Du vasker hele elementet i såpevann ? Jeg ser det, men spør allikevel. Tenker du lot det tørke leeenge.Da ble det renere mere gjennomsiktig lyd.Vis vedlegget 1155689 Vis vedlegget 1155690 Vis vedlegget 1155691 Vis vedlegget 1155692 Vis vedlegget 1155695
Brukte støvsugeren til å fjerne overflødig vann og lot di tørke ca 2timer.Du vasker hele elementet i såpevann ? Jeg ser det, men spør allikevel. Tenker du lot det tørke leeenge.
Mener jeg har kjørt der, er det ikke Telemark ett sted?
Det er nok litt lenger sør; Nurburgring.Mener jeg har kjørt der, er det ikke Telemark ett sted?
Die Grüne Hölle... Der skal jeg IKKE kjøre sykkel...Mener jeg har kjørt der, er det ikke Telemark ett sted?
Like skummel som gorgon vaktmester
Er du fornøyd med den utepeisen? Gir den god strålevarme utover så man får god varme f.eks. på vinteren? Og slipper man bålpannerøyk i fleisen?Ryggen krangler enda, men fekk kreka meg opp og teke ein runde rundt huset, henta avisa, rydda på plass bosspann og diverse gjenstandar som vart slengt litt rundtomkring i løpet av natta. Det gjekk i likaste laget, så nå er det motorsport, sudoku og kaffi på sofaen.
Vis vedlegget 1150496 Vis vedlegget 1150497
Eg går rett på sak. (Eg har jo holdt på ei stund, og i begynnelsen så noterte eg og litt kombinasjonar av tal, men så utfordra eg meg sjøl og sa at dette kan du klare å gjer i hovudet.) Det er som med alt anna; Du blir god på det du gjer. Stå på!@PederP – Jeg noterer meg at det ikke finnes spor av kladding på eller i margen på sudokubrettene dine, og at du bruker kulepenn. Noterer du på kladdeblokk, eller er du så dreven at du bare går rett på sak? Jeg løser sudoku bare av og til, men jeg er nødt til å kladde.
Eg er godt nøgd med utepeisen. Røyken fer opp og er aldri sjenerande. Strålevarme har eg egentlig ikkje sjekka i og med at sittegruppa er eit lite stykke frå. Det er mest for kosen hos oss. Og så er det jo grillrist, så du kan svi eit kjøttstykker eller to om det trengs.Er du fornøyd med den utepeisen? Gir den god strålevarme utover så man får god varme f.eks. på vinteren? Og slipper man bålpannerøyk i fleisen?