alt så liker jeg disse «småtassene» like godt nå som forrige gang jeg hørte dem. Jeg tror man skal lete en stund for å få like mye bang for the buck på kjøpemarkedet
 Hvis jeg skulle være i det kritiske hjørnet, så syntes det ble litt «skarpt» oppover i frekvens når jeg kjørte på med rock på litt røslig volum. Videre, noe som ikke er kritikk, men preferanser, så er det vel ikke den varmeste mellomtonen jeg har hørt. Det gjør at «klangen» og spesielt vokalen oppleves som litt annerledes enn her hos meg. Alt i alt så liker jeg disse «småtassene» like godt nå som forrige gang jeg hørte dem. Jeg tror man skal lete en stund for å få like mye bang for the buck på kjøpemarkedet  Med tanke på byttetakten din, så har du nok her høyttalere i opptil flere uker
 Med tanke på byttetakten din, så har du nok her høyttalere i opptil flere uker 

Forhåpentligvis får jeg anledning til å høre Lencoen en annen gang, og så er selvfølgelig du hjertelig velkommen til å stikke innom her en gang du er på vei over broen
 Forhåpentligvis får jeg anledning til å høre Lencoen en annen gang, og så er selvfølgelig du hjertelig velkommen til å stikke innom her en gang du er på vei over broen 
 . EVO preampen jeg har er uten tvil den beste jeg har eid,den kan lett tweakes med rør så lyden går den veien du vil
. EVO preampen jeg har er uten tvil den beste jeg har eid,den kan lett tweakes med rør så lyden går den veien du vil .
.
 først ut ikveld er:
 først ut ikveld er: