Store vokalprestasjoner

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.138
Antall liker
9.457

Denne sangen er noe av det vakreste jeg hører. Cheryl Barnes sang denne inn på direkten og dro tilbake til småbyen hun kom fra og fortsatte å jobbe som lærerinne, med kun noen få opptredener i årene som fulgte.
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.187
Torget vurderinger
2
Vokalprestasjon: Ian Gillan fra Made In Japan, 70-tallet fikk sin signatur med "Strange Kind of Woman" den gangen. Gutten var dritings, til og med, men synge, det kunne han.

Mvh
Håkon Rognlien
 

PeterD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.01.2005
Innlegg
165
Antall liker
18
Natalie Dessay - for en fantastisk stemme! Har hentet henne fram på Tidal og det er bare å nyte.
Hadde aldri hørt om henne så takk for hintet. Det er en av de flotte tingene med HfS - mange hint og henvisninger innen musikk.
Artister som ellers hadde gått en hus forbi.
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.214
Antall liker
2.709
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
absolutt ening med vokal prestasjonene til elvis , enten det er gospel eller rock , det er flere , men en annen mannlig " artist som og er vekke må vi ikke glemme , Freddy Mercury
 

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.982
Antall liker
11.844
Sted
Hus
Dave Hill fra hardrockgruppa Demon har en stemme som går gjennom marg og bein :)

 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.716
Antall liker
11.187
Torget vurderinger
2
Natalie Dessay - for en fantastisk stemme! Har hentet henne fram på Tidal og det er bare å nyte.
Hadde aldri hørt om henne så takk for hintet. Det er en av de flotte tingene med HfS - mange hint og henvisninger innen musikk.
Artister som ellers hadde gått en hus forbi.
Ja det var sangerinnen sin, det, gitt! :)

Mvh
Håkon Rognlien
 
Ble medlem
12.03.2012
Innlegg
4.390
Antall liker
8.234
Sted
Laksevåg - Bergen
Nå er ikke jeg noen utpreget country-tilhenger, selv om det er laget mye hørbar countrymusikk. Men tilbake til vokalprestasjoner. Brad Paisley har laget en melodi som heter "Whiskey Lullubay". På denne melodien synger også Alison Krauss...hun har litt over gjennomsnittet en fantastisk stemme.
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.426
Antall liker
12.999
Eivør Palsdottir - Live med sin versjon av Summertime.
Det kan umulig ha vært et tørt øye igjen i salen.
I hvert fall ikke mine om jeg hadde vært der.

Alvedronningen fra Færøyene ble sist sett og hørt på John Dee søndag 7 mai 2017 i en mer rocka versjon.
Men den overjordiske stemmen er der.
 
Topp Bunn