Streamer / Network Player

Aerik

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
2.315
Antall liker
5.316
Sted
Moss
Finnes det en Streamer / Network Player som har Spotify, Tidal osv, som også kan streame musikk og videoer fra You Tube.
Har lett litt, men jeg har ikke funnet noen merker som har mulighet for musikk og videoer fra You Tube.
Har ingen krav for high end på evt. dette, da det evt. skal stå på ett barn/ungdomsrom.
 

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2013
Innlegg
3.037
Antall liker
2.486
Vet ikke om Tidal finnes på Google sine Cromecast enheter? Men ellers er den vel regnet som optimal for YT gitt sitt opphav?

LMS har også en plugg for YouTube. Men jeg har ikke prøvet den.
 

1/2 Tam

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2015
Innlegg
6.653
Antall liker
5.816
TLF, Ipad, Tv med smartfunksjon, Mac Mini
 

PeriodeLytter

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2013
Innlegg
3.037
Antall liker
2.486
Ja Google-TV er med i de siste Cromecast 4 versjonene. Hvor 4K versjonen nok er den som gir mest for pengene gitt den nok henger med i mange år framover etter hvert som 4K "sendinger" blir mer vanlig.
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.542
Antall liker
3.086
Torget vurderinger
0
Har lett litt, men jeg har ikke funnet noen merker som har mulighet for musikk og videoer fra You Tube.
Det er vel fordi Youtube er en app som er innebygget i TV....ingen grunn til å kjøpe separat....
 

Aerik

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
2.315
Antall liker
5.316
Sted
Moss
Spørsmålet mitt var for å hjelpe en nabo.
Han var etter en sak som kunne kobles mot en reciver og at flere type enheter kunne styre denne.
Tenker han vil gå for en Cromecast.
Takker for alle svar og innspill (y)
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.542
Antall liker
3.086
Torget vurderinger
0
Han var etter en sak som kunne kobles mot en reciver og at flere type enheter kunne styre denne.
Ja, TV er koblet til Receiver her og mobilene styrer TV-appene...kan det bli enklere? :unsure:
 

Aerik

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
2.315
Antall liker
5.316
Sted
Moss
Har vel ikke sagt noe om at det var noen problem eller at det ikke var enkelt.
Er fullstendig klar over at TV er koblet etter en Receiver når dette er i ett systemem.

Naboen vil gå for en Cromecast, så da er løsning funnet.
Barn/ungdommer i nabolaget gleder seg over ett flott tiltak fra en pappa.

Takk for alle svar
 
Sist redigert:

ottone

Æresmedlem
Ble medlem
08.04.2008
Innlegg
14.238
Antall liker
10.915
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Ja, TV er koblet til Receiver her og mobilene styrer TV-appene...kan det bli enklere? :unsure:
Ja, en ny TV med Chromecast og Airplay innebygd. Litt utenfor kanskje, men det kan bli neste oppgradering på barnerommet til naboen, og i stua hos meg.
 
Topp Bunn