Sport, sykkel og trening Sykkelsesongen 2022

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Tror jeg skal få butikken til å kikke på den 👍 hadde en fin tur idag så fungerer jo, men virker jo litt rart.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Som jeg tidligere skrev så planla jeg å sykle Aursjøveien uten shuttling. Tok turen forrige lørdag, startet i Sunndalsøra og syklet utenom alle tunneler det var mulig å komme rundt frem til Eikesdalen. Siste delen av veien til Eikesdalen var kun åpen 4 ganger om dagen grunnet fjellrydding men jeg traff godt og måtte kun vente i 20 minutter. Tok det veldig med ro siden klatringen er brutal og når man sykler solo utenfor allfarvei er det ikke rom for FUBAR.
     

    Vedlegg

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.244
    Antall liker
    3.471
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Sålenge girarmen strammer kjedet har det ikke noe å si hvilken vinkel girarmen står i.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.610
    Antall liker
    1.719
    Sted
    Sandefjord
    Endelig ferie, to uker til ende - startet med en planlagt runde på 58km lokalt som skulle passe pent inn tidsmessig mtp planlagt BBQ for familien...
    Strålende flott vær, varmt og noe vind og ruten var lagt til noen veier lokalt jeg ikke har besøkt tidligere :)

    Fikk min første punktering for året litt over halvveis inn i turen så mistet litt tid der og mtp BBQ så begynte det å bli litt knapt med tid så tok en kortere vei hjem 😅
    Ble en meget rolig runde på 40km der jeg senket skuldrene og tok det som en kosetur.
    Hullet ble funnet 4cm foran ventilen, på innsiden mot felgen. Mistenker grus har kommet inn via åpning for ventilen.

    Jeg har ca 2100km på sykkelen så langt i år og bakdekket slites raskere enn forhjulet slik at senter er flatere. Byttet dekkene rundt, men har bestilt nye dekk samtidig - greit å ha i bakhånd 🤞


    Screen Shot 2022-07-01 at 22.11.10.png 4B49944C-BB47-448C-83F3-6EE5BDC1DCDC.jpeg
     
    Sist redigert:

    Ole_Martin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2002
    Innlegg
    2.169
    Antall liker
    807
    Hvor kjøper jeg deler til min 40 år gamle DBS kombisykkel?

    Klassisk sete, 1/2 toms pedaler, løs felg, spiler, dekk og slange?

    Ser endel BMX bruker 1/2 toms pedaler.

    Gjerne kvalitet på pedalene så man ikke tråkker dem i filler med en gang:)
     

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.686
    Antall liker
    5.121
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Tror jeg skal få butikken til å kikke på den 👍 hadde en fin tur idag så fungerer jo, men virker jo litt rart.
    ..og der røyk kjeden. Heldigvis var mesteparten av høydemeterne på runden fullført og jeg kunne nesten trille de siste 7-8km ned til bilen.

    Får ta en tur til unaas.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.610
    Antall liker
    1.719
    Sted
    Sandefjord
    Var på Notodden store deler av sist uke og hadde med sykkelen, fikk gjort alvor av planen av å sykle østsiden av Tinnsjø og opp over Gaustatoppen :)
    Lørdag ble satt som dagen da været var spådd til å være sånn bob-bob mtp seilflyvning, jeg hadde hele helgen for meg selv (familien hjemme selve helgen) så besluttet derfor å gjøre et forsøk :)

    Fredagen spiste jeg meg grundig opp med brød/pasta etc, mens lørdagsmorgen kun var et par skiver med smør/brunost + litt kaffe.
    Av niste 4 skiver med det samme, rikelige mengder av smør/brunost samt engoodiebag fra smågodtavdeligen til Meny ;)
    2x 750ml med solbærsirupsaft, iblandet ca 30g sukker i hver samt litt salt stod for drikken.

    Startet relativt tidlig, kvart over åtte på morgenen slik at jeg hadde mye "dag" til rådighet.
    Svært lite trafikk på hele runden, det var skikkelig deilig og nydelig landskap å gli gjennom :giggle:
    Strekket Notodden / Follsjø / Austbygdi byr på et par klatremuligheter som ender med noen reale nedoverbakker ned til Austbygdi - og akkurat i bunnen av siste bakke ligger Austbygdi Bakeri, kjapp stopp der for å plukke opp et ferskt skolebrød pluss en halvliter med Pepsi (med sukker! :eek: )
    Smakte virkelig godt :giggle:
    Turen gikk kjapt videre mot Rjukan via Atrå og sterk motvind på delen av denne delen, samt innover mot Rjukan.

    Med 100km i beina ved foten av Svineroi (aka Zombi Hill) var jeg spent på hvordan ca 14km med 7% stigning i snitt skulle føles, har jo gjort mange tilsvarende bakker virtuelt innendørs, men dette var første reale megabakke ute på sykkelen....Også spent på om giringen (utveksling) ville passe, det holdt akkurat selv om jeg flere ganger forsøkte å gire ned ytterligere i håp om at det "fantes ett lite gir til vær så snill...!" 🤪
    Delvis mot/medvind oppover, som dreide over til ren medvindfra ca hovedparkeringen litt før høyeste punkt.
    Ned til Tuddal gikk styggfort for min del,og bremsene ble brukt hyppig da åpne veier, hard medvind ga lite naturlig bremsing.
    Hadde også en punktering her på bakhjulet, heldigvis ikke oppe i bakkene der farten var størst.... :eek:

    Siste strekk fra Sauland tilbake til Notodden (E134) gikk med 39km/t i snitt, medvind her også 😅
    6t12min effektiv sykkeltid ga meg 167km og 2600høydemetere, og en flott tur rikere - anbefales!



    291583430_10159533171207217_6356756088342435270_n.jpeg


    Dagens bekledning klargjort, baselag/kortermet jersey samt avtakbare armer + kort BIB.
    (og tynne hansker)
    To lag med strømper, et baselag også her samt Aero-strømper ytterst. Alt får monne når det blir mange timer på hjul...
    291478503_10159533171242217_7557735944772589149_n.jpeg

    Kaffe til å våkne av :)
    291573577_10159533171257217_641082483638841225_n.jpeg

    Food for the ride:
    291629004_10159533171317217_1006053252337667132_n.jpeg

    Omsider i Rjukan, med utsikt over terrenget som inneholder siste bakke for turen 🤪
    Nesten 1000høydemetere med over 7%stigning i snitt (Første 7km er ca 10% mens siste 7km blir noe "mindre bratt"

    291679289_10159534605932217_6771503568838687462_n.jpeg

    Straks på toppen, med utsikt mot nord (bakover ifht ruten)
    291686345_10159534605637217_3075102877190500837_n.jpeg

    De harde fakta:
    291639316_10159534605687217_5771013543152226760_n.jpeg
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Har kjøpt meg en CAAD10 igjen. Fikk god pris da bakhjulet hadde blitt trøkket på.
    Bøyde eiker. Bør da ikke være noe problem å fikse?
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Hvis det er de originale RS10 hjulene ville jeg kikket etter en oppgradering på Finn.no.

    Hva er egentlig god pris på en CAAD10? De kostet jo med 105 rundt 10k på vanlig tilbud i sin tid. Grattis med en flott sykkel, er utrolig godt fornøyd med min.
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.788
    Antall liker
    5.436
    Sted
    Holmestrand
    Var på Notodden store deler av sist uke og hadde med sykkelen, fikk gjort alvor av planen av å sykle østsiden av Tinnsjø og opp over Gaustatoppen :)
    Lørdag ble satt som dagen da været var spådd til å være sånn bob-bob mtp seilflyvning, jeg hadde hele helgen for meg selv (familien hjemme selve helgen) så besluttet derfor å gjøre et forsøk :)

    Fredagen spiste jeg meg grundig opp med brød/pasta etc, mens lørdagsmorgen kun var et par skiver med smør/brunost + litt kaffe.
    Av niste 4 skiver med det samme, rikelige mengder av smør/brunost samt engoodiebag fra smågodtavdeligen til Meny ;)
    2x 750ml med solbærsirupsaft, iblandet ca 30g sukker i hver samt litt salt stod for drikken.

    Startet relativt tidlig, kvart over åtte på morgenen slik at jeg hadde mye "dag" til rådighet.
    Svært lite trafikk på hele runden, det var skikkelig deilig og nydelig landskap å gli gjennom :giggle:
    Strekket Notodden / Follsjø / Austbygdi byr på et par klatremuligheter som ender med noen reale nedoverbakker ned til Austbygdi - og akkurat i bunnen av siste bakke ligger Austbygdi Bakeri, kjapp stopp der for å plukke opp et ferskt skolebrød pluss en halvliter med Pepsi (med sukker! :eek: )
    Smakte virkelig godt :giggle:
    Turen gikk kjapt videre mot Rjukan via Atrå og sterk motvind på delen av denne delen, samt innover mot Rjukan.

    Med 100km i beina ved foten av Svineroi (aka Zombi Hill) var jeg spent på hvordan ca 14km med 7% stigning i snitt skulle føles, har jo gjort mange tilsvarende bakker virtuelt innendørs, men dette var første reale megabakke ute på sykkelen....Også spent på om giringen (utveksling) ville passe, det holdt akkurat selv om jeg flere ganger forsøkte å gire ned ytterligere i håp om at det "fantes ett lite gir til vær så snill...!" 🤪
    Delvis mot/medvind oppover, som dreide over til ren medvindfra ca hovedparkeringen litt før høyeste punkt.
    Ned til Tuddal gikk styggfort for min del,og bremsene ble brukt hyppig da åpne veier, hard medvind ga lite naturlig bremsing.
    Hadde også en punktering her på bakhjulet, heldigvis ikke oppe i bakkene der farten var størst.... :eek:

    Siste strekk fra Sauland tilbake til Notodden (E134) gikk med 39km/t i snitt, medvind her også 😅
    6t12min effektiv sykkeltid ga meg 167km og 2600høydemetere, og en flott tur rikere - anbefales!



    Vis vedlegget 832080


    Dagens bekledning klargjort, baselag/kortermet jersey samt avtakbare armer + kort BIB.
    (og tynne hansker)
    To lag med strømper, et baselag også her samt Aero-strømper ytterst. Alt får monne når det blir mange timer på hjul...
    Vis vedlegget 832078

    Kaffe til å våkne av :)
    Vis vedlegget 832079

    Food for the ride:
    Vis vedlegget 832081

    Omsider i Rjukan, med utsikt over terrenget som inneholder siste bakke for turen 🤪
    Nesten 1000høydemetere med over 7%stigning i snitt (Første 7km er ca 10% mens siste 7km blir noe "mindre bratt"

    Vis vedlegget 832083

    Straks på toppen, med utsikt mot nord (bakover ifht ruten)
    Vis vedlegget 832084

    De harde fakta:
    Vis vedlegget 832082
    Blir nesten rørt.
    Du koser deg virkelig med syklingen, og det er det handler om.
    Har du skivebremser?
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Er CAAD10 med Ultegra. Så er Mavic Aksium hjulsett, ikke at de er spess bra. Ringte intersport, og de skulle ha 500krish for jobben, trodde han. Mulig det blir campag zonda igjen. Ligger noen Fulcrum Racing3 på finn til 1k, men eier er på ferie selvfølgelig :D
    Jeg betalte 6k for en relativt strøken 2015 CAAD10 105 for et par år siden. Betalte tilsvarende for denne, men ser mange legger ut CAADer til rundt 8-10k...

    Er denne CAADen så i god stand som den ser ut, og ifølge eier er, så skal jeg ha den i laaaang tid. Angrer på at jeg solgte den jeg hadde først, med Zonda hjulsett.
    Fantastisk stiv og morro sykkel å sykle på!
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.610
    Antall liker
    1.719
    Sted
    Sandefjord
    Du koser deg virkelig med syklingen, og det er det handler om.
    Du koser deg virkelig med syklingen, og det er det handler om.
    Har du skivebremser?
    Jepp, ellers hadde jeg aldri orket mengden :)
    Felgbrems enn så lenge, kanskje skivebrems neste gang jeg skal ha ny sykkel 😅

    Har siden mandag vært på reis i DK og venter nåpå returferja, klar for nye runder lokalt i Vestfold 🤘

    Vurderer å delta på rittet Oslo-Lærdal (340km og 3000hm) i august, men usikker... alternativt en solotur på 200+km etter vær/vind 😜
     
    Sist redigert:

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Driver å tråler nettet etter Campag Zonda hjulsett. Ca. 3700kr er det billigste til nå, som har på lager. Disse tyske sidene som bike-coponents og bike-discount er vel legit? Noen andre bra?
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.788
    Antall liker
    5.436
    Sted
    Holmestrand
    Jepp, ellers hadde jeg aldri orket mengden :)
    Felgbrems enn så lenge, kanskje skivebrems neste gang jeg skal ha ny sykkel 😅

    Har siden mandag vært på reis i DK og venter nåpå returferja, klar for nye runder lokalt i Vestfold 🤘

    Vurderer å delta på rittet Oslo-Lærdal (340km og 3000hm) i august, men usikker... alternativt en solotur på 200+km etter vær/vind 😜
    Hvis du tenker på Oslo-Lærdal, så gjør det. Selv har jeg konkuranseinstinkt som ikke stikker opp av skoa. Har like like vel syklet Vestfold Rundt og Birken noen ganger, og elsket hvert sekund. Spesielt et år hvor det virkelig pøsregnet fra Horten til Larvik. Fantastisk tur! 💝
     

    gwh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.04.2006
    Innlegg
    842
    Antall liker
    627
    Sted
    Oslo
    Driver å tråler nettet etter Campag Zonda hjulsett. Ca. 3700kr er det billigste til nå, som har på lager. Disse tyske sidene som bike-coponents og bike-discount er vel legit? Noen andre bra?
    Har handlet fra de før, ingen problemer.
    Nok av andre bra, men hvis de ikke har på lager er det vel bare å kjøre på med tyskerne? (og siden det var fredag i går med sikker noen øl så regner jeg med innkjøpt allerede :) )
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Tanker om DT Swiss P1800? Noen gram tyngre enn Zonda. Billigere. Kanskje lettere å få tak i deler?
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.872
    Antall liker
    26.627
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Jeg har ett fint DT Swiss RR411 med DT250 nav som er lite brukt som jeg ikke lenger bruker, skivebrems nå.
     

    Absolutt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2013
    Innlegg
    1.028
    Antall liker
    330
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    7
    Du har de enda ja. Må kunne sendes med posten dessverre. Ikke har jeg tålmodighet til å vente på folk som er på ferie heller :D

    EDIT: Er dukket opp et Syncros RP 1,5 hjulsett på finn. Det er jo for så vidt DT Swiss i annen bekledning. Tanker?
     
    Sist redigert:

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.244
    Antall liker
    3.471
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Tanker om DT Swiss P1800? Noen gram tyngre enn Zonda. Billigere. Kanskje lettere å få tak i deler?
    Kanskje? Ja, mest sannsynlig, men Juhl Cycling i Danmark har endel deler fra Fulcrum som bruker mye av de samme delene.
     

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.244
    Antall liker
    3.471
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Du kommer til å begynne å sykle igjen. Det er det verdt. :)

    Vi må ut på tur!
     

    mk1classic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.01.2009
    Innlegg
    1.883
    Antall liker
    1.459
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    2
    Hvordan er de nye dekkene fra Continantal?
    Jeg har lite sammenligningsgrunnlag på dette nivået. Jeg kjører med DH casing utgaven av Conti Kryptotal Fr - Supersoft og Kryptotal Re - Soft.
    De har 110 TPI DH casing så de er myke og former seg relativt lett.
    Det de har, er i alle fall mer rullemotstand enn Vittoria Agarro trail dekkene jeg hadde på sykkelen midlertidig :).
    Når det gjelder grep så sitter det godt fast og bremser bra. Kun opplevd å skli litt på våte røtter og svaberg, men det er forventet.

    Noe av det negative er at de holder ikke trykket opp over lengre tid (uke+). I tillegg var de :devilish::poop:🥵 å legge på felgene med Huck Norris inserts. Det ble en 1+ time med slit for å få dekkene på felgene.

    Jeg gikk for Kryptotal siden de var re-engineered av Conti i år, og jeg slapp å velge Maxxis som alle andre har... Mulig det blir noe lettere dekk som ruller bedre neste gang. Jeg kan omtrent se forhjulet slites for hver tur som blir tatt på asfalt.

    Edit: Det skal sies at overgang til min Scott Spark med Vittoria Syerra, nye "Downcountry" dekk er livsfarlig. De har jo ikke grep på røtter eller steiner i skogen. Man blir bortskjemt med kraftig elsykkel, lang vandring (190mm) og kraftige dekk og bremser over en tilårskommen lettvekts analog Scott Spark med 120mm vandring.
     
    Sist redigert:

    Chalshus

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.244
    Antall liker
    3.471
    Sted
    Horten
    Torget vurderinger
    7
    Jeg har ikke engang sett eller tafset på de nye dekkene fra Continental. Men de er jo sikkert mega. Trivdes veldig godt på Conti Baron 26" DH dekk på utforsykkelen når jeg brukte det fram til 2015. Fra 2015 har jeg kjørt 27,5" på utforsykkelen og der leverte ikke Conti dekk, så da ble det alle Maxxisdekkene og Schalbe Magic Mary eller Dirty Dan. (Sykler kun naturlige stier) Dekkene der var meget gode. Baon stidekk er ikke like mjuke i gummien tror jeg. Bruker det bak på min elektriske stisykkel med Cushcore XC.

    Jeg tror mange syklister overvurderer sine egne evner (men jeg vet jo ikke med deg ;) ) og tror de kjører så hardt at de trenger DH dekk på stisykkelen. Ulempen med stive dekk er at sykkelen føles dorsk og treg å sykle på. Også elsykler. I tillegg vil de stive sideveggene gjøre at man må sykle drit fort (og det gjør man ikke på en stisykkel på stier i skogen) for at ikke dekkene skvetter at glatte røtter/steiner. Brukte Michelin DH 34 dekk på 29x2.4 i våres og det funket dårlig synes jeg.

    På allround sti ser jeg etter dekk på omtrent en kilo. Da får jeg dekk som ikke er pansertunge og fortsatt morsomme å sykle på. Bruker innlegg bak for å ikke ødelegge hjul. Bruker omtrent en felg i året. Riktig dekktrykk er billig forsikring. Heller en psi for mye enn en for lite.
     

    mk1classic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.01.2009
    Innlegg
    1.883
    Antall liker
    1.459
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    2
    @Chalshus Jeg har vel gått overkill på det meste av utstyret til elsykkelen :D Eieren er klart det svakeste leddet 😬
    Pole sin teamrytter kom inn på tredje plass i første løp EWS-E løpet, så det er absolutt jeg som er svakeste ledd.

    Pole Voima og meg veier ca 140kg til sammen, så ordentlige dekk er det som gjelder sammen med inserts. Jeg syklet en periode med Vittoria Agarro dekkene (Trail dekkene fra min Scott Spark). De ble for myke på lengre turer, spesielt bakdekket ble svampete. Mulig varmgang i dekksidene?

    Jeg velger nå å gå for ferske og "bra dekk" på sykkelene mine etter et lite øyeblikks dårlig oppmerksomhet og en rot på tvers av stien som endte med lillefinger ute av ledd med brist etter et fall (Instagram moment). Dette var pga gamle Maxxis Forekaster dekk som var 3+år gamle med slage (ikke spesielt mykt eller tilgivende).
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Det som jeg synes er kjedelig med gode dekk er at man ser på Strava at man syklet like fort nedover med Nobby Nic i pacestar utførelse som med Minion DHR eller Magic Mary… Det går selvsagt på mannen oppå som er gammel og feig.
     

    mk1classic

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.01.2009
    Innlegg
    1.883
    Antall liker
    1.459
    Sted
    Sandvika
    Torget vurderinger
    2
    Det som jeg synes er kjedelig med gode dekk er at man ser på Strava at man syklet like fort nedover med Nobby Nic i pacestar utførelse som med Minion DHR eller Magic Mary… Det går selvsagt på mannen oppå som er gammel og feig.
    Er ikke dette bare å kutte ut Strava?
    Nei nei, det er bare oss nordmenn som skal ha det aller siste uten å utnytte det maksimalt :p
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.610
    Antall liker
    1.719
    Sted
    Sandefjord
    "Barnslige gleder" 🤗

    Er midt inne i en hard treningsuke og brukte finværet i går til en 60km Out&Return der fokus var holde farten oppe, på returen ved ca 45-50km så ble jeg forbikjørt av en kar som virket han hadde et godt driv.. Jeg hadde frem til da følt meg ganske "sprek" og jeg ble umiddelbart imponert over tempoet han holdt og lot ham gå. 💪
    Men så, med et gap på ca 100m så virket han noe tyngre i tråkkingen sin der fremme og konkurranseinstinktet mitt våknet, tanken slo meg "kan jeg lukke gapet og legge meg på hjul?" Frem til da hadde tempoet mitt vært avtagende/moderat og puls i lav Z3...
    Så gjorde et par rykk for å se om gapet kunne lukkes og fikk opp tempoet, og etter kort tid var det lukket. Hadde egentlig tenkt å legge meg inn bak ham videre men fartsforskjellen var nok at jeg valgte å dra forbi på direkten 😅 Han la seg ikke inn bak ryggen min videre.

    Rart hvordan pulsen "plutselig" øker når man blir passert/ser en rygg foran seg 😅
    Barnslig, men gøy 🤗 Og uten denne ekstra motivasjonen hadde jeg heller trolig ikke klart å holde tempoet oppe godt nok, så fikk god hjelp til å yte litt ekstra 😅
    "Takk til deg som dro forbi!"

    60km.png
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.067
    Antall liker
    3.746
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Første testtur i går kveld. Var veldig uvant, men det tok ikke veldig lang tid å finne seg til rette på denne.



    Er et par ting jeg må justere meg frem til for å få riktig, andre ting jeg må lære meg, og til slutt et par ting jeg bare må venne meg til at slik er det, men totalt sett er jeg svært fornøyd, og jeg tror jeg like gjerne kan selge den andre stisykkelen min, selv om jeg for noen dager tenkte at den måtte lagres for å tas frem igjen når formen ble bedre.

    Så... om noen vet om noen som er under 170 og som har lyst på en skikkelig bra, grov stisykkel (Turner RFX v4) som er ekstremt lite brukt, sleng over en PM.
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    3.020
    Antall liker
    4.365
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Obligatorisk film for syklister, coacher og.. kelnere:
    "Les triplettes de Belleville"
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn