Sport, sykkel og trening Sykkelsesongen 18

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.626
    Antall liker
    1.319
    14 dagers leveringstid betydde brått 6 måneder, men nå er endelig korset klar for henting. Må bare få unnagjort litt flytting i løpet av helga, så plukkes den opp på mandag.
    Rolige turer med fiskestang på ryggen er ikke helt i sesong så det blir vel mer neglesprett og piggdekkhysteri på programmet fremover. Om ikke annet er det lettere å falle og slå seg nå, det er da enda noe.
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.791
    Antall liker
    5.338
    Sted
    oslo
    Ble det noen gang noen smartrulle på deg Roberten?

    Har selv gått vekk fra trainerroad og tilbake til zwift, og jeg må si at jeg sakte men sikkert har begynt å like rullesykling.
    kanskje bare fordi jeg ikke lenger har fine sommerdager å sammenligne med? :rolleyes:

    Bruker stort sett bare ERG mode og diverse treningsprogram, men synes det blir mye mer motiverende og enklere å komme inn i den hjernedøde syklist-modusen når man er omgitt av andre syklister som har det like fælt ;)
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.163
    Antall liker
    6.829
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har bestemt meg for å motbevise min egen påstand om at innendørssykling suger.
    Prøver virkelig å like det for på denne tiden av året er det bare å innrømme at dørstokkmila i blant vokser som levergryte i munnen på en 6-åring.

    Har prøvd noen av ruten på Zwift og må vel innrømme at det kan være motiverende, i hvert fall for konkurranseinstinktet.
    Dog, tror nok at iPhone 6 ikke gir den ultimate opplevelsen, for å si det pent.
    Appen viil ikke installere på iPaden min så den er nok for gammel og ikke er jeg særlig ivrig på å bruke 5000+ på nytt brett bare for dette.
    Ser det anbefales USB ledning og ANT for tilkobling til PC, men det blir mye rigging siden jeg ikke har mulighet til å ha det stående hele tiden.

    Noen gode råd om rimelig og mobil enkel løsning ?
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.791
    Antall liker
    5.338
    Sted
    oslo
    4k apple tv har zwift app, så tror det er den billigste og beste løsningen om du har en gammel tv eller pc-skjerm tilgjengelig.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.163
    Antall liker
    6.829
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har kastet ut TV'n så jeg er ekstremt lite oppdatert på slikt. Trodde Apple TV faktisk var er TV. Silly me! :rolleyes:

    Dersom jeg forstår det rett kobles den lille boksen til nettverket mitt med wifi, til Wahoo Kickr med bluetooth og til en eller annen skjerm med HDMI ? Eller kan man koble skjerm trådløst også ?
    Og zwift appen kjører i boksen ?
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.791
    Antall liker
    5.338
    Sted
    oslo
    Bruker ikke apple tv selv, men tror du bare laster ned appen på boksen, kobler til skjerm med hdmi og rullen med bluetooth.

    Tror det er en av de vanligste løsningene med zwift nå til dags, så det er nok masse info å finne ved litt enkel googling.
     

    Trane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2003
    Innlegg
    8.163
    Antall liker
    6.829
    Torget vurderinger
    4
    Virker jo lovende. Skal absolutt sjekke ut mer om dette.

    thanks
     

    ØyvindH

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    95
    Antall liker
    135
    Iphone
    Lightning til HDMI adapter
    HDMI kabel
    Skjerm

    mvh
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn