Stereo+ 2022-9 er publisert

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
40.316
Antall liker
83.402
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
97
Supert! Da blir det lesestoff på sngekanten! 😉👍
 

Stalewinter

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
112
Antall liker
157
Torget vurderinger
1
Vi tar gjerne i mot tilbakemelding på hva dere liker bra 😊 og ikke så bra i denne utgaven. Og hva dere eventuelt savner i bladet?
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.611
Antall liker
58.237
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Jeg så på Youtube at du har vært i Brønnøysund. Det var mye fine greier fra Geir Fredriksen bl.a. 👍
Skjønner jo at dette må høres med egne ører. 🤩
Likevel er det en hifiskribents oppgave å beskrive lyden, og ærlig talt ble jeg ikke mye klokere. "Bedre lyd går det ikke an å få i en vanlig stue", er dog et "hårete" statement.
Mvh
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.361
Antall liker
35.096
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Laster ned for å lese på fly og tog neste helg - helt topp dette.
 

HoJ

En glad amatør.
Ble medlem
11.11.2006
Innlegg
19.361
Antall liker
35.096
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Jeg så på Youtube at du har vært i Brønnøysund. Det var mye fine greier fra Geir Fredriksen bl.a. 👍
Skjønner jo at dette må høres med egne ører. 🤩
Likevel er det en hifiskribents oppgave å beskrive lyden, og ærlig talt ble jeg ikke mye klokere. "Bedre lyd går det ikke an å få i en vanlig stue", er dog et "hårete" statement.
Mvh
Tenk hvis det er sant..
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.611
Antall liker
58.237
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Tenk hvis det er sant..
Nå var det kanskje magasinet Stereo+, og ikke youtube-videoen det ble ønsket respons på, men det var den jeg nylig hadde sett.
Derfor altså. 🙂

Selvfølgelig må Winter få mene det han sier, men det er neppe noen almenngyldig sannhet å finne her.
 
Sist redigert:
  • Liker
Reaksjoner: HoJ

Stalewinter

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.02.2013
Innlegg
112
Antall liker
157
Torget vurderinger
1
Jeg så på Youtube at du har vært i Brønnøysund. Det var mye fine greier fra Geir Fredriksen bl.a. 👍
Skjønner jo at dette må høres med egne ører. 🤩
Likevel er det en hifiskribents oppgave å beskrive lyden, og ærlig talt ble jeg ikke mye klokere. "Bedre lyd går det ikke an å få i en vanlig stue", er dog et "hårete" statement.
Mvh
Lyden står bedre beskrevet i bladet og gir forhåpentligvis et bredere bilde av hvordan det låter. Vi har hørt mange anlegg etterhvert, og dette er det beste jeg har hørt i en vanlig stue. Så hårete sagt, men vanskelig å se hvordan man skal få det bedre uten å bygge et spesialdesignet lydrom.
 

bluesbreaker

Hundeeier
Ble medlem
05.03.2009
Innlegg
22.611
Antall liker
58.237
Sted
Blåskogen
Torget vurderinger
1
Lyden står bedre beskrevet i bladet og gir forhåpentligvis et bredere bilde av hvordan det låter. Vi har hørt mange anlegg etterhvert, og dette er det beste jeg har hørt i en vanlig stue. Så hårete sagt, men vanskelig å se hvordan man skal få det bedre uten å bygge et spesialdesignet lydrom.
Takk for utfyllende svar.
Skal nå lese hva du skriver.
 

Harry Stoteles

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2020
Innlegg
2.620
Antall liker
2.742
Sted
Oslo
Torget vurderinger
0
Vi tar gjerne i mot tilbakemelding på hva dere liker bra 😊 og ikke så bra i denne utgaven. Og hva dere eventuelt savner i bladet?
Ønsker meg direkte lenke til pdf-en! Så skal jeg lese bladet og gi tilbakemelding på innholdet seinere. :)
 

Stereo+Tom

Utgiver Stereo+
Ble medlem
15.08.2015
Innlegg
154
Antall liker
809
Sted
Oslo
Ønsker meg direkte lenke til pdf-en! Så skal jeg lese bladet og gi tilbakemelding på innholdet seinere. :)
Hvis du ikke ønsker å lese bladet online kan du laste det ned via Joomag (pilen ned på venstre side). Det er det eneste stedet bladet ligger, så noe annen direktelink enn den jeg har lagt på bildet finnes ikke.
 

W.Sand

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Innlegg
3.016
Antall liker
4.360
Sted
moelv
Torget vurderinger
2
Lyden står bedre beskrevet i bladet og gir forhåpentligvis et bredere bilde av hvordan det låter. Vi har hørt mange anlegg etterhvert, og dette er det beste jeg har hørt i en vanlig stue. Så hårete sagt, men vanskelig å se hvordan man skal få det bedre uten å bygge et spesialdesignet lydrom.
Jeg besøkte Geir F or et par-tre år tilbake da OB-linjekildene med magnestater (BG/Sounderlink) var satt opp som prototype.
Kan underskrive på at dette var en meget klar og fin lyd. Filosofien med lav membranmasse i kritisk lytteområde lar seg ikke fornekte.
Dette er noe av det f.eks. Tekton tilstreber ved å la diskanter jobbe suksessivt nedover i mellomtoneområdet, enda en vei til Rom ;)
 
Topp Bunn