Stemningsrapport fra messen..

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.975
Antall liker
6.131
Torget vurderinger
32
Takker, da blir det hjem å spille den i kveld :)
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Den sangen har en rå dynamikk og åpenhet/rom ;D
 

hifi-stasjonen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.10.2004
Innlegg
74
Antall liker
0
Hei.

Jeg anbefaler at man går litt forsiktig frem med fun factor kontrollen (les volumkontroll ;) ) på dette kuttet.
Men, får man ikke fun factoren høy nok eller om elementer går ut av sitt gode skinn, er vi jo selvfølgelig behjelpelige til å løse problemet hehe ;D

Håper mange får en artig kveld ;D

Mvh
Hifi Stasjonen
 
O

om.s

Gjest
Hei.

Jeg anbefaler at man går litt forsiktig frem med fun factor kontrollen (les volumkontroll  ;) ) på dette kuttet.
Men, får man ikke fun factoren høy nok eller om elementer går ut av sitt gode skinn, er vi jo selvfølgelig behjelpelige til å løse problemet hehe ;D

Håper mange får en artig kveld  ;D

Mvh
Hifi Stasjonen
Takk for hjelpen med EPSén HiFi Stasjonen, den er ett meget meget godt tilskudd på vinylstammen her hjemme  ;D ;D

mvh
 
T

Thomas1

Gjest
Spurte damene i HF disken etter denne cden, men den var utsolgt pga denne sangen...
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.424
Antall liker
12.959
Det er vel den på CD nr 8. Sammen med bl.a. John Lee Hooker
Heter:
Marilyn Mazur's Future Song: Drum-Duo

Mvh
Boden9
Korrekt Boden9 ;D
KW da, denne har jeg da spilt tidlig både titt og ofte i OAS sin barndom. Drum-duo er fra Future Song som jeg har hjemme, men KW etterlyser MM sammen med Iver Kleive. Jeg tipper at dette dreier seg om musikken til åpningssermonien under vinter OL på Lillehammer i 1994. Der medvirker også Knut Reiersrud, og dynamikken er ganske riktig som du sier øresønderrivende tøft med et kolosalt trøkk.
KW dette er en CD-singel. Jeg har`n, og du vet hvordan du skal få tak i meg ;-)
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Korrekt Boden9 ;D
KW da, denne har jeg da spilt tidlig både titt og ofte i OAS sin barndom. Drum-duo er fra Future Song som jeg har hjemme, men KW etterlyser MM sammen med Iver Kleive. Jeg tipper at dette dreier seg om musikken til åpningssermonien under vinter OL på Lillehammer i 1994. Der medvirker også Knut Reiersrud, og dynamikken er ganske riktig som du sier øresønderrivende tøft med et kolosalt trøkk.
KW dette er en CD-singel. Jeg har`n, og du vet hvordan du skal få tak i meg ;-)
Hei!
Hvordan finner jeg deg??? Utvandrer ;D
Jeg mente noen sa at det var sistnevnte, men det høres mer ut som at det kan være førstnevnte :-/
Jeg får vel tak i den på et vis.


Mvh.KW
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Hei!
Sjekket nettopp paltekompaniet og MM, og der finner jeg en cd (som jeg har) "Daylight Stories" (det står også Future Songs på coveret!).
Den er da ikke der, tror jeg, men jeg spiller dobbelcden mest
"all The Birds"
Mvh.KW
 

BHO

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.10.2004
Innlegg
3.082
Antall liker
296
Sted
Asker
Torget vurderinger
2
Den sangen har en rå dynamikk og åpenhet/rom  ;D
Den er forøvrig spilt inn "live" på Kongsberg jazz i -92. ;)
 

hifi-stasjonen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
21.10.2004
Innlegg
74
Antall liker
0
Takk for hjelpen med EPSén HiFi Stasjonen, den er ett meget meget godt tilskudd på vinylstammen her hjemme  ;D ;D

mvh
Hei hei.

Hyggelig å kunne hjelpe :)

Mvh
Hifi Stasjonen
 

Vinyldust

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.02.2002
Innlegg
148
Antall liker
1
Det må da være Marilyn Mazur og AUDUN Kleive.Iver spiller Orgel og Audun spiller trommer. Og de er faktisk brødre! Tenker de spilte trommesoloen ifra High Fidelity plata nr 8. Låt nr 4. Tror den finnes på plata de har laget sammen som heter "Furure Song". Men opptaket er ifra Kongsberg Jazzfestival i 1994, ( tror jeg det var).
Jeg var ihvertfall der og overvar seansen live over heftig PA utendørs!

Zassfetival
Hei!
Kanskje du eller noen andre kan være behjelpelig med å fortelle hvilken cd demosporet dere brukte med Marilyn Mazur (og Iver Kleive?) er fra? Et enormt eksempel på dynamikk og hurtighet.
Jeg bare må ha det ;D
Har to cder med dama fra før.

Mvh.KW
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.136
Antall liker
10.612
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Nå må vel del 2 fra OAS være på plass tenker jeg ;-)
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.114
Antall liker
2.648
Nå må vel del 2 fra OAS være på plass tenker jeg ;-)
..sorry, men ryktene går om at festen tok helt overhånd, SD kortet med bildene er borte, hukommelsen likeså.. ::) :D
 

topline

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2005
Innlegg
2.103
Antall liker
0
..sorry, men ryktene går om at festen tok helt overhånd, SD kortet med bildene er borte, hukommelsen likeså.. ::) :D
Hehe.....der tror jeg du er inne på noe... ;D
 
Topp Bunn