Digitale avspillere Strømming best. Legg ned DAB-nettet.

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Innlegg
2.810
Antall liker
566
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Noen som høre på NRK Sport av og til? Lyden under skiskyting er elendig. Såvidt stemmene høres i all bakgrunnstøyen fra publikum.Orker ikke høre på det.
 
S

svk

Gjest
Da var jeg klar for FM slukking.
Pga støy og kabelsalat, har jeg ikke greid å venne meg til å koble telefonen til anlegget via aux inngangen.

Kjøpte en slik som tar liten plass (passer under lokket til midtarmlenet) og har innebygd støyfilter. Resultatet ble så bra at jeg bestilte en til den andre bilen også. :)
TUNAI CREATIVE
Hadde jeg ikke hatt bt i bilen, så hadde jeg bestillt en slik. Ser genial ut.
 

na_X

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.09.2013
Innlegg
4.332
Antall liker
3.682
Torget vurderinger
1
Har kjørt fra Oslo til Trondheim med DAB radioen på hele tiden. Faktisk så har det vært signal hele veien (om man ser bort fra tunneler), noe jeg ikke kan si å ha opplevd med FM radio. På denne strekningen så vil jeg faktisk si at DAB fungerer bedre enn hva FM har gjort de siste åra.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Har kjørt fra Oslo til Trondheim med DAB radioen på hele tiden. Faktisk så har det vært signal hele veien (om man ser bort fra tunneler), noe jeg ikke kan si å ha opplevd med FM radio. På denne strekningen så vil jeg faktisk si at DAB fungerer bedre enn hva FM har gjort de siste åra.
Hyggelig å lese når situasjonen tross alt er slik den er.
 

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
7.215
Antall liker
22.977
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Jeg har kjørt østover langs E134 et par ganger nå nylig og har hatt full dekning så og si hele veien. Med FM har det suset og spraket store deler av veien. Jeg savner ikke FM en dritt ;)

Gjelder forøvrig strekningen fra Haukeli til Drammensområdet.
 
Topp Bunn