- Ble medlem
- 12.09.2006
- Antall liker
- 925
Pussig tråd dette. Den skal handle om sv-skandale spesielt, men det skrives om sosialismens styggedom generelt. Er det egentlig for få skandaler å finne til en slik tråd?
|
SV er vel ganske godt i gang med å gjøre seg selv irrelevante, så da er de ikke så interessante lengre.Pussig tråd dette. Den skal handle om sv-skandale spesielt, men det skrives om sosialismens styggedom generelt. Er det egentlig for få skandaler å finne til en slik tråd?
Jeg mener også at den mannen bør gå; en ren anstendighetsbetraktning. At idioten er valgt er da ikke det samme som å si at han er hinsides mulig kritikk? Jens er også valgt, men en må da kunne si at han bør forsvinne.Solheim: Arne Johannessen bør gå - Aftenposten
Noe overasket over at ingen her har grepet fatt i denne!
Jeg finner det ganske fornøyelig at en sosialist som Erik Solheim ønsker å gripe inn i fagforeningsdemokratiet og avsette en fagforeningsleder i en forening der han selv ikke er medlem. Fornøyelig fordi han på denne måten avslører seg selv og sosialismens sanne ansikt, slik jeg oppfatter det:
"Fagforeninger og demokrati er greit, men bare så langt og lenge det gavner oss pampene"
Hva var det som ble skrevet i Animal farm? "All animals are created equal, but some are more equal than others".
Jeg mener også at den mannen bør gå; en ren anstendighetsbetraktning. At idioten er valgt er da ikke det samme som å si at han er hinsides mulig kritikk? Jens er også valgt, men en må da kunne si at han bør forsvinne.