Swap Meet i Ski 30. April kl 18-22

Kommer du?


  • Totalt antall stemmer
    24
  • Avstemningen er stengt .

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Takk for det, Jon. Datoen er litt ‘inneklemt’ med mange som har langfri og har tatt seg en tur på fjellet/fjorden. Men vi kjører nok på med flere events etter sommeren :) Kanskje ett før høstmørket siger innover? :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: Jon

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.946
    Antall liker
    5.491
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Dessverre for langt unna :(
    Skal østover neste helg, så får prøve å få sjekket Jorweds vinylsalg samtidig :)
    3-5 Mai? Passer i så fall glimrende. Her er du hjertelig velkommen :)

    Jørgen
    Takk for det :) Akkurat i helgen er jeg nok opptatt, eldste guttungen skal gifte seg!
    Men tenkte å kontakte deg om det passet tidlig i uken etter. Regner med det blir besøk hos onkel og tante på Ås når jeg først er over på feil side av fjellene ;)
    Spennende!
    Vi finner tid til litt kaffe og musikk :)
    Kontakter deg når jeg vet litt mer om programmet mitt østpå. Har nummeret ditt. Det skal bli artig å treffe mannen med den artige dialekten ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Takk for det :) Akkurat i helgen er jeg nok opptatt, eldste guttungen skal gifte seg!
    Men tenkte å kontakte deg om det passet tidlig i uken etter. Regner med det blir besøk hos onkel og tante på Ås når jeg først er over på feil side av fjellene ;)
    Spennende!
    Vi finner tid til litt kaffe og musikk :)
    Kontakter deg når jeg vet litt mer om programmet mitt østpå. Har nummeret ditt. Det skal bli artig å treffe mannen med den artige dialekten ;)
    Dialekt :rolleyes::cool:;)
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    "Rrrrr...rrrrrr...RRrrrr....RRRRrr.....RRRRR, deRr satt a´n! "Ópp`på slutten av setningene, Opp, sant?"

    BegynneRr å komme seg nå :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ta deg en laaaaang sommerferie i Bergen, og få dialekten i vater igjen. Samtidig kan du jo dra i gang samme strålende tiltak med swap meet her på rette siden av fjellene :)
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Da begynner det å snøre seg til!

    Nå er det bare ett par dager til `Vårens vakreste eventyr´, Swap meet, HiFi style :)

    Fint om dere som kommer hjelper meg litt med å dele på Facebook og legg gjerne ut litt bilder og evt tekst med ting dere tar med/er ute etter. Fint med litt liv i denne tråden også :)

    arrangementet

    Skjermbilde 2019-04-28 kl. 19.49.30.jpg


    Ser ut som vi blir heldige med været også :)

    :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.766
    Antall liker
    50.398
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Ta deg en laaaaang sommerferie i Bergen, og få dialekten i vater igjen. Samtidig kan du jo dra i gang samme strålende tiltak med swap meet her på rette siden av fjellene :)
    Dette er jo rette siden av fjellene,det er DU som må flytte på den bedrevlige kroppen din :):)


    O
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ta deg en laaaaang sommerferie i Bergen, og få dialekten i vater igjen. Samtidig kan du jo dra i gang samme strålende tiltak med swap meet her på rette siden av fjellene :)
    Dette er jo rette siden av fjellene,det er DU som må flytte på den bedrevlige kroppen din :):)


    O
    Skulle tatt seg ut! Jeg er interessert i fotball, og såvidt jeg vet drev den lokale fotballklubben med kampfiksing. Denne mangelen på vurderingsevne forklarer vel også hvordan man helt ukritisk kan begynne å holde med klubber som Tottenham :cool::D
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ta deg en laaaaang sommerferie i Bergen, og få dialekten i vater igjen. Samtidig kan du jo dra i gang samme strålende tiltak med swap meet her på rette siden av fjellene :)
    Dette er jo rette siden av fjellene,det er DU som må flytte på den bedrevlige kroppen din :):)


    O
    Skulle tatt seg ut! Jeg er interessert i fotball, og såvidt jeg vet drev den lokale fotballklubben med kampfiksing. Denne mangelen på vurderingsevne forklarer vel også hvordan man helt ukritisk kan begynne å holde med klubber som Tottenham :cool::D
    IKKE! dra Tottenham inn i dette!
    Fotballnervene er i høyspenn og angsten brer seg siden idiotene bak dette arrangementet la det til kampdag i CL! Makan!!!
    Det dukker opp en iPad eller to med streamingmulighet.... Eller kanskje en projektor... ikke ett minutt av kampen skal mistes....
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.209
    Antall liker
    62.287
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ta deg en laaaaang sommerferie i Bergen, og få dialekten i vater igjen. Samtidig kan du jo dra i gang samme strålende tiltak med swap meet her på rette siden av fjellene :)
    Dette er jo rette siden av fjellene,det er DU som må flytte på den bedrevlige kroppen din :):)


    O
    Skulle tatt seg ut! Jeg er interessert i fotball, og såvidt jeg vet drev den lokale fotballklubben med kampfiksing. Denne mangelen på vurderingsevne forklarer vel også hvordan man helt ukritisk kan begynne å holde med klubber som Tottenham :cool::D
    IKKE! dra Tottenham inn i dette!
    Fotballnervene er i høyspenn og angsten brer seg siden idiotene bak dette arrangementet la det til kampdag i CL! Makan!!!
    Det dukker opp en iPad eller to med streamingmulighet.... Eller kanskje en projektor... ikke ett minutt av kampen skal mistes....
    Urutinert! Kommer nok til å holde med Ajax. Bedre å heia på ungdommen, istedenfor gamle Ajax-folk over middagshøyden i Tottenham :cool:;)
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Skulle tatt seg ut! Jeg er interessert i fotball, og såvidt jeg vet drev den lokale fotballklubben med kampfiksing. Denne mangelen på vurderingsevne forklarer vel også hvordan man helt ukritisk kan begynne å holde med klubber som Tottenham :cool::D
    IKKE! dra Tottenham inn i dette!
    Fotballnervene er i høyspenn og angsten brer seg siden idiotene bak dette arrangementet la det til kampdag i CL! Makan!!!
    Det dukker opp en iPad eller to med streamingmulighet.... Eller kanskje en projektor... ikke ett minutt av kampen skal mistes....
    Urutinert! Kommer nok til å holde med Ajax. Bedre å heia på ungdommen, istedenfor gamle Ajax-folk over middagshøyden i Tottenham :cool:;)
    Kjenner jeg blir irritert. På ekte. Må få i meg middag. Makan!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.209
    Antall liker
    101.716
    Torget vurderinger
    23
    Sikkert deilig å være dau også. Lidenskap er noe forbanna skit, ja.:rolleyes:
    Møt opp på swap'en da vel - ta med noe Manu supporter skrammel og bytt til noe som har mere for seg...:rolleyes:
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.036
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Du kjenner da meg, etter arbeidsdag liker jeg å ligge på sofaen og slumre og spille LPplater. Våkne til litt skratsjing av PU inne på etiketten. Men det hørtes absolutt ut som en hyggelig seanse, ja.
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Da bæres plater og elektronikk i bilen! Vi sees?

    Kaffen er klar fra kl 16 for de som vil innom rett etter jobb :)
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Tror dessverre jeg må melde avbud. Plutselig er det mye å gjøre og litt dårlig tid med andre ting. Håper det kommer flere muligheter.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.967
    Antall liker
    6.065
    Torget vurderinger
    32
    Er det mulig å melde seg på så sent som nå? Jeg har jo en hjemmekinoreceiver som kanskje kan byttes i noe...

    Hva er adressen, forresten?

    Rot
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Hei! Klart det!
    Adressen er Myrsletta 268, 1406 SKI
    Rødt stort hus :)
     

    osann

    Medlem
    Ble medlem
    01.01.2017
    Innlegg
    44
    Antall liker
    48
    Da putter jeg snart ting og tang i bilen ...

    Vintage Sansui, Era, pioner, og noe vinyl.
    Kanskje en PU eller 2.
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.471
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    IMG_9302.PNG


    Rekognosering utført :)
    Sa noen kaffe?
     

    Xevious

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    242
    Antall liker
    221
    Sted
    Langhus
    Torget vurderinger
    3
    Da pakker jeg det lille jeg fikk dratt frem så er vel der om ca. 30 min.
    Ble litt logistikkproblemer her... bilen er full av gammal stereo som jeg hentet i går, så jeg får ikke tatt med så mye av det jeg hadde tenkt til å ta med.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.967
    Antall liker
    6.065
    Torget vurderinger
    32
    Jeg kjørte fra de to platene jeg kjøpte. De står vel ved sofaen. Fint om du tar de med hjem, Jorwed, så får jeg heller hente dem senere.

    Roy
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.967
    Antall liker
    6.065
    Torget vurderinger
    32
    Takk for utrolig hyggelig kveld med dere.

    Roy
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.471
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Takk for at jeg fikk lov å trenge meg på og hilse på gjengen.
    Imøtekommende og veldig hyggelige folk. :)
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.842
    Antall liker
    17.346
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Takk til alle som stakk hodet innom i løpet av kvelden. Som forventet ble det ett hyggelig samvær og en og annen ting byttet eier.
    Takk spesielt til dere som kom langveisfra, det var ekstra hyggelig.
    Dette frister til gjentagelse :) Stay tuned når høstmørket atter siger innover Follo :)

    Jentene i kiosken melder også om ett lite overskudd :)


    Jørgen
     

    GunnarS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.07.2010
    Innlegg
    1.245
    Antall liker
    5.602
    Torget vurderinger
    14
    Hyggelig å treffe dele alle sammen. Ekstra takk til Jørgen og serveringsjentene.
    Vh GunnarS
     

    knarfar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Innlegg
    2.440
    Antall liker
    2.320
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Hjem med en aldri så liten stabel vinyl. Stor takk til J og det sjarmerende serveringspersonalet. Supert tiltak! :)

    Veldig trivelig å få hilst på nye og gamle ansikter. Kommer gjerne tilbake.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn