For tiden går det en liten bølge med "avskjeder" her inne. Noen er hifi-lei og andre vil begynne heller med fiske enn å drive med musikk og hifi. Andre igjen føler seg kanskje tråkket på fordi deres velmente ironi tas ille opp. Ikke alle skjønner ironi og ihvertfall ikke skriftelig.. Så la de nå ta sin avskjed, la de fiske, la de bremse ned på hifi. Det er vår og frekvensen foran husalteret er kanskje synkende i takt med at solens stråler er tiltagende. Da er det kanskje ikke så rart at andre ting en hifi frister en periode ? Selvhøytidelighet er ingen dyd jeg setter høyt så hvorfor da fortelle hele verden at "nå må jeg ha en pause" ? Er det ikke bare å ta pause da og kose seg med det ? Det er jo ingen plikt å være her inne ? På toppen av alt er jo bruktmarkedet tregt sies det... Til det er å si at det som selges blir solgt fordi varen har rett pris for begge parter. Får en ikke solgt er det for dyrt ifht etterspørsel..Ikke noe å jamre over det. Til noen kan en jo bare bemerke at det kan være greit å ha ting litt lenger enn et par tre dager før en legger det ut i frustrasjon fordi det ikke funket slik en trodde i det rommet en innehar...
Smil og vær glad! Dette skal være en berikende hobby, ikke noe som tapper en. De jeg kjenner bak nickene her inne er flotte mennesker som en og kan dele mer med enn hifi og musikk. Så velkommen tilbake til ders som vil ha deres avskjed. Noen kommer tilbake og det er hyggelig. Til dere andre som ser andre ting som viktigre i livet enn musikk og hifi og iallefall HFS, så er dette fullt ut forstålig. Livet er mer, gjelder bare å gripe de gledene en kan få. Og som en litt flat reklame sier, "den beste tiden er den en deler med andre" ..
God vår !
Smil og vær glad! Dette skal være en berikende hobby, ikke noe som tapper en. De jeg kjenner bak nickene her inne er flotte mennesker som en og kan dele mer med enn hifi og musikk. Så velkommen tilbake til ders som vil ha deres avskjed. Noen kommer tilbake og det er hyggelig. Til dere andre som ser andre ting som viktigre i livet enn musikk og hifi og iallefall HFS, så er dette fullt ut forstålig. Livet er mer, gjelder bare å gripe de gledene en kan få. Og som en litt flat reklame sier, "den beste tiden er den en deler med andre" ..
God vår !