Ja det er nok slik jeg tolker det også...I skjult anlegg benyttes flertrådet kabel mens det i åpent anlegg benyttes solid core, det er eneste forskjellen.
Destiny..
|
Ja det er nok slik jeg tolker det også...I skjult anlegg benyttes flertrådet kabel mens det i åpent anlegg benyttes solid core, det er eneste forskjellen.
Helt enig....Skjermen i en PR kabel er der først og fremst for å beskytte lederne mot mekaniske
påkjenninger.
PR kabel og PN ledning med samme tverrsnitt vil ha samme strømføringsevne.
Ja så sier vi det, og du lever videre i din verden og meg og noen andre lever videre i sin...Verden vil bedrages-- har man betalt dyrt SKAL det være bedre ,men det er bare et Psykologisk bedrag.
Jeg ler ikke, men betviler at det er hele sannheten for alle du hevdet tidligere, er det noe en har lært med HiFi som hobby gjennom årene så er det at man skal "aldri si aldri" eller mer passende i denne sammehengen "alltid er ikke alltid"......Så du kan bare le.
Jeg syns nå like sikkert som visse andre syns andre ting at en nettkabel gir mer ro i lydbildet.
Det blir mere plass til det som skjer, det fjerner et støyteppe, det kan virke som det blir dynamikk, men det er nok bare støyen som er borte..
Destiny..![]()
Det er riktig at PR har et ekstra lag pvc og er skjerma.
Men det påvirker ikke måling vedrørende spenning eller strøm ved et uttak..
Kan muligens hindre innstråling av støy bedre...
Destiny..![]()