Sub til subben

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Nawinta

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.09.2003
    Innlegg
    55
    Antall liker
    54
    Det går i skruer og lim om dagen....og litt øl :cool:

    g.jpg



    Satser på å bli ferdig med MDF jobben til helga, neste steg er å få en ok overflate i farge basalt eik og kanskje litt alu ???
     

    S. Lieng

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2014
    Innlegg
    1.663
    Antall liker
    850
    Morsomt å følge med. Spent på resultatet, lurer litt på å kjøpe samme (eller lignende) element selv. Bare lurer på om det henger med på musikk, eller om det er mest egnet til film
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.313
    Antall liker
    8.348
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Morsomt å følge med. Spent på resultatet, lurer litt på å kjøpe samme (eller lignende) element selv. Bare lurer på om det henger med på musikk, eller om det er mest egnet til film
    Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Jeg bruker de kun til musikk.
    Hadde valgt Ultimax til film.
    Dette er knakende gode elementer til dette bruk til en fornuftig pris.
    Nawinta kan bekrefte dette tror jeg, att de er gode til musikk:)
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    14.490
    Sted
    Langesund
    Ja disse elementene i lukket konstruksjon, er en sikker vei mot en god bassgjengivelse. Lever også med lukket konstruksjon for de laveste oktavene og det funker som en kule når også rommet er under kontroll, og det bør det også være.
     

    Nawinta

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.09.2003
    Innlegg
    55
    Antall liker
    54
    Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Jeg bruker de kun til musikk.
    Hadde valgt Ultimax til film. Dette er knakende gode elementer til dette bruk til en fornuftig pris.
    Nawinta kan bekrefte dette tror jeg, att de er gode til musikk:)
    Kan absolutt bekrefte at dette er bra elementer til musikk, tror du skal lete lenge for å finne noe som har samme pris/prestanda forhold.
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    14.490
    Sted
    Langesund
    Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Jeg bruker de kun til musikk.
    Hadde valgt Ultimax til film. Dette er knakende gode elementer til dette bruk til en fornuftig pris.
    Nawinta kan bekrefte dette tror jeg, att de er gode til musikk:)
    Kan absolutt bekrefte at dette er bra elementer til musikk, tror du skal lete lenge for å finne noe som har samme pris/prestanda forhold.
    Hva er prisen på disse 18"erne?
     
    Sist redigert:

    Nawinta

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.09.2003
    Innlegg
    55
    Antall liker
    54
    Det kommer an på hvor du kjøper de ;-) Vet ikke om noen selger de i Norge, men i Sverige koster de 6000,- pr stk - dette er ikke spess billig. Kjøper man de fra Parts Express og sender via Jetcarrier (sjøfrakt, ikke fly) så havner prisen med toll og tull på ca halvparten av prisen i Sverige. Passer man på å handle når PE har kampanjer så er det ca 10% å spare...
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    14.490
    Sted
    Langesund
    Det kommer an på hvor du kjøper de ;-) Vet ikke om noen selger de i Norge, men i Sverige koster de 6000,- pr stk - dette er ikke spess billig. Kjøper man de fra Parts Express og sender via Jetcarrier (sjøfrakt, ikke fly) så havner prisen med toll og tull på ca halvparten av prisen i Sverige. Passer man på å handle når PE har kampanjer så er det ca 10% å spare...
    Måtte bare sjekke litt og la inn en bestilling på 4 stk+ frakt fra Part Express. Kom på ca 2750,- +mva
     

    roadrune

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    06.12.2014
    Innlegg
    2.359
    Antall liker
    1.166
    Sted
    Stord
    Torget vurderinger
    1
    Det kommer an på hvor du kjøper de ;-) Vet ikke om noen selger de i Norge, men i Sverige koster de 6000,- pr stk - dette er ikke spess billig. Kjøper man de fra Parts Express og sender via Jetcarrier (sjøfrakt, ikke fly) så havner prisen med toll og tull på ca halvparten av prisen i Sverige. Passer man på å handle når PE har kampanjer så er det ca 10% å spare...
    Måtte bare sjekke litt og la inn en bestilling på 4 stk+ frakt fra Part Express. Kom på ca 2750,- +mva
    Pr stk da vel?
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.587
    Antall liker
    14.490
    Sted
    Langesund
    Det kommer an på hvor du kjøper de ;-) Vet ikke om noen selger de i Norge, men i Sverige koster de 6000,- pr stk - dette er ikke spess billig. Kjøper man de fra Parts Express og sender via Jetcarrier (sjøfrakt, ikke fly) så havner prisen med toll og tull på ca halvparten av prisen i Sverige. Passer man på å handle når PE har kampanjer så er det ca 10% å spare...
    Måtte bare sjekke litt og la inn en bestilling på 4 stk+ frakt fra Part Express. Kom på ca 2750,- +mva
    Pr stk da vel?
    Ja det var pr stk.
     

    Nawinta

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    03.09.2003
    Innlegg
    55
    Antall liker
    54
    Har blitt mindre snekring enn planlagt de siste dagene, og i dag er intet unntak...følte mer for å lufte det eksisterende oppsettet enn å produsere MDF-støv, sub-ampen må jo ha litt trim den også..litt Fourplay kan jo ikke skade...101 Eastbound

    DP.jpg


     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn