Stereo+ (nytt norsk hifimagasin)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 211.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2004
    Innlegg
    1.673
    Antall liker
    1.425
    Torget vurderinger
    2
    Og hva skal vi som ikke har/ønsker å bruke fjesboka gjøre??? pokker så irriterende...:eek:
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.087
    Antall liker
    8.012
    Torget vurderinger
    12
    For ikke å snakke om de som ikke har internett .....
     

    211.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2004
    Innlegg
    1.673
    Antall liker
    1.425
    Torget vurderinger
    2
    For ikke å snakke om de som ikke har internett .....
    De uten internett er ihvertfall uvitende om det som foregår her på sentralen, da inleggene ikke lenger kommer på trykk i Audio/Fidelity (papirversjonen som ikke lenger eksisterer). Med mindre de leser/surfer hos venner/uvenner med internettoppkobling, da.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Norsk Lysingsblad? Det ble vel nedlagt, siden det ikke fiskes så mye lysing lenger...
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.087
    Antall liker
    8.012
    Torget vurderinger
    12
    Det er ikke noen stor sak å opprette en fullstendig gratis profil på facebook for å få tilgangen til Stereo+ heller. I min verden hvertfall. Og jeg tror kamel er mettende :). Poenget er at problemet er nøyaktig så stort man vil det kan være.
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Fordommer er til for å brytes! For bare få år siden var jeg bestemt på at jeg ikke skulle laste ned musikk fra nettet, jeg hadde jo CD-spiller og utallige CD-plater og sosiale medier var bare for ungdommen. Nå er imidlertid alt snudd. Spiller stort sett musikk fra Wimp HiFi og frekventerer Facebook regelmessig. Ser ingen ulemper med dette, bare nye muligheter til å holde meg orientert om både nyttig og unyttig informasjon. Har derfor registrert meg for gratis Stereo+ via Facebook.
     

    oyvjorge

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.05.2002
    Innlegg
    2.810
    Antall liker
    567
    Sted
    Akershus,Vestby
    Torget vurderinger
    13
    Det er fullt mulig å beskytte seg ganske bra på FB ved å stramme innstillingen for siden til det minimale ved feks ikke å ta i mot venneforspørsler. Deretter kun akseptere at venner kan søke etter deg på diverse måter. Hvis du ikke har noen venner blir det også vanskelig å få kontakt med deg.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.087
    Antall liker
    8.012
    Torget vurderinger
    12
    Det er litt spesielt at man bevisst unnlater å skaffe seg tilgang for deretter å klage over at man ikke har tilgang :). Oksidentalpetroleumlandsproblematikk For å si det med ett ord.
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Man vil jo ikke måtte ha tilgang til Facebook for å lese bladet. Bare for å få nyheter om bladet.
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.087
    Antall liker
    8.012
    Torget vurderinger
    12
    Det er nettopp derfor problemet ikke eksisterer :)
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Det er litt spesielt at man bevisst unnlater å skaffe seg tilgang for deretter å klage over at man ikke har tilgang :). Oksidentalpetroleumlandsproblematikk For å si det med ett ord.
    Det kan være ulike årsaker til at man ikke ønsker å være på Facebook. Jeg kommer ikke til å diskutere min, men jeg skulle gjerne sett litt mer overbærenhet hos FB-folket.

    Jeg for min del reagerte da jeg fikk inntrykk av at man måtte registrere seg på Facebook for å kunne registrere seg på stereo+, men den alltid velvillige Roy kom med en alternativ løsning.

    Så da burde jo alle være glade og fornøyde, bortsett kanskje fra dem som velger å irritere seg over dem som velger å ikke være på Facebook.
     
    Sist redigert:

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.986
    Antall liker
    6.198
    Torget vurderinger
    32
    Ellers har vi rundet 1000 "likes" på Facebook i løpet av natta, så nå har vi bare et par tusen "likes" igjen før vi er det største norske magasinet når det gjelder følgere på Facebook. Det burde vi jo klare, men da trengs det hjelp, dvs. at folk deler Stereo+ på sin Facebook-vegg og oppfordrer sine egne venner til å gå inn på Stereo+-siden og klikke "liker" der.

    http://www.facebook.com/stereopluss

    Klokka 15 i dag kommer det for en ny oppdatering på siden med en fantastisk coverversjon hentet fra Youtube. Synes også det har vært dårlig med forslag på det beste stereoanlegget under 10.000 kroner, så hvis noen har noen ideer, er det jo morsomt om dere vil dele det med oss på Facebook.

    Ha en fin mandag.

    Roy
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.087
    Antall liker
    8.012
    Torget vurderinger
    12
    Det er litt spesielt at man bevisst unnlater å skaffe seg tilgang for deretter å klage over at man ikke har tilgang :). Oksidentalpetroleumlandsproblematikk For å si det med ett ord.
    Det kan være ulike årsaker til at man ikke ønsker å være på Facebook. Jeg kommer ikke til å diskutere min, men jeg skulle gjerne sett litt mer overbærenhet hos FB-folket.

    Jeg for min del reagerte da jeg fikk inntrykk av at man måtte registrere seg på Facebook for å kunne registrere seg på stereo+, men den alltid velvillige Roy kom med en alternativ løsning.

    Så da burde jo alle være glade og fornøyde, bortsett kanskje fra dem som velger å irritere seg over dem som velger å ikke være på Facebook.
    Det er ingen som irriterer seg over at noen velger bort facebook. Men oppgitt over at noen klager over manglende tilgang til noe som de kunne fått ble jeg. De andre må snakke for seg selv :). Velger jeg å la være å kjøpe bil mister jeg også muligheten til å passere bomstasjoner mot betaling. Eller noe ;)
     

    Steinar_Lund

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.03.2002
    Innlegg
    7.813
    Antall liker
    2.736
    Sted
    Hvalstad, Asker
    Torget vurderinger
    3
    Det er litt spesielt at man bevisst unnlater å skaffe seg tilgang for deretter å klage over at man ikke har tilgang :). Oksidentalpetroleumlandsproblematikk For å si det med ett ord.
    Det kan være ulike årsaker til at man ikke ønsker å være på Facebook. Jeg kommer ikke til å diskutere min, men jeg skulle gjerne sett litt mer overbærenhet hos FB-folket.

    Jeg for min del reagerte da jeg fikk inntrykk av at man måtte registrere seg på Facebook for å kunne registrere seg på stereo+, men den alltid velvillige Roy kom med en alternativ løsning.

    Så da burde jo alle være glade og fornøyde, bortsett kanskje fra dem som velger å irritere seg over dem som velger å ikke være på Facebook.
    Det er ingen som irriterer seg over at noen velger bort facebook. Men oppgitt over at noen klager over manglende tilgang til noe som de kunne fått ble jeg. De andre må snakke for seg selv :). Velger jeg å la være å kjøpe bil mister jeg også muligheten til å passere bomstasjoner mot betaling. Eller noe ;)
    Hehe. Og velger jeg å bli værende innendørs, får jeg ikke muligheten til å få en taksten i hodet.

    Det er pinadø ikke orden på noen ting!
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Mitt innlegg må heller ikke oppfattes som irritasjon. Jeg forstår godt de som er skeptiske til Facebook. Jeg hadde som sagt også fordommer mot sosiale medier.
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Vi er flere som ikke elsker Facebook. Sosiale medier og reklamefinansiering er sikkert veien å gå for å overleve i lille Norge. Mye har jo vært prøvd.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Syns kulturredaktøren i aftenposten sa det veldig greit på siste "aftenpodden", "sosiale medier er vår tids hockeysveis.. noe vi kommer til å le av om noen år":)
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.986
    Antall liker
    6.198
    Torget vurderinger
    32
    Så det er derfor. Jeg hadde jo hockeysveis på 80-tallet. På den annen side, skal vi la folk som synes sæggebukser og Justin Bieber er kult få lov til å erte oss for hårsveisen?

    Roy
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Syns kulturredaktøren i aftenposten sa det veldig greit på siste "aftenpodden", "sosiale medier er vår tids hockeysveis.. noe vi kommer til å le av om noen år":)
    Utsagn på linje med: "640kB ought to be enough for everyone" og "there is no reason for any individual to have a computer in his home", der altså.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.986
    Antall liker
    6.198
    Torget vurderinger
    32
    Har lagt ut en post på Stereo+ om hvilke merker man gjerne skulle hatt norsk importør på. Selv savner jeg Xavian.

    Roy
     

    TheFlair

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.06.2014
    Innlegg
    319
    Antall liker
    73
    Emotiva er jo en populær aktør uten norsk importør.
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.986
    Antall liker
    6.198
    Torget vurderinger
    32
    Usikker. Det står noe om internasjonale distributører på hjemmesiden, men kun som en henvendelse til de som kunne tenke seg å selge Emotiva i utlandet.

    Roy
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Syns kulturredaktøren i aftenposten sa det veldig greit på siste "aftenpodden", "sosiale medier er vår tids hockeysveis.. noe vi kommer til å le av om noen år":)
    Utsagn på linje med: "640kB ought to be enough for everyone" og "there is no reason for any individual to have a computer in his home", der altså.
    Nei egentlig ikke, men det er vel strengt tatt en diskusjon for en annen tråd :)
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.283
    Antall liker
    1.178
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    Eventuelt kan dere som ikke er på Facebook sende meg en pm med navn og epostadressen deres, så kan jeg legge dere inn.

    Roy
    misforsto...., men klarer nok å finne fram på internett selv. FB konto er uaktuelt - skriver ikke under på at FB kan bruke alt jeg legger inn der i sin komerse aktivitet...

    For øvrig ønsker jeg meg en Android app eller lese det på Internett på brett. Henge foran PC'n for lenge gir bare dårlig nakke.

    Gleder meg etter å ha abonnert på Watt og Hjemmekino i en årrekke ;)
     
    Sist redigert:

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.986
    Antall liker
    6.198
    Torget vurderinger
    32
    Eventuelt kan dere som ikke er på Facebook sende meg en pm med navn og epostadressen deres, så kan jeg legge dere inn.

    Roy
    misforsto....
    Det er lov. Regner med at appene kommer så fort vi har et magasin dere kan lese.

    Facebook-siden er for å holde folk oppdatert så lenge + at vi kan bruke det til å komme med nyheter, eventuelle arrangementer, bilder av hvor vi har vært, etc.

    Det går som sagt an for dere som ikke har Facebook-konto å gå inn på http://www.facebook.com/stereopluss og registrere dere på "Bli gratisabonnent". Det trengs ikke konto for å gjøre det (eller for å se Facebook-siden vår). Det eneste dere "går glipp av" er å få beskjed om oppdateringene, og at dere ikke kan legge inn svar og innlegg.

    Alle dere andre får bare spre det glade budskap slik at vi får flest mulig følgere og gratisabonnenter fra magasin nummer en. Det betyr nemlig bedre økonomi for bladet, og dermed større sjanse for at Stereo+ er liv laga.

    Roy
     

    erlanddf

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.06.2012
    Innlegg
    672
    Antall liker
    46
    Torget vurderinger
    2
    Takk for veldig bra spilleliste! :) Ble sittende å høre på det meste igår kveld...
     

    niha

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    1.035
    Antall liker
    406
    Torget vurderinger
    7
    Takk for veldig bra spilleliste! :) Ble sittende å høre på det meste igår kveld...
    Ja dette var musikk helt etter min smak! Kommer til å klikke på flere av albumene for å høre mer.
    Håper dere supplerer listen med musikk av samme slag!
    Godt jobba!
     

    Lyden av Opplevelser

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.02.2013
    Innlegg
    395
    Antall liker
    42
    Sted
    Stavanger - Kirkegaten nr.43.
    Torget vurderinger
    0
    Har lagt ut en post på Stereo+ om hvilke merker man gjerne skulle hatt norsk importør på. Selv savner jeg Xavian.

    Roy
    - Da kan jeg informere om at jeg har vært i dialog med Mr. Roberto Barletta de siste 2 årene, og jeg håper å presentere de fleste modellene i løpet av høsten/vinteren før Julen i år ? ...- Og er der spesielle ønsker, så kan det ordnes i løpet av 1 ukes tid !! ?
    Mvh. Lyden av Opplevelser ...- av en berikende Italiener:) !
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.986
    Antall liker
    6.198
    Torget vurderinger
    32
    Har lagt ut en post på Stereo+ om hvilke merker man gjerne skulle hatt norsk importør på. Selv savner jeg Xavian.

    Roy
    - Da kan jeg informere om at jeg har vært i dialog med Mr. Roberto Barletta de siste 2 årene, og jeg håper å presentere de fleste modellene i løpet av høsten/vinteren før Julen i år ? ...- Og er der spesielle ønsker, så kan det ordnes i løpet av 1 ukes tid !! ?
    Mvh. Lyden av Opplevelser ...- av en berikende Italiener:) !
    Jeg skal ikke være vond å be om du sender høyttalere til meg på test.

    Roy
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Skal dere ha en profil som ivaretar DIY og vintage er det fint om dere bekrefter evt avkrefter dette. Samt forteller litt om hvordan dere skal løse dette praktisk. Ellers blir det bare ord. Hvilke innspill kunne dere tenke dere vedr disse to emneområdene evt ?

    Hvilke skribenter kommer etterhvert i tillegg til de som er nevnt ? Siden dette ble nevnt før.
     
    M

    MusicBear

    Gjest
    Denne Facebook siden (dersom det skal være siden til dette nye teste-greiene), ser ikke ut i måneskinn og i format totalt uegnet.

    Stå på videre Audiophile & Fidelity gutta boys, så kan de andre krysse fingrene for at en duste-Face-side skal redde de fra sin "ørtende" konkurs...
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.087
    Antall liker
    8.012
    Torget vurderinger
    12
    Var ikke det et unødvendig grinete og uhøflig innlegg? Kom heller med forbedringstiltak er min oppfordring.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn