T-1's vegg resurrected

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hmm ja kanskje. Kanskje droppe oppdatering her inne? Er vel sånn det blir når det er lite sosial omgang å kjedelige dager 🤷‍♂️🤣
    Det må det bli en orden på. Er jo ikke så langt til Norges største innlandsøy.....

    mvh
    Proffen
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Korona sysselsetting dag noen pluss flere. Selv om visse frekkaser fra gettoen rett utenfor Bergen antyder det er litt hus for hjem stemning her så driter jeg i det 🤪😘 viktig i disse dager (hvertfall for meg) er å holde seg i aktivitet/sysselsatt. Bordet til @Seskage er fint å dille med. Det går stadig litt fremover innimellom øktene med å være i jobb å forelder. Materialene er vel det vanskeligste jeg har styrt med 😆🤣 skeive, råtne m.m
    Men noen kan vel være tilbøyelig til å kalle dette et utgangspunkt for et stuebord. Masse pussing å lakk/maling igjen.. 🤙
    20210216_185116.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Vi får ta utemøbler for deg til sommeren @tkr 🤙 ser ikke ut som korona gir seg med det første så blir vel mer tid til garasje sysselsetting..
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Endelig påskeferie!! Fytti helvette for å si det rett ut for en mars mnde. 😑 må si det var meget godt å benke seg ned i stolen med en kald øl ikveld. Mnden har vært fullstendig kaos med sykemeldt ansatt å masse ekstrajobb på meg der, samtidig som jeg dro igang med oppussing av kjøkkenet hjemme 😆 fruen har antydet at det var på tide.. siste rom i etasjen som ikke har blitt tatt før nå.. selv synes jeg det gamle var passende til en gammel sjel som meg selv 😆 så etter en mnde med lite ro å masse jobb var det godt å si nå er det fri 😁 påsken blir jo langt ifra som normalt med hyttetur med familien, men vi skal kose oss på øyen uansett. Blir litt tid foran anlegget hvertfall 😁

    Ønsker alle som svinger innom en riktig god påske med masse god mat og godt i glasset 👌🤙🍻
    _1102025020.jpg
    _2121493536.jpg
    20210331_220028.jpg
    20210331_220601.jpg
     

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Takk for hyggelig tilbakemeldinger. Det ble jaggu ikke lange økten foran anlegget 🤣 2 øl å zzzzzzzz rett utt i stolen 🤣 bedre lykke i dag🤪
     

    Fluefiskeren

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.11.2004
    Innlegg
    1.101
    Antall liker
    962
    Sted
    Kristiansand
    Endelig påskeferie!! Fytti helvette for å si det rett ut for en mars mnde. 😑 må si det var meget godt å benke seg ned i stolen med en kald øl ikveld. Mnden har vært fullstendig kaos med sykemeldt ansatt å masse ekstrajobb på meg der, samtidig som jeg dro igang med oppussing av kjøkkenet hjemme 😆 fruen har antydet at det var på tide.. siste rom i etasjen som ikke har blitt tatt før nå.. selv synes jeg det gamle var passende til en gammel sjel som meg selv 😆 så etter en mnde med lite ro å masse jobb var det godt å si nå er det fri 😁 påsken blir jo langt ifra som normalt med hyttetur med familien, men vi skal kose oss på øyen uansett. Blir litt tid foran anlegget hvertfall 😁

    Ønsker alle som svinger innom en riktig god påske med masse god mat og godt i glasset 👌🤙🍻 Vis vedlegget 710239 Vis vedlegget 710240 Vis vedlegget 710242 Vis vedlegget 710243
    Kult kjøkken! Er det lærhåndtak på skap og skuffer??

    Og mango IPA'en til Hansa er et av de bedre industriølene i handelen!
     

    OKA

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2002
    Innlegg
    1.272
    Antall liker
    418
    He he. Kjøkkenet jeg har i kjelleren ligner ganske på ditt i "før" versjonen, spesielt det siste bildet med vasken. Skal pusse det opp litt, men jeg trekker det lengre bak i tid (vekk med linoliumet og få frem tregulvet, fargen tilbake til tidlig 60-tall /1800 tall med "arsensikk" blå) og ellers ikke gjøre noe. Høyskapet til høyre for vasken er et svalskap mot grunnmur og der har jeg et corneliusfat og tappekran inn mot vasken, så bortsett fra at jeg også kan tappe øl så er det ganske likt med ditt gamle! Gratulerer med nytt men de kan være ganske kule de gamle kjøkkenene som er bygget på stedet om med tilpassede skråskap. Når det kun er et fåtall som fremdeles har dem så blir de ekstra kule :cool: .
     
    • Liker
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Etter meget hyggelig besøk fra @Seskage idag der vi fikk trykt nedpå litt påskemat og litt dessert fortsetter kvelden foran stereoen 😁👌 ikke blitt for mye av det i det siste. Men samtidig lysner det stadig ute å dagene kan brukes på kjekke ting ute også. Nå ser jeg frem til dager med gode temperaturer ute sånn at bil hobbyen også kan pleies litt 😁 litt vakre toner fra Jack starter kvelden. Litt for full i mat til at jeg gidder vinyl ikveld 🤪🤷‍♂️ cornwallene står så vakre å synger nydelig fra hvert sitt hjørnet 🤙 en fortreffelig kveld ønskes folket 🍻
    20210403_214233.jpg
    20210403_214329.jpg
     

    Vedlegg

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    Samtidig sender jeg det ene musikalske gullkorn tipset etter det andre til seskage men blir til stadighet møtt av motstand fra ytrebygda... men dette var innafor ikveld 😁🍻🤙
    Screenshot_20210403-220421_TIDAL.jpg
     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.946
    Antall liker
    5.491
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    At det var innafor stemmer IKKE!
    Og jeg har bildebevis 🤣🤣
    CF4CF135-ED17-46BA-854C-D87B30763E62.jpeg
     
    • Haha
    Reaksjoner: T-1

    T-1

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Innlegg
    3.114
    Antall liker
    9.645
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    33
    He he, The Dope Show... For spesielt interesserte :)
    Med SM kjøkken, Johnny bravo på veggen å store trekasser i hvert hjørne er det lenge siden jeg selv konkluderte med at jeg er en av de spesielt interesserte 🤪🤣 så lever godt med litt MM på anlegget ikveld 😁🤪
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.211
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Lysner ute med stadig bedre temperaturer for utesysler. Hvor faen er Osterøy 😡😄
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn