Ingen lyd i heimen enda. Toppa det med full vannlekkasje i taket på huset her for 14 dager siden  så etter masse byttet sutak å all stein med mer er på plass etter 14 dager med intens jobbing er det kun vindus shopping som gjelder i påsken
 så etter masse byttet sutak å all stein med mer er på plass etter 14 dager med intens jobbing er det kun vindus shopping som gjelder i påsken  men tankene svirrer på hva som har vært innom å hva som har gjort sterke inntrykk. Ø audio står høyt på ønskelisten igjen. Ryktene sier jeg de kommer med 10" etterhvert å det hadde passet bra i min lille bule.  På forsterkersiden tipper jeg det heller mot rør igjen. Men er alt for mye spennende produkter jeg har lyst å prøve!! Får bruke god tid på vindus shopping å knyte fast kjøpefingern en liten stund til
 men tankene svirrer på hva som har vært innom å hva som har gjort sterke inntrykk. Ø audio står høyt på ønskelisten igjen. Ryktene sier jeg de kommer med 10" etterhvert å det hadde passet bra i min lille bule.  På forsterkersiden tipper jeg det heller mot rør igjen. Men er alt for mye spennende produkter jeg har lyst å prøve!! Får bruke god tid på vindus shopping å knyte fast kjøpefingern en liten stund til 

så til de som gidder å stikke innom her så deler jeg et bilde fra dagens oppsett
 så til de som gidder å stikke innom her så deler jeg et bilde fra dagens oppsett  

da drar jeg godt på med litt osterøy pop å lager litt liv i heimen
  da drar jeg godt på med litt osterøy pop å lager litt liv i heimen  

vestlendinger er god på mye rart, men kjøring på snø er ikke en av de.... 10cm snø å turen hjem tok brått 50min lengre enn normalt..
 vestlendinger er god på mye rart, men kjøring på snø er ikke en av de.... 10cm snø å turen hjem tok brått 50min lengre enn normalt.. 

om det er bedre vet jeg faktisk ikke. Det som overrasker meg er at det er mer tilbakelent enn cayn. Hadde sett for meg motsatt. Igrunn en bonus det altså! Blir nok endel musikk i helgen.  Nå mens vi venter på middag spilles et tips fra
 om det er bedre vet jeg faktisk ikke. Det som overrasker meg er at det er mer tilbakelent enn cayn. Hadde sett for meg motsatt. Igrunn en bonus det altså! Blir nok endel musikk i helgen.  Nå mens vi venter på middag spilles et tips fra