Sutre-sentralen ?

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
For tiden går det en liten bølge med "avskjeder" her inne. Noen er hifi-lei og andre vil begynne heller med fiske enn å drive med musikk og hifi. Andre igjen føler seg kanskje tråkket på fordi deres velmente ironi tas ille opp. Ikke alle skjønner ironi og ihvertfall ikke skriftelig.. Så la de nå ta sin avskjed, la de fiske, la de bremse ned på hifi. Det er vår og frekvensen foran husalteret er kanskje synkende i takt med at solens stråler er tiltagende. Da er det kanskje ikke så rart at andre ting en hifi frister en periode ? Selvhøytidelighet er ingen dyd jeg setter høyt så hvorfor da fortelle hele verden at "nå må jeg ha en pause" ? Er det ikke bare å ta pause da og kose seg med det ? Det er jo ingen plikt å være her inne ? På toppen av alt er jo bruktmarkedet tregt sies det... Til det er å si at det som selges blir solgt fordi varen har rett pris for begge parter. Får en ikke solgt er det for dyrt ifht etterspørsel..Ikke noe å jamre over det. Til noen kan en jo bare bemerke at det kan være greit å ha ting litt lenger enn et par tre dager før en legger det ut i frustrasjon fordi det ikke funket slik en trodde i det rommet en innehar...

Smil og vær glad! Dette skal være en berikende hobby, ikke noe som tapper en. De jeg kjenner bak nickene her inne er flotte mennesker som en og kan dele mer med enn hifi og musikk. Så velkommen tilbake til ders som vil ha deres avskjed. Noen kommer tilbake og det er hyggelig. Til dere andre som ser andre ting som viktigre i livet enn musikk og hifi og iallefall HFS, så er dette fullt ut forstålig. Livet er mer, gjelder bare å gripe de gledene en kan få. Og som en litt flat reklame sier, "den beste tiden er den en deler med andre" .. :)

God vår ! :)

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.640
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Let Mr. Keef cheer you up.

56fwb

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.05.2007
Antall liker
137
Sted
Volda
Dette er så sant som det er sagt HCS.. :)

F

fjellvåk

Gjest
Veldig bra innlegg. Selv om jeg må innrømme at det er jo litt morsomt å lese i disse skal slutte/begynne å fiske trådene hvor utrolig viktig musikken plutselig er blitt, nesten ingen bryr seg særlig om hifi`en lenger....egentlig.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
fjellvåk skrev:
Veldig bra innlegg. Selv om jeg må innrømme at det er jo litt morsomt å lese i disse skal slutte/begynne å fiske trådene hvor utrolig viktig musikken plutselig er blitt, nesten ingen bryr seg særlig om hifi`en lenger....egentlig.
Kan ikke se mange sytpeisa på musikksidene ihvertfall.
sikkert like greit hvis den mentaliteten også skal dras inn der.................

Sier du jeg bruker for mange penger på skiver sier du? For lite? Super Audiovisuell gull CD, presset av mesteren selv. Vinylkaker bakt av tyske jomfruer på 13, for kinamikk vil vi ikke ha. Faen liker du ikke den skiva der , dum eller? Hør den fine gitaren, å så bedårende sviskestemmen, det 48 enhets trommesettet perkusjonisten fikk til juuuul er bare så rytmisk i toppen, og blokkfløyte, et must. Hør den gode lyden da mann. Hører du ikke på begge øra eller? G O D lyd!! Bæng! der gikk det en sikring i toppetasjen gitt.
Nei nå gidder jeg ikke mer, farvel, punktum finale til i overimorgen.

sånn!! da fikk jeg syti litt i dag jeg også.

U

utgatt60135

Gjest
Ærlighets-sentralen ?

fjellvåk skrev:
Veldig bra innlegg.
Jeg for min del synes det var for sutrete innlegg. Kan du ikke bare la folk få vise hva de føler og tenker i stedet for å fortelle hele verden at du ikke liker ytringer om det kan tolkes negativt, HCS?

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.488
Torget vurderinger
13
Ærlighets-sentralen ?

Lyngen skrev:
fjellvåk skrev:
Veldig bra innlegg.
Jeg for min del synes det var for sutrete innlegg. Kan du ikke bare la folk få vise hva de føler og tenker i stedet for å fortelle hele verden at du ikke liker ytringer om det kan tolkes negativt, HCS?

Missa Smileyen jeg, hvem sutrer hvem spør nå jeg.

For min del er det full gass, Både med Hi-Fi og musikk.- (hører ikke disse ilag)
Med nye HT i hus byr det på utfordringer både interiørmessig og lydmessig, gud skal vite alt må stå i stil såklart.

yellow

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
407
Helt enig med HCS. I stedet for å lage en sytetråd, send en PM til ham. Han har tydeligvis korte og konsise svar på det meste.
Spøk til side, om man nærmest over natten mister interessen for en hobby man har hatt halve livet kan dette oppfattes som et problem... Litt som å våkne med lammelser i begge bena ;D . Da kan det våre greit å få litt råd, trøst og omsorg fra likesinnede.
God vår og alt det der

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.286
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Ærlighets-sentralen ?

Lyngen skrev:
fjellvåk skrev:
Veldig bra innlegg.
Såklart lyngen... Det er viktig å ha rom for de som klager støtt og synes musikk og hifi er et ork... Jeg bare sier at en positiv mental innstilling hos de fleste sikkert ikke hadde vært å forakte.. Uten at jeg påstar at alle skjønner en slik tanke Lyngen... ;)

norcad

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2006
Antall liker
22
Ærlighets-sentralen ?

Lyngen skrev:
Synes du sutrer litt nå Lyngen!

U

utgatt60135

Gjest
Ærlighets-sentralen ?

HCS skrev:
Lyngen skrev:
fjellvåk skrev:
Veldig bra innlegg.
Såklart lyngen... Det er viktig å ha rom for de som klager støtt og synes musikk og hifi er et ork... Jeg bare sier at en positiv mental innstilling hos de fleste sikkert ikke hadde vært å forakte.. Uten at jeg påstar at alle skjønner en slik tanke Lyngen... ;)
Ja, man må være positiv til alle inklusivt sutrere selvsagt.

U

utgatt60135

Gjest
Ærlighets-sentralen ?

norcad skrev:
Lyngen skrev:
Sutrer du på meg? Tok du ikke ironien?

emokid

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2004
Antall liker
6.738
Skjønner godt at folk sutrer jeg, er jo ikke så mange her inne som har sett horn-lyset...

;)

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.640
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
...og det vet jo alle at er Wagner-blåserrekka. ;D

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.784
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
wagner-blåserekka får sutrere til å holde kjeft og livsglade til å bli litt engstelig.

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Får prate for meg sjøl , og ja jeg har da "sutret" men også passet på å gjøre det i egen tråd , jeg vil nå heller kalle det å resonere , føle seg frem , men meg om det ,.....

Når HCS legger det ut på den måten her , blir det rett og slett tullete , for legger man ut slike synspungter i egen tråd( for min del) er det jo fritt frem omman vil besøke tråden eller ikke.

Dermed er det ingen overskrift som vitner om negativ utvikling .

jeg ser at andre har opprettet tråder etc .

Skitt fiske.... :D

Espen

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.159
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Støtter den med skitt fiske!

Laksesesongen begynner om under to måneder ;D ;D ;D

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
lars_erik skrev:
Støtter den med skitt fiske!

Laksesesongen begynner om under to måneder ;D ;D ;D
Laks har jeg haldri vært gira på av en eller annen grunn.... ::) Jeg har foldt meg som Ørretboms på Østlandest elver , og i oslomarka , men en tur til Venezuela etter Bonefish står høyt ;D

Uansett sutrekopp eller ikke , syntes hfs er en utrolig flott plass å "være"på , jeg har utrolig mye glede av denne web siden , det at man ytrer frustrasjon til tider er vel en del av hobbyen det og.....akkurat som å ytre nirvana( som selvsagt er bedre for eiern)

ES

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.159
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Fiske i sommerhalvåret er den perfekte avvekslingen i forhold til hifi.
Laksefiske er den totale avslapping og avkobling. Spennende, også kommer man i god form til høsten og vinterens musikklytting ;D ;D

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
50
Sted
Oslo
Er mere lei av hjarte på rate staden, selv om det er et av de mest populære programmene på NRK 1 med ca. 1,5 millioner seere hver lørdag, ennå ikke har blitt sett på, en eneste gang :'( Er bare blitt så lei av programmet, som tar opp timesvis av den beste sendetiden på statskanalen:'(

norcad

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2006
Antall liker
22
Ærlighets-sentralen ?

Lyngen skrev:
norcad skrev:
Lyngen skrev:
Sutrer du på meg? Tok du ikke ironien?
Skjønte ikke du spøken min, myntet på dem som ikke skjønte ironien din?

Men når du sutrer over at HCS sutrer fordi det er altfor mye sutring her på sentralen, må da jeg få lov til å reagere?
Blir rett og slett litt sutrete jeg da! :(

Eller så er jeg rimelig enig med 1. innlegget til HCS! :)

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.159
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
flinkgutt,Hjarte på rette staden har blitt en livsstil, og et must i høst-og vintermørket ;D ;D

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.159
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Ble mindre sutring etter at Høvdingen flyttet denne tråden. Ikke bra :(

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Jeg gjør visst ikke mye riktig om dagen, men denne flyttingen tror jeg var korrekt. ;)

gormj

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.12.2008
Antall liker
316
Sted
Trondheim
Stå på du Høvdingen. Syns du gjør en flott jobb jeg. Briljant opptreden stadig vekk :) (Ikke ironi!)

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.640
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Kan man håpe på Med hjartet på rette staden?

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.159
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Nå nei, valentino, Heartbeat fortsetter nok 8)

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
lars_erik skrev:
Nå nei, valentino, Heartbeat fortsetter nok 8)
Sorry mack, det gjør det ikke. NRK har vist alle de produserte episodene, og de kjører vel ikke repriser på prime time? Eller?

Selv har jeg benyttet den siste tidene til å lodde sammen en potensiell brannfelle, flere bilder kommer etter hvert i 12 watttråden.

Topp Bunn