- Ble medlem
- 23.07.2011
- Antall liker
- 0
Hei. Nå har min bestemor fått høre mitt nye stereoanlegg. Hennes reaksjon var at når hun skulle nyte klassisk musikk på sitt rimelige sony stereoanlegg til 1000 kr ble det liksom litt tamt. Jeg tok da på meg jobben og gjøre litt research for å finne en god stereoløsning til rundt 10 kanskje 15 tusen kr. Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne en slik løsning.
Mitt intrykk er at dette er kanskje det forumet med de mest kompetente mennesker når det kommer til lyd.
Hun har et par kriterier som er ganske viktige.
1) Høytalerne må være små.
2) Hele løsning må være så enkel å betjene som mulig, da hun er 81 år gammel.
3) Hun trenger ikke radio, men kun cd spiller og høytalere
4) Det må lyde godt
Vet ikke om det er noen gode cd-spillere med innebygd god stereoforsterker som er enkel og betjene. Jeg har en drøm om at det må finnes en stereoforsterker og cd-spiller som er enkel nok til at selv hun kan betjene det.
Setter stor pris på hvis noen har et forslag
Mitt intrykk er at dette er kanskje det forumet med de mest kompetente mennesker når det kommer til lyd.
Hun har et par kriterier som er ganske viktige.
1) Høytalerne må være små.
2) Hele løsning må være så enkel å betjene som mulig, da hun er 81 år gammel.
3) Hun trenger ikke radio, men kun cd spiller og høytalere
4) Det må lyde godt
Vet ikke om det er noen gode cd-spillere med innebygd god stereoforsterker som er enkel og betjene. Jeg har en drøm om at det må finnes en stereoforsterker og cd-spiller som er enkel nok til at selv hun kan betjene det.
Setter stor pris på hvis noen har et forslag