Stengt dør?

hbj001

Medlem
Ble medlem
02.01.2005
Antall liker
0
Sted
Bekkestua
Jeg har bare positive ting å si om Lyric. Litt rot og stengte dører tror jeg man finner de fleste steder til tider, det er ikke Lyric alene om. Men jeg forstår selvfølgelig frustrasjonen til de som har reist et stykke for å komme seg dit. Da jeg kjøpte høytalere for 3-4 år siden opplevde jeg klart best service hos Lyric. Har flere ganger fått lov til å "ta meg til rette" og kikke og høre på det jeg vil! Jeg har ikke opplevd mange forhandlere med dyrt utstyr som tillater dette. Det har heller aldri vært noe problem å få låne med seg utsyr hjem.

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
Kun positivt å si. Sist jeg var innom åpnet han døren for meg, pratet litt og gikk rundt. Deretter ville han vise meg noen nye greier fra cary, og lurte på om jeg ville ha en kopp kaffe. Tilslutt ble han stående og fortelle gamle historier som om vi var gamle venner sjøl om jeg kun har sett fyren en gang før.. Det må sies at jeg er 22 år og faktisk ser ut som en også, så det er jo ikke rare kronene å hente antageligvis:)

kwil

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.09.2003
Antall liker
1.018
Kun positivt å si. Sist jeg var innom åpnet han døren for meg, pratet litt og gikk rundt. Deretter ville han vise meg noen nye greier fra cary, og lurte på om jeg ville ha en kopp kaffe. Tilslutt ble han stående og fortelle gamle historier som om vi var gamle venner sjøl om jeg kun har sett fyren en gang før.. Det må sies at jeg er 22 år og faktisk ser ut som en også, så det er jo ikke rare kronene å hente antageligvis:)
Noe i samme gate som jeg har opplevd der tidligere (selv om jeg er vesentlig eldre en 22, hva nå enn alder har med saken å gjøre).

For å legge tråden død så var poenget at døra var stengt midt på dagen, personalet var tilstede, ingen melding hverken på dør eller nett. Jeg ble en aning forundret av dette!

Stå på bransjefolk, hold gjerne dørene åpne også, det selger antakelig mest i lengden!

Topp Bunn