Latterlige innspill.
Sett deg inn i hva Qobuz leverer, og hvordan. Står greit beskrevet på deres sider. Og at du blander inn SACD får bli ditt problem.
Nyt musikken.
Ble det for vanskelig å stå for påstandene dine?
Holder liksom ikke å spre rundt seg med masse fine ord og betegnelser i grunn.
Hva Qoubuz leverer er i grunnen irrelevant for kabler uansett.
Og jeg nyter virkelig min musikk.
Aner ikke hva du prater om. Og du virker tungt ute av stand til å forstå hva som står, usedvanlig tydelig, med helt enkle norske ord.
Uffja. Det er nok ikke lett å ikke skjønne hva andre prater om når man er mest opptatt av å beskrive hvor tungt andre har det med å forstå saker og ting ja.
Som å svare på hva som er forskjellen på to CDer med å kun angi to samplingsrater, uten annen informasjon?
Usedvanlig tydelig: Hva er forskjellen på en alminnelig CD kontra en i "Studio Masterkvalitet? Svar: 16/44,1 24/96.
SACD er i nær den kvaliteten du "beskriver" din "Studiomasterkvalitet" med å beskrive som: 24/96
At 24/96 er en av de standarder som er benyttet i studioer medfører riktighet. Men kun som en av flere. (Guess why)
Nåvel, fortsatt et stykke fra snakk om kabler dette.
Så om du fortsatt ikke aner hva jeg snakker om så foreslår jeg å lese topic: Studiokabler vs Highendkabler.
Og fortsatt har ingen av de kabeltro klart å svare på hvordan de får kabler til fantasipriser til å rette opp alle feil som alle andre kabler visstnok innnehar.
Spør igjen jeg: Dersom "studiokabler" eller andre skolisser ødelegger perspektiv, dybde, homogenitet, holografisk perspektiv, organisk lyd, og andre mer eller mindre fantasifulle beskrivelser over hvilke underverker slike superkabler er i stand til å formidle, hvordan klarer de å rette opp alle feilene som andre kabler øyensynlig må tilføre musikken?