Er det noen som har noen erfaringer med denne Hi Fi leverandøren . Bestillinger kan kun foretas på Nettet-merkelig . Dette er jo en Norsk leverandør og holder til i Fredrikstad . Rart de ikke kan nåes på telefon . mvh.Erling.
Rart ja. Kjenner ikke til, men søker og finner websiden her: http://www.stilimento.no/pages/kontakt som sier Lillestrøm. Finner et org.nr der, og gjør oppslag på det og finner: http://w2.brreg.no/enhet /sok/detalj.jsp;jsessionid=npMvNHzHmJnngtBgTps5YKr2MG5GC1HBvMxcQGCqv2Zp8qGZKVkN!-1961496745!-528091143?orgnr=986163182 og der tlf.nr til daglig leder/adm.dir...hvalross skrev:Er det noen som har noen erfaringer med denne Hi Fi leverandøren . Bestillinger kan kun foretas på Nettet-merkelig . Dette er jo en Norsk leverandør og holder til i Fredrikstad . Rart de ikke kan nåes på telefon . mvh.Erling.
Kanskje en lur strategi det, for det er vel ikke som er mer irriterende ennå ringe et nummer der ingen svarer... Eller jo kanskje, å ikke finne et nummer man kan ringe til (man vet jo ikke enda at ingen vil svareStilimento Audio skrev:Hei,
Stilimento Audio holder til i Lillestrøm. Ved å sende en mail til info@stilimento.no kan du komme i kontakt med oss.
Siden Stilimento Audio er en nyetablert nettbutikk har vi valgt å ikke annonsere telefonnr på nettsiden. Grunnen til dette er at det kan være vanskelig å nå oss pr tlf og mail/chat dermed er en mye bedre kommunikasjons kanal.
Telefonnr kan selvfølgelig fås på oppfordring.
Ser da ut til at de fortsatt lever, men nå er det nokså lenge siden jeg handlet der, og jeg kan huske at det tok litt tid med å få varene og treige med å svare på henvendelser. Men varene kom da omsider, vet ikke hvordan det er der nå, høres ikke så bra ut!Lever dette enda?
Har sendt flere mailer og ringt flere ganger uten å få svar.
A.J.
Har enda ikke fått noe svar derifra, så har heller bestilt noe annet fra et annet sted.Ser da ut til at de fortsatt lever, men nå er det nokså lenge siden jeg handlet der, og jeg kan huske at det tok litt tid med å få varene og treige med å svare på henvendelser. Men varene kom da omsider, vet ikke hvordan det er der nå, høres ikke så bra ut!Lever dette enda?
A.J.
Hilsen Cozy
Hei, ja bestill heller et annet sted, heldigvis er det mange andre seriøse butikker, så det burde ikke være noe problem.Har enda ikke fått noe svar derifra, så har heller bestilt noe annet fra et annet sted.Ser da ut til at de fortsatt lever, men nå er det nokså lenge siden jeg handlet der, og jeg kan huske at det tok litt tid med å få varene og treige med å svare på henvendelser. Men varene kom da omsider, vet ikke hvordan det er der nå, høres ikke så bra ut!Lever dette enda?
A.J.
Hilsen Cozy
A.J.