Noen som har et bilde av en annen båt liggende slik at tråden gir mening?jowil skrev:Det var en flott båt, men hvor er bildene blitt av? Det ser ut som at et innlegg eller to har forsvunnet også?
Et lite bilde av en båt ved navn "Rhesus". Takk til Google.Gjestemedlem skrev:Noen som har et bilde av en annen båt liggende slik at tråden gir mening?jowil skrev:Det var en flott båt, men hvor er bildene blitt av? Det ser ut som at et innlegg eller to har forsvunnet også?
Tror ikke Rhesus blir sur for denne karakteristikken, overskriften tatt i betraktning. Han visste nok hva som ville komme.Bach_Man skrev:Jeg så også bildene før de ble borte. Båten var grei nok, men ikke fra alle vinkler. Baugen hadde litt baljepreg, ja hele båten når jeg tenker etter. Mine estetiske preferanser på seilbåter heller nok mer mot lange elegante linjer. Men den kan jo være praktisk og ser litt koselig Donald Duck-retro ut.
Nå fikk jeg lysst på båt.C. Alshus skrev:
Fin hengerC. Alshus skrev:
Når man skal avgårde å se på bruktbåt er det bestandig veldig lurt å ta med en kompis som IKKE er båtentusiast. Litt edruelighet i slike situasjoner er aldri å forakte. Det sies at hver andre ekteskap går på grunn, hvor mange som skyldes "båtprosjekter" vites ikke, men jeg skulle uansett anta at 2 av 3 båtprosjekter havarerer med eller uten ekteskapelig havari. Slike opppussinger er alltid mye mer omfattende enn det man tror. To entusiaster sammen på båtkjøp er derfor ikke lurt, noen bør si STOPP i tide ;D !!totte skrev:Det var nok opprinnelig en annen båt ja, men Spiralis' svar var uansett utmerket, akkurat slik et båtprosjekt bør kommenteres.
Lurere? Stål flyter jo ikke?Spiralis skrev:Vi vurderer istedet å kjøpe NY stålbåt. 8) Dyrere men mye lurere!! ;D ;D
Denne tråden var mye bedre uten bilde.C. Alshus skrev:
Lekker båt 8)oddgeir skrev:La meg komme forumet til unnsetning. Jeg poster et bilde av min egen båt. Der er både flott design og bruksglede tilstede i fullt monn.
Se på det som mitt lille bidrag for å gi tråden mening. ;D
![]()
Ja den der er riktig flott. Har du vært på langturer med den?oddgeir skrev:La meg komme forumet til unnsetning. Jeg poster et bilde av min egen båt. Der er både flott design og bruksglede tilstede i fullt monn.
Se på det som mitt lille bidrag for å gi tråden mening. ;D
Ser nesten ut som han har manipulert inn et ungdomsbilde av seg selv også. Men ah, deilig båt; nesten som en Beneteau jo. Men den er kanskje i korteste laget?Valentino skrev:Er det dine kvinner også, oddgeir?
Det er ikke størrelsen det kommer an på, men det visste du kanskje.Parelius skrev:Men den er kanskje i korteste laget?Valentino skrev:Er det dine kvinner også, oddgeir?
Seilte den hjem fra Les Sables d'Olonne i Biscayabukten. Bortsett fra det, Oslofjorden ,svenskekysten, Kattegat, Skagerak.Gjestemedlem skrev:Har du vært på langturer med den?
Dæven! Slike planer må du fortelle meg mer om mellom Jannes pusteøvelser.oddgeir skrev:Seilte den hjem fra Les Sables d'Olonne i Biscayabukten. Bortsett fra det, Oslofjorden ,svenskekysten, Kattegat, Skagerak.Gjestemedlem skrev:Har du vært på langturer med den?
Ingen atlanterhavskryssing ennå. Men den kommer.![]()